Qatar Airways, nacionalni prijevoznik države Qatar, u prosincu će povećati broj tjednih letova na liniji Doha – Zagreb.
Qatar Airways trenutno prometuje na liniji Doha – Zagreb – Doha svega jednom tjedno, svakog petka, zrakoplovima tipa A320; piše Croatian Aviation. Radi se o drastično manjem broju tjednih letova što je direktna posljedica slabe potražnje prouzrokovane globalnom pandemijom.
Prošlog je ljeta Qatar Airways na ovoj liniji prometovao čak 14 puta tjedno, ove je ljetne sezone trebala krenuti i linija prema Dubrovniku.
Qatar Airways prekinuo je promet prema Zagrebu u trenutku izbijanja pandemije, kompanija se na ovu liniju vratila 01. srpnja s tri tjedna leta. Zbog niske potražnje, letovi su čak i u ljetnoj sezoni bili suspendirani na razdoblje od dva tjedna, u kolovozu i rujnu. Qatar se od tada zadržao na jednom letu tjedno prema Zagrebu.
Dodatni let srijedom u prosincu
Kompanija će nakratko, u prosincu, povećati broj tjednih letova na ovoj liniji. Uz let petkom, ponovno se uvodi let srijedom. Na oba leta tjedno prometovat će zrakoplovi tipa A320 koji u floti ovog prijevoznika imaju kapacitet od 132 sjedala; 12 u business te 120 u ekonomskoj klasi. Oba tjedna leta prometovat će po istom rasporedu, s popodnevnim polaskom iz Zračne luke Zagreb.
Privremeno povećanje Qatar Airwaysa u vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika svakako je logičan potez kompanije s obzirom na to da će hrvatski državljani upravo u ovo vrijeme htjeti putovati u Hrvatsku, a opće je poznato da ovu liniju koristi i veliki broj slovenskih državljana.
S 1.188 na 2.376 raspoloživih sjedala na liniji u prosincu
Ostaje pitanje što će Qatar Airways učiniti s linijom prema Zagrebu u siječnju i veljači, već “tradicionalno” lošim mjesecima kada je potražnja i u normalnim okolnostima bila relativno niska. Kompanija je planirala zagrebačku liniju povezati s Bečom, no to se ipak nije dogodilo.
Jedno je sigurno – ako se u ljetnom redu letenja sljedeće godine ponovno aktiviraju naša emitivna tržišta, prije svega iz Azije, Qatar Airways sigurno će reagirati povećanjem tjednih frekvencija na ovoj liniji, minimalno četiri leta tjedno u tom slučaju ne bi trebala biti upitna, osobito kada uzmemo u obzir da prema Zagrebu sljedećeg ljeta neće prometovati Emirates, a izgledno ni Korean Air.
Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?