Čelnici Marina Punat Grupe, odnosno tvrtki koje čine sastavnicu najstarijeg te jednog od najvećih, najkvalitetnijih i ponudom »najzaokruženijih« nautičkih centara, upravo s ciljem zadržavanja svih spomenutih »naj-prefikasa« te uz želju za dodavanjem još pokojega, definirali su i izradili ambiciozan dugoročni plan razvoja te poslovne grupacije u svakom segmentu njezina djelovanja; piše Novi List.
Čelnik spomenute Grupe Marijan Topolovec u društvu s direktoricom Marine Punat Renatom Marević i Mariom Wagnerom, prvim čovjekom Brodogradilišta Punat koje oduvijek čini bitnu sastavnicu tog središta nautičarskog turizma, predstavljajući poprilično obiman i detaljno razrađen »Master plan razvoja Marina Punat Grupe do 2050. godine« ustvrdili su da je taj dokument svojevrsni spoj svega onog za što, slijedom svog dugog i bogatog iskustva, znaju da je tom nautičkom središtu potrebno na putu njegova još čvršćeg pozicioniranja na mjesto vodećeg nautičkog centra na Jadranu i jednog od isto tako prepoznatih središta Mediterana.
„Iako plan čije smo sastavnice u nekim njegovim segmentima zapravo već i počeli ostvarivati definira naš razvojni put do 2050. godine, ambicije koje imamo, ali i tempo koji smo si zacrtali, idu za tim da sve, ili barem većinu planiranih ulaganja u kvalitativno osnaživanje svih poslovnih i funkcionalnih cjelina ove grupacije, ostvarimo već u narednih desetak godina, dakle do 2030. godine“ – objasnio je za Novi List Topolovec, uvjeren da je taj iskorak realan i ostvariv.
„Govorimo o čak 160 milijuna kuna »teškim« planovima koji ni na koji način naglasak ne stavljaju na širenje naših kapaciteta, trošenje dodatnih prostornih resursa zbog postojanja kojih zapravo i mi danas ovdje postojimo. Radi se ponajprije o unapređenju, kvalitativnom podizanju i sadržajnom obogaćenju naše ponude kojom kanimo postaviti sasvim nove, nigdje u našem okružju dostignute standarde“ – napominju Topolovec, Marević i Wagner, uvjereni da predstavljenim planovima u jedra pušu i u današnjim okolnostima potvrđene spoznaje o važnosti, financijskoj snazi, ali i otpornosti nautičkog turizma, kojeg su pandemijske okolnosti pogodile znatno manje no sve ostale segmente turističke ponude.
Cjelogodišnja sezona
„Marina Punat, jednako kao i većina naših drugih nautičkih centara, pokazala je i dokazala da se i u ovakvim okolnostima ova djelatnost uspješno nosi sa svim, pa čak i ovim neočekivanim izazovima te da stoga imamo pravo promišljati budućnost ovog segmenta turističke djelatnosti u kojem, za razliku od većine drugih, sezona već danas traje 365 dana u godini“ – napominje Renata Marević. Prezentirajući planove ulaganja u sadržaje posvećene vlasnicima ili pak korisnicima svakog od ondje »na čuvanje« povjerenih 1.400, što u moru, što na suhom sigurno »privezanih« plovila, direktorica Marine Punat je napomenula da će se oživotvorenjem Master plana broj ondje pohranjenih plovila vrlo vjerojatno čak i blago smanjiti.
– Tomu je razlog naš plan da s ciljem podizanja kvalitete ponude dobar dio privezišnih kapaciteta opremimo pristupnim »fingerima« za lakši i sigurniji, bočni pristup plovilima, jednako kao i suhim dokovima na području naše suhe marine.
Plan podizanja kategorije Marine na pet zvjezdica stoga ponajprije podrazumijeva ulaganja u sadržaje i ponudu, ne i povećavanje kapaciteta, a to, uz već spomenuta ulaganja u sam »prihvatni dio« naše ponude, kanimo realizirati ulaganjima u izgradnju novog kompleksa recepcije, ugostiteljskog objekta u njezinu nastavku, ali i sanitarnog čvora.
U planu su i znatna, dijelom već realizirana ulaganja u izgradnju novih, kvalitetnih sanitarnih čvorova na više lokacija u Marini, novog marketa i nautic shopa te restorana koji je već popraćen pravomoćnom građevinskom dozvolom i kojeg uskoro kanimo započeti graditi na mjestu današnjeg restorana Marina.
Čarter centar
– Posebnu pažnju poklonit ćemo i našim čarterašima kojima namjenjujemo nov, suvremeni čarter centar i znatno prostranije parkirališne površine u zoni na kojoj bi se operativni dio obale trebao proširiti nasipavanjem danas plitke i neupotrebive priobalne zone uz sam rub tog područja, u zoni između čarter gatova i obalne prometnice – dodaje direktorica.
– U planu je tako novi bazen za 500-tonski travelift, uklanjanje postojećih navoza za trajekte, modernizacija servisne zone u kojoj će se u novim halama unaprijediti ponuda koju nudimo sami ili posredstvom naših brojnih kooperanata kojima će također biti omogućen znatno kvalitetniji rad – objašnjava Mario Wagner. Od njega smo doznali i da će se oko nove servisne zone urediti, odnosno izgraditi nova šetnica kojom će se zadržati, ali i funkcionalno kao i ambijentalno unaprijediti dosadašnja poveznica kompleksa Marine s mjestom.
Članak u cijelosti pročitajte ovdje.
Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?