O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Solinsko brodogradilište među prvima u svijetu proizvelo električnu jedrilicu

Proizvođač višestruko nagrađivanih jedrilica Salona, AD Brodovi, među prvima u svijetu započeo je s ugradnjom električnog motora u plovila proizvedena u ovom solinskom brodogradilištu. Prvi električni motor ugrađen je u Salonu 380 koju su isporučili u srpnju ove godine, piše Novac.hr.

– Nedavno je klijent sa Salonom na električni pogon sretno završio prvo putovanje iz Splita do Annapolisa, a mi smo ih pratili putem naših društvenih kanala na tom avanturističkom putovanju. Iako smo imali velike planove za premijeru, na žalost, zbog korona virusa bili smo primorani sve otkazati. Već sama primopredaja plovila bila je odgođena.

Brz i udoban

Tako je umjesto u travnju, brod preuzet u srpnju, zbog poteškoća prilikom dolaska klijenta iz SAD-a u Hrvatsku. S obzirom na situaciju s globalnom pandemijom koronavirusa premijera i prezentacija ovoga plovila održat će se početkom iduće godine u Americi – ističe Marin Donadini, predsjednik Uprave AD Brodova iz Solina.

U Salonu 380 ugrađen je Oceanvolt elektromotor snage 10 kW koji energiju dobiva iz 30.4 kWh baterija. Autonomija plovila je 25 nautičkih milja pri brzini od 6,2 čvora. Kada je plovilo na moru baterije se mogu puniti pomoću solarnih panela i hidrogeneratora. Solarni paneli pokrivaju veliku većinu palubne površine a hidrogenerator pomoću propelera puni baterije kada plovilo jedri iznad 4,5 čvora.

Veći broj narudžbi

– Salona 380 cilja na segment privatnih vlasnika koji imaju jedriličarsko iskustvo. Brod je izuzetno brz i udoban za krstarenje, a na tržištu se ne nudi puno sličnih plovila. Sve više država podržava ugradnju električnih motora brojnim olakšicama tako da smatramo i nadamo se da ćemo u sljedećih pet godina imati veći broj narudžbi s električnim motorom nego li s dizel motorom. Implementirali smo ih u sve naše aktualne modele Salona 33, Salona 35, Salona 380, Salona 41 i Salona 46 – ističe Marin Donadini.

U pogonima AD Brodova su pri kraju gradnje prve Salone 46. Predstavljanje plovila održat će se krajem listopada ili početkom studenog.

– To je jedan vrlo zanimljiv i inovativan projekt. Radi se o prvom plovilu koje je opremljeno s dva elektromotora, što će znatno ubrzati punjenje baterija pri jedrenju. Na ovo plovilo implementirali smo naprednije propelere koji mogu mijenjaju kut kraka propelera ovisno o brzini jedrenja, što će omogućavati punjenje baterija pri bilo kojoj brzini. Dva elektromotora omogućit će puno bolje manevarske karakteristike plovila u luci što će eliminirati potrebu za pramčanim potisnikom – pojašnjava Donadini.

U AD brodovima u ovom trenutku zapošljavaju 45 radnika. Godišnje proizvode oko 15 plovila. Donadini napominje da investitora i potencijalnih kupaca u ovome trenutku ne nedostaje unatoč činjenici što je proces prodaje otežan zbog trenutne globalne zdravstvene krize koja komplicira putovanja i komunikaciju s klijentima.

 

 

 

Do sada je pronađena samo jedna poruka u boci s Titanica

Proizvođač višestruko nagrađivanih jedrilica Salona, AD Brodovi, među prvima u svijetu započeo je s ugradnjom električnog motora u plovila proizvedena u ovom solinskom brodogradilištu. Prvi električni motor ugrađen je u Salonu 380 koju su isporučili u srpnju ove godine, piše Novac.hr.

– Nedavno je klijent sa Salonom na električni pogon sretno završio prvo putovanje iz Splita do Annapolisa, a mi smo ih pratili putem naših društvenih kanala na tom avanturističkom putovanju. Iako smo imali velike planove za premijeru, na žalost, zbog korona virusa bili smo primorani sve otkazati. Već sama primopredaja plovila bila je odgođena.

Brz i udoban

Tako je umjesto u travnju, brod preuzet u srpnju, zbog poteškoća prilikom dolaska klijenta iz SAD-a u Hrvatsku. S obzirom na situaciju s globalnom pandemijom koronavirusa premijera i prezentacija ovoga plovila održat će se početkom iduće godine u Americi – ističe Marin Donadini, predsjednik Uprave AD Brodova iz Solina.

U Salonu 380 ugrađen je Oceanvolt elektromotor snage 10 kW koji energiju dobiva iz 30.4 kWh baterija. Autonomija plovila je 25 nautičkih milja pri brzini od 6,2 čvora. Kada je plovilo na moru baterije se mogu puniti pomoću solarnih panela i hidrogeneratora. Solarni paneli pokrivaju veliku većinu palubne površine a hidrogenerator pomoću propelera puni baterije kada plovilo jedri iznad 4,5 čvora.

Veći broj narudžbi

– Salona 380 cilja na segment privatnih vlasnika koji imaju jedriličarsko iskustvo. Brod je izuzetno brz i udoban za krstarenje, a na tržištu se ne nudi puno sličnih plovila. Sve više država podržava ugradnju električnih motora brojnim olakšicama tako da smatramo i nadamo se da ćemo u sljedećih pet godina imati veći broj narudžbi s električnim motorom nego li s dizel motorom. Implementirali smo ih u sve naše aktualne modele Salona 33, Salona 35, Salona 380, Salona 41 i Salona 46 – ističe Marin Donadini.

U pogonima AD Brodova su pri kraju gradnje prve Salone 46. Predstavljanje plovila održat će se krajem listopada ili početkom studenog.

– To je jedan vrlo zanimljiv i inovativan projekt. Radi se o prvom plovilu koje je opremljeno s dva elektromotora, što će znatno ubrzati punjenje baterija pri jedrenju. Na ovo plovilo implementirali smo naprednije propelere koji mogu mijenjaju kut kraka propelera ovisno o brzini jedrenja, što će omogućavati punjenje baterija pri bilo kojoj brzini. Dva elektromotora omogućit će puno bolje manevarske karakteristike plovila u luci što će eliminirati potrebu za pramčanim potisnikom – pojašnjava Donadini.

U AD brodovima u ovom trenutku zapošljavaju 45 radnika. Godišnje proizvode oko 15 plovila. Donadini napominje da investitora i potencijalnih kupaca u ovome trenutku ne nedostaje unatoč činjenici što je proces prodaje otežan zbog trenutne globalne zdravstvene krize koja komplicira putovanja i komunikaciju s klijentima.

 

 

 

Do sada je pronađena samo jedna poruka u boci s Titanica

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here