O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ministar Oleg Butković u radnom posjetu Dubrovačko-neretvanskoj županiji

Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković boravio je 20. i 21. listopada u dvodnevnom radnom posjetu Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Prvog dana radnog posjeta ministar Butković obišao je radove na projektu izgradnje Pelješkog mosta. U obilasku su sudjelovali i saborski zastupnik, Branko Bačić, dubrovačko-neretvanski župan, Nikola Dobroslavić te predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Josip Škorić, kao i mnogobrojni predstavnici medija.

”Sve skupa ide jako dobro, nema većih kašnjenja, a neki od izvođača su i ispred roka. Radove izvode respektabilne tvrtke koje u određenom trenutku mogu i pojačati izvođenje radova. Vjerujem da ćemo kroz godinu i pol dana biti gotovi s cijelim projektom te otvoriti Pelješki most s pristupnim cestama.”, rekao je nakon obilaska ministar Butković.

Na gradilištu mosta i pristupnih cesta u ovom trenutku nalazi se više od 690 radnika, a svi se radovi, usprkos pandemiji koronavirusa, odvijaju prema planu. U tijeku je okrupnjavanje čelične konstrukcije i betoniranje središnjeg pilona te je nastavljena proizvodnja segmenata čelične konstrukcije u tvorničkim pogonima u Kini, a isti su još početkom tjedna dopremljeni na gradilište. Radi se i na pristupnim cestama, dok izvođači istodobno obavljaju radove na iskopima trase i tunela.

Nakon obilaska gradilišta ministar Oleg Butković održao je operativni radni sastanak s predstavnicima izvođača radova u prostorijama Hrvatskih cesta u Komarni. Zaključeno je kako izgradnja mosta i spojnih cesta napreduje uspješnom dinamikom, što je potvrdio i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Josip Škorić.

Na sastanku je sudjelovao i dubrovačko-neretvanski župan, Nikola Dobroslavić koji je rekao kako je Pelješki most geostrateški projekt od najveće važnosti. ”Izgradnja mosta potaknut će daljnji gospodarski razvoj na Pelješcu i našim otocima, ali i u Dubrovniku kao županijskom središtu.”, naglasio je župan Dobroslavić.

Projekt izgradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama, vrijedan 3,2 milijardi kuna te je potpisan u travnju 2018. godine. Projekt se sa 85 posto prihvatljivih troškova financira sredstvima EU. Dionicu Duboka – Sparagovići/Zaradeže gradi austrijski Strabag, a dionicu stonske obilaznice i poddionice na dijelu Sparagovići/Zaradeže –  Prapratno i Prapratno – Doli, grčka tvrtka Avax. Riječ je o iznimno zahtjevnom građevinskom pothvatu koji uključuje izgradnju nekoliko mostova, vijadukata i tunela.

Radni posjet Dubrovačko-neretvanskoj županiji ministar Butković završio je u Dubrovniku na sastanku s predstavnicima Županije na temu prometnih projekata na području krajnjeg juga Hrvatske. Na sastanku je između ostalog, predstavljena i studija izvodljivosti dovršetka autoceste od Metkovića do Dubrovnika, a bilo je riječi i o ranije završenim studijama izvodljivosti za brzu cestu do Zračne luke Dubrovnik te brzu cestu na Pelješcu. Posebno su izdvojeni projekti županijske lučke infrastrukture, u koje se trenutno ulaže gotovo 600 milijuna kuna, od čega čak 500 milijuna kuna iz europskih fondova.

 

 

 

Hoće li koronavirus usporiti Pelješki most?

Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković boravio je 20. i 21. listopada u dvodnevnom radnom posjetu Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Prvog dana radnog posjeta ministar Butković obišao je radove na projektu izgradnje Pelješkog mosta. U obilasku su sudjelovali i saborski zastupnik, Branko Bačić, dubrovačko-neretvanski župan, Nikola Dobroslavić te predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Josip Škorić, kao i mnogobrojni predstavnici medija.

”Sve skupa ide jako dobro, nema većih kašnjenja, a neki od izvođača su i ispred roka. Radove izvode respektabilne tvrtke koje u određenom trenutku mogu i pojačati izvođenje radova. Vjerujem da ćemo kroz godinu i pol dana biti gotovi s cijelim projektom te otvoriti Pelješki most s pristupnim cestama.”, rekao je nakon obilaska ministar Butković.

Na gradilištu mosta i pristupnih cesta u ovom trenutku nalazi se više od 690 radnika, a svi se radovi, usprkos pandemiji koronavirusa, odvijaju prema planu. U tijeku je okrupnjavanje čelične konstrukcije i betoniranje središnjeg pilona te je nastavljena proizvodnja segmenata čelične konstrukcije u tvorničkim pogonima u Kini, a isti su još početkom tjedna dopremljeni na gradilište. Radi se i na pristupnim cestama, dok izvođači istodobno obavljaju radove na iskopima trase i tunela.

Nakon obilaska gradilišta ministar Oleg Butković održao je operativni radni sastanak s predstavnicima izvođača radova u prostorijama Hrvatskih cesta u Komarni. Zaključeno je kako izgradnja mosta i spojnih cesta napreduje uspješnom dinamikom, što je potvrdio i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Josip Škorić.

Na sastanku je sudjelovao i dubrovačko-neretvanski župan, Nikola Dobroslavić koji je rekao kako je Pelješki most geostrateški projekt od najveće važnosti. ”Izgradnja mosta potaknut će daljnji gospodarski razvoj na Pelješcu i našim otocima, ali i u Dubrovniku kao županijskom središtu.”, naglasio je župan Dobroslavić.

Projekt izgradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama, vrijedan 3,2 milijardi kuna te je potpisan u travnju 2018. godine. Projekt se sa 85 posto prihvatljivih troškova financira sredstvima EU. Dionicu Duboka – Sparagovići/Zaradeže gradi austrijski Strabag, a dionicu stonske obilaznice i poddionice na dijelu Sparagovići/Zaradeže –  Prapratno i Prapratno – Doli, grčka tvrtka Avax. Riječ je o iznimno zahtjevnom građevinskom pothvatu koji uključuje izgradnju nekoliko mostova, vijadukata i tunela.

Radni posjet Dubrovačko-neretvanskoj županiji ministar Butković završio je u Dubrovniku na sastanku s predstavnicima Županije na temu prometnih projekata na području krajnjeg juga Hrvatske. Na sastanku je između ostalog, predstavljena i studija izvodljivosti dovršetka autoceste od Metkovića do Dubrovnika, a bilo je riječi i o ranije završenim studijama izvodljivosti za brzu cestu do Zračne luke Dubrovnik te brzu cestu na Pelješcu. Posebno su izdvojeni projekti županijske lučke infrastrukture, u koje se trenutno ulaže gotovo 600 milijuna kuna, od čega čak 500 milijuna kuna iz europskih fondova.

 

 

 

Hoće li koronavirus usporiti Pelješki most?

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here