O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jedan ozlijeđeni u sudaru brodica, u Zadarskom kanalu

IZVORMMPI
IZVORMMPI

Službenici Lučke kapetanije Zadar izvijestili su Nacionalnu središnjicu za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture o poduzetim radnjama prema sudionicima pomorske nesreće, koja se dogodila 26. studenog u Zadarskom kanalu, gdje su se sudarile dvije brodice, a jedna osoba uslijed sudara zadobila je teže tjelesne ozljede.

Sudar dvije brodice dogodio se 26. studenoga oko 17.40h, na poziciji ispred jedriličarskog kluba Uskok, u Zadru, a nesreću je prijavio jedan od sudionika, T.Š., koji u sudaru nije ozlijeđen za razliku od voditelja, ujedno vlasnika druge brodice, D.A., koji je u nesreći teško ozlijeđen. Obojica sudionika pomorske nesreće državljani su Republike Hrvatske, a na brodicama osim njih nije bilo drugih osoba.

Foto: MMPI

Odmah nakon prijave nesreće T.Š. je ukrcao ozlijeđenog u vlastitu brodicu i prevezao ga do pristaništa u lučici Uskok, gdje su ga u 18.05h preuzeli djelatnici Hitne medicinske pomoći Zadar, u daljnje medicinsko postupanje prema Općoj bolnici Zadar. Ozlijeđenome D.A. utvrđena je teška tjelesna ozljeda, u vidu loma lijevog ramena i ruke te je podvrgnut operacijskom zahvatu.

Službenici Lučke kapetanije Zadar nakon uzimanja izjave od T.Š. u skladu sa COVID-19 mjerama, započeli su očevid o uzrocima ove pomorske nesreće, koji je nastavljen tijekom današnjeg dana, dok će se izjava od drugoga sudionika nesreće, D.A., uzeti u skladu sa njegovim zdravstvenim stanjem. Niti jednome od dvojice sudionika pomorske nesreće, provedenim testiranjem u organizmu nije utvrđeno prisustvo alkohola.

Obje brodice oštećene su, no i dalje u plovnome stanju te su na vezu u gradskoj lučici Uskok, do okončanja očevida, nakon čega vlasnici mogu obaviti potrebne popravke. Na poziciji nesreće nije uočeno onečišćenje mora i morskog okoliša, a vremenski uvjeti prije i u trenutku ove nesreće bili su povoljni, uz smanjenu vidljivost s obzirom na zalazak sunca.

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

Službenici Lučke kapetanije Zadar izvijestili su Nacionalnu središnjicu za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture o poduzetim radnjama prema sudionicima pomorske nesreće, koja se dogodila 26. studenog u Zadarskom kanalu, gdje su se sudarile dvije brodice, a jedna osoba uslijed sudara zadobila je teže tjelesne ozljede.

Sudar dvije brodice dogodio se 26. studenoga oko 17.40h, na poziciji ispred jedriličarskog kluba Uskok, u Zadru, a nesreću je prijavio jedan od sudionika, T.Š., koji u sudaru nije ozlijeđen za razliku od voditelja, ujedno vlasnika druge brodice, D.A., koji je u nesreći teško ozlijeđen. Obojica sudionika pomorske nesreće državljani su Republike Hrvatske, a na brodicama osim njih nije bilo drugih osoba.

Foto: MMPI

Odmah nakon prijave nesreće T.Š. je ukrcao ozlijeđenog u vlastitu brodicu i prevezao ga do pristaništa u lučici Uskok, gdje su ga u 18.05h preuzeli djelatnici Hitne medicinske pomoći Zadar, u daljnje medicinsko postupanje prema Općoj bolnici Zadar. Ozlijeđenome D.A. utvrđena je teška tjelesna ozljeda, u vidu loma lijevog ramena i ruke te je podvrgnut operacijskom zahvatu.

Službenici Lučke kapetanije Zadar nakon uzimanja izjave od T.Š. u skladu sa COVID-19 mjerama, započeli su očevid o uzrocima ove pomorske nesreće, koji je nastavljen tijekom današnjeg dana, dok će se izjava od drugoga sudionika nesreće, D.A., uzeti u skladu sa njegovim zdravstvenim stanjem. Niti jednome od dvojice sudionika pomorske nesreće, provedenim testiranjem u organizmu nije utvrđeno prisustvo alkohola.

Obje brodice oštećene su, no i dalje u plovnome stanju te su na vezu u gradskoj lučici Uskok, do okončanja očevida, nakon čega vlasnici mogu obaviti potrebne popravke. Na poziciji nesreće nije uočeno onečišćenje mora i morskog okoliša, a vremenski uvjeti prije i u trenutku ove nesreće bili su povoljni, uz smanjenu vidljivost s obzirom na zalazak sunca.

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here