Kad je davne 1975. godine Miljenko Brnić iz Lenca stigao u Tehnomont – bilo je to zapušteno remontno brodogradilište. Danas su vodeći škver u aluminijskoj gradnji.
„Miljenko Brnić dragi kolega pripada zadnjoj generaciji značajnih hrvatskih brodograditelja i to je dio jedne plejade znanstvenika projektanata inženjera brodogradnje. Posebno smo ponosni na inozemni angažman mjerljiv u stotinama milijuna eura gospodina Brnića njegovog živog Tehnomonta na talijanskom, nizozemskom i njemačkom tržištu“ – kaže Zoran Andročec, direktor INGRA, Njemačka.
„Dolaskom Miljenka počeli smo razvijati nove proizvode, počeli smo surađivati s velikim firmama. Radili smo čelične konstrukcije, radili smo za hidroelektrane za tvornice cementa. Tehnološki zahtjevniji poslovi, a i profitabilniji“ – kazao je ing. Ivan Haler.
„Pogotovo je nas mlade uvijek nekako isticao i želio raditi s nama i gurao nas tako da dobijemo što više odgovornosti i što više posla“ – rekao je Tomislav Smirčić, predsjednik Uprave Tehnomonta.
Ugovori, gradnje, vizionarstvo i mudre odluke – ono je što spominju kolege i suradnici govoreći o dugogodišnjem direktoru pulskog brodogradilišta Tehnomont; piše HRT. Odnedavno umirovljeni Miljenko Brnić ondje je proveo punih 45 godina. I kad sam sebe predstavlja ne može drugačije do nabrajajući vrijedne brodograditeljske uspjehe.
„Svi su nas ovi brodovi prilično oznojili jer jedino su se ponavljali ovi za Norvežane – tu smo napravili pet ili šest jednakih, ovo drugo su sve bili prototipovi“ – kaže Miljenko Brnić, umirovljeni direktor Tehnomonta.
Takav je i Millennium Diamond, najveći putnički turistički brod na Temzi.
„Svako ovo staklo ima oko 300 kg, bili smo jako sretni da nije nijedno puklo kad smo brod dizalicom spuštali u more“ – pojašnjava pokazujući fotografiju gospodin Miljenko.
Tehnomont je prvi obavio bočno porinuće. Danas su vodeći škver u aluminijskoj gradnji, imaju uspješnu podružnicu u Njemačkoj, prije mnogih prepoznali su važnost solarnih toplovodnih panela koje također proizvode. Kad je davne ’75. iz Lenca stigao ovamo – Tehnomont je bio zapušteno remontno brodogradilište.
Video pogledajte ovdje.
Nosač stoke s 43 člana posade nestao nakon slanja poziva u pomoć