O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nestašica kontejnera u Indiji

Nakon Kine, SAD-a, EU-a i Australije, sljedeća zemlja koja je teško pogođena zbog manjka kontejnera u doba pandemije je Indija. Razlog: manjak uvoza i, očito, Kina.

Pandemija je poharala indijsku ekonomiju. Zemlja je u drugom tromjesečju 2020. zabilježila pad BDP-a od 24 posto, što je najveći pad među svim glavnim zemljama G20. Međutim, u sljedećem je tromjesečju ekonomija naglo porasla jer su ograničenja popustila u cijeloj zemlji.

Transpacifička se ruta trenutno suočava s jednom od najgorih nestašica kontejnera ikad zabilježenih otkad je kontejnerizacija transformirala brodarsku i logističku industriju. Na terenu se situacija u Indiji svakodnevno pogoršava zbog njenih geopolitičkih napetosti s Kinom, a indijska vlada okuplja se kako bi smanjila oslanjanje na uvoz iz Kine.

Indijski je izvoz porastao za 24 posto u razdoblju od srpnja do listopada, dok je uvoz pao za 28 posto u odnosu na prethodnu godinu. To je prisililo tvrtke koje su prije isporučivale prazne kontejnere iz Indije da ih umjesto toga uvoze u zemlju, a zatim premještaju u unutrašnjost gdje se nalaze tvornice, navodi Container Shipping Lines Association.

Trenutno se u Indiji čeka na kontejnere dva ili više tjedana. Kako bi se suprotstavila tekućoj krizi, indijska vlada traži brodske linije da osiguraju kapacitet od 100.000 dostupnih kontejnera tjedno.

Razina mora na Zenti prešla rub šetnice i potopila pojedine mulove za koje je privezano više plovila

Nakon Kine, SAD-a, EU-a i Australije, sljedeća zemlja koja je teško pogođena zbog manjka kontejnera u doba pandemije je Indija. Razlog: manjak uvoza i, očito, Kina.

Pandemija je poharala indijsku ekonomiju. Zemlja je u drugom tromjesečju 2020. zabilježila pad BDP-a od 24 posto, što je najveći pad među svim glavnim zemljama G20. Međutim, u sljedećem je tromjesečju ekonomija naglo porasla jer su ograničenja popustila u cijeloj zemlji.

Transpacifička se ruta trenutno suočava s jednom od najgorih nestašica kontejnera ikad zabilježenih otkad je kontejnerizacija transformirala brodarsku i logističku industriju. Na terenu se situacija u Indiji svakodnevno pogoršava zbog njenih geopolitičkih napetosti s Kinom, a indijska vlada okuplja se kako bi smanjila oslanjanje na uvoz iz Kine.

Indijski je izvoz porastao za 24 posto u razdoblju od srpnja do listopada, dok je uvoz pao za 28 posto u odnosu na prethodnu godinu. To je prisililo tvrtke koje su prije isporučivale prazne kontejnere iz Indije da ih umjesto toga uvoze u zemlju, a zatim premještaju u unutrašnjost gdje se nalaze tvornice, navodi Container Shipping Lines Association.

Trenutno se u Indiji čeka na kontejnere dva ili više tjedana. Kako bi se suprotstavila tekućoj krizi, indijska vlada traži brodske linije da osiguraju kapacitet od 100.000 dostupnih kontejnera tjedno.

Razina mora na Zenti prešla rub šetnice i potopila pojedine mulove za koje je privezano više plovila

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Službene informacije

Foto / video