O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Plod hrvatske pameti: prva jedrilica na svijetu s dva električna motora

IZVORHRT
IZVORHRT

U Splitu je predstavljena prva jedrilica na svijetu s dva električna motora; Salona 46. Riječ je o iskoraku splitskog proizvođača brodova u ekološku proizvodnju, a model je isključivo rezultat domaće pameti i tehnologije; piše HRT.

„Implementirali smo jednu potpuno novu elektro propulziju koja u svom sistemu ima dva elektromotora koji nam praktički pomažu da tijekom jedrenja puno većom brzinom hidroregeneriramo kapacitete baterija“ – kaže Marin Donadini, direktor “Salona yachts”.

S motorima plovite bez buke, a dok jedrite, propeleri pune baterije strujom. Model je posebno prikladan za oceanske plovidbe u kojima se jedri u duljim vremenskim intervalima.

„Brod kad jedri ponovno stvara električnu energiju i njemu od potpuno prazne baterije do potpuno pune treba nekakvih 20 sati jedrenja pri brzini od pet i pol, šest čvorova“ – kaže Donadini.

Salonu 46 će na svom YouTube kanalu predstaviti i mladi Kanađanin Dan Deckert, koji sa zaručnicom već pet godina plovi na električnoj jedrilici i promovira ekološki osviještenu plovidbu.

„Mislim da je svjetsko tržište spremno za električne brodove, posljednjih šest godina borimo se da dokažemo vrijednost ovakvih motora na jedrilicama, ne trebate motor za prijeći 1000 milja, imate jedra“ – kaže Deckert.

Električni pogon s cesta polako prelazi i na more. Vlasnici nastavljaju ulagati u zelene tehnologije.

„To je budućnost ne samo u ovoj branši, odnosno industriji, nego i u drugim industrijama koje se bave nekom vrstom mobilnosti, vidite i uspjeh gospodina Rimca i njegovog tima u Hrvatskoj“ – kaže Almir Jazvin, član Uprave ”Prevent grupe”.

Ovaj hrvatski proizvod spoj je ekologije i luksuza. U Saloninu brodogradilištu proizvodit će ih 20-ak godišnje. Prvi brod već je otputovao kupcu u Sjedinjene Američke Države.

 

 

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

U Splitu je predstavljena prva jedrilica na svijetu s dva električna motora; Salona 46. Riječ je o iskoraku splitskog proizvođača brodova u ekološku proizvodnju, a model je isključivo rezultat domaće pameti i tehnologije; piše HRT.

„Implementirali smo jednu potpuno novu elektro propulziju koja u svom sistemu ima dva elektromotora koji nam praktički pomažu da tijekom jedrenja puno većom brzinom hidroregeneriramo kapacitete baterija“ – kaže Marin Donadini, direktor “Salona yachts”.

S motorima plovite bez buke, a dok jedrite, propeleri pune baterije strujom. Model je posebno prikladan za oceanske plovidbe u kojima se jedri u duljim vremenskim intervalima.

„Brod kad jedri ponovno stvara električnu energiju i njemu od potpuno prazne baterije do potpuno pune treba nekakvih 20 sati jedrenja pri brzini od pet i pol, šest čvorova“ – kaže Donadini.

Salonu 46 će na svom YouTube kanalu predstaviti i mladi Kanađanin Dan Deckert, koji sa zaručnicom već pet godina plovi na električnoj jedrilici i promovira ekološki osviještenu plovidbu.

„Mislim da je svjetsko tržište spremno za električne brodove, posljednjih šest godina borimo se da dokažemo vrijednost ovakvih motora na jedrilicama, ne trebate motor za prijeći 1000 milja, imate jedra“ – kaže Deckert.

Električni pogon s cesta polako prelazi i na more. Vlasnici nastavljaju ulagati u zelene tehnologije.

„To je budućnost ne samo u ovoj branši, odnosno industriji, nego i u drugim industrijama koje se bave nekom vrstom mobilnosti, vidite i uspjeh gospodina Rimca i njegovog tima u Hrvatskoj“ – kaže Almir Jazvin, član Uprave ”Prevent grupe”.

Ovaj hrvatski proizvod spoj je ekologije i luksuza. U Saloninu brodogradilištu proizvodit će ih 20-ak godišnje. Prvi brod već je otputovao kupcu u Sjedinjene Američke Države.

 

 

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here