O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

FSRU brod LNG CROATIA na Krk stiže 13. listopada

FSRU brod LNG CROATIA, prije poznat kao brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina “Golar Viking”, 20. rujna 2020. godine napustio je Kinu te krenuo prema Europi, a na Krku se očekuje 13. Listopada, piše Lider Media.

Prije nego što stigne na samu lokaciju terminala, FSRU brod će prvo otići u brodogradilište Viktor Lenac gdje će se napraviti dodatna završna ispitivanja.

Početkom prosinca ove godine, a kako je i planirano, očekuje se početak svih aktivnosti povezanih s puštanjem terminala u rad, a sve kako bi terminal započeo s radom 01. siječnja 2021. godine – stoji na stranicama LNG-a.

Hrvoje Krhen, direktor LNG-a Hrvatska, tvrtke koja upravlja terminalom za ukapljeni prirodni plin (LNG) u Omišlju za Novi list je prije mjesec dana rekao kako će probni rad terminala započeti potkraj studenog ili početkom prosinca, a na LNG Croatia će prije toga, u Jadranu, biti prekrcane i prve količine ukapljenog prirodnog plina, s jednog od LNG tankera. Nakon prekrcaja, FSRU jedinica uplovit će u Omišalj, na pristanište terminala i započeti s probnim radom.

LNG Croatia je do konverzije u FSRU brod plovio pod nazivom Golar Viking, u floti kompanije Golar LNG, kao tanker za prijevoz ukapljenog prirodnog plina. Izgrađen je 2005. godine, s kapacitetom od 140.205 kubičnih metara ukapljenog prirodnog plina a kapacitet uplinjavanja ukapljenog prirodnog plina na LNG Croatia je 2,6 milijardi kubičnih metara godišnje.

Svi koji žele u živo pratiti plovidbu broda LNG Croatia to mogu učiniti na poveznici.

 

 

 

 

Istraživački tim na Pomorskom fakultetu u Splitu radi na projektu koji bi mogao donijeti znatne uštede u pomorstvu i otvoriti vrata domaćim tvrtkama

FSRU brod LNG CROATIA, prije poznat kao brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina “Golar Viking”, 20. rujna 2020. godine napustio je Kinu te krenuo prema Europi, a na Krku se očekuje 13. Listopada, piše Lider Media.

Prije nego što stigne na samu lokaciju terminala, FSRU brod će prvo otići u brodogradilište Viktor Lenac gdje će se napraviti dodatna završna ispitivanja.

Početkom prosinca ove godine, a kako je i planirano, očekuje se početak svih aktivnosti povezanih s puštanjem terminala u rad, a sve kako bi terminal započeo s radom 01. siječnja 2021. godine – stoji na stranicama LNG-a.

Hrvoje Krhen, direktor LNG-a Hrvatska, tvrtke koja upravlja terminalom za ukapljeni prirodni plin (LNG) u Omišlju za Novi list je prije mjesec dana rekao kako će probni rad terminala započeti potkraj studenog ili početkom prosinca, a na LNG Croatia će prije toga, u Jadranu, biti prekrcane i prve količine ukapljenog prirodnog plina, s jednog od LNG tankera. Nakon prekrcaja, FSRU jedinica uplovit će u Omišalj, na pristanište terminala i započeti s probnim radom.

LNG Croatia je do konverzije u FSRU brod plovio pod nazivom Golar Viking, u floti kompanije Golar LNG, kao tanker za prijevoz ukapljenog prirodnog plina. Izgrađen je 2005. godine, s kapacitetom od 140.205 kubičnih metara ukapljenog prirodnog plina a kapacitet uplinjavanja ukapljenog prirodnog plina na LNG Croatia je 2,6 milijardi kubičnih metara godišnje.

Svi koji žele u živo pratiti plovidbu broda LNG Croatia to mogu učiniti na poveznici.

 

 

 

 

Istraživački tim na Pomorskom fakultetu u Splitu radi na projektu koji bi mogao donijeti znatne uštede u pomorstvu i otvoriti vrata domaćim tvrtkama

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here