Ferrari Arno XI iz 1952. godine, hidroplan (trkaći gliser) koji je stvoren za lov na svjetski brzinski rekord u klasi plovila od 800 kg. Izradili su ga Cantiere Timossi u talijanskom Azzanu na jezeru Como.
Izgled je vrlo dojmljiv; ovaj hidroplan ima aerodinamični dizajn kojim dominira tvrdo drvo prekriveno mahagonijem u predjelu strukture dok je gornji dio tijela lakiran poput Ferrari automobila u karakterističnu crvenu boju, a tu je i crveno kožno sjedalo, piše Jutarnji list.
Hidroplan se također odlikuje masivnom perajom poput “morskog psa” koja se proteže od iza glave pilota do stražnjeg kraja, a sve je osmislio trkač glisera Achilleo Castoldi.
Najvažnije, pogon ovog jedinstvenog rekordera u brzini na vodi: pokreće ga Ferrarijev V12 motor i nitko nije bio sretniji od Castoldija kad je veliki Enzo Ferrari pristao isporučiti stroj za njegov hidroplan.
U početku je dobio 4,5-litreni V12 motor iz modela 375, no ubrzo je Enzo koji se uključio u projekt u tolikoj mjeri da je osobno želio nadgledati stvaranje bolida za vodu, utvrdio kako će biti potrebno više snage za postavljanje rekorda. Motor je potom modificiran baš kao i kod trkaćih Ferrari automobila s novim stupnjem kompresije, ugrađene su po dvije svjećice za svaki cilindar te su dodana dva velika mehanička kompresora svaki s po četverocijevnim Weberom, koji su dovodili mješavinu zraka i metanola u omjeru 5:1. Motor je na koncu isporučivao između 550 i 600 KS.
Velika snaga i njegov aerodinamični oblik zaslužni su za postizanje svjetskog rekorda u brzini na vodi u klasi od rekordnih 241.707 km/h. Hidroplan se utrkivao još godinama te je potom sveobuhvatno restauriran, a posjeduje i certifikat klasičnog Ferrarija “Ferrari Classiche”.
Posljednji put bio je ponuđen na prodaju 2012. godine putem kuće RM Sotheby’s i prodan za milijun eura novom kupcu. Sada ga ponovo na prodaju nudi duPont Registry. Cijena nije objavljena, no iz kuće su za Business Insider izjavili kako je riječ o 12 milijuna eura.