O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kod Kine sve više bulk carriera koji čekaju istovar

Bulk carrieri koji prevoze australski ugljen već tri mjeseca čekaju iskrcaj tereta u glavnim lukama za ugljen na sjeveru Kine; što izaziva zabrinutost zbog uvoznih ograničenja koje bi Kina mogla primijeniti na australski ugljen.

Više od 20 bulk carriera koji prevoze ugljen iz Australije oko tri mjeseca čekaju na istovar u luci Jingtang u Tangshanu, a u istoj je situaciji i mnogo brodova u obližnjoj luci Caofeidian i luci Huanghua.

Ove godine su bili stroži propisi o uvoznom ugljenu, u usporedbi sa situacijom prethodnih godina, a mjere kontrole uključuju produljeno vrijeme carinjenja i strože kontrole uvoznih kvota.

U 2019. godini kineska globalna kupnja ugljena iznosila je 18,9 milijardi dolara, a gotovo 50% je došlo iz Australije.

Kina je često prilagođavala svoje politike uvoza ugljena u posljednjih nekoliko godina, kao alat za kontrolu svog domaćeg tržišta. Također, povremeno nameće ograničenja na uvozne pošiljke kako bi potaknula potražnju za domaćom opskrbom.

Vjeruje se da su ograničenja trgovine ugljenom također povezana s političkim napetostima između Kine i Australije. Kina je već uvela trgovinska ograničenja za australski ječam i govedinu u svibnju.

Bulk carrieri koji prevoze australski ugljen već tri mjeseca čekaju iskrcaj tereta u glavnim lukama za ugljen na sjeveru Kine; što izaziva zabrinutost zbog uvoznih ograničenja koje bi Kina mogla primijeniti na australski ugljen.

Više od 20 bulk carriera koji prevoze ugljen iz Australije oko tri mjeseca čekaju na istovar u luci Jingtang u Tangshanu, a u istoj je situaciji i mnogo brodova u obližnjoj luci Caofeidian i luci Huanghua.

Ove godine su bili stroži propisi o uvoznom ugljenu, u usporedbi sa situacijom prethodnih godina, a mjere kontrole uključuju produljeno vrijeme carinjenja i strože kontrole uvoznih kvota.

U 2019. godini kineska globalna kupnja ugljena iznosila je 18,9 milijardi dolara, a gotovo 50% je došlo iz Australije.

Kina je često prilagođavala svoje politike uvoza ugljena u posljednjih nekoliko godina, kao alat za kontrolu svog domaćeg tržišta. Također, povremeno nameće ograničenja na uvozne pošiljke kako bi potaknula potražnju za domaćom opskrbom.

Vjeruje se da su ograničenja trgovine ugljenom također povezana s političkim napetostima između Kine i Australije. Kina je već uvela trgovinska ograničenja za australski ječam i govedinu u svibnju.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video