O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Borba japanskih brodogradilišta za konkurentnost s azijskim rivalima

Imabari Shipbuilding i Japan Marine United – dva najveća brodogradilišta u zemlji, udružila su snage i 1. siječnja započeli su sa zajedničkim projektom –  radom brodogradilišta Nihon, devet mjeseci kasnije od planiranog zahvaljujući Covid-19 virusu i dugotrajnim procesom odobravanja propisa.

Imabari ima 51% udjela, a ostatak drži JMU.

Predsjednik nove tvrtke Maeta Yoshinori rekao je novinarima da Imabari i JMU prepoznaju potrebu za brodogradilištem radi jake konkurencije rivala iz Južne Koreje i Kine.

Japanska vlada priprema prijedlog zakona o potpori domaćim brodograditeljima. Mjere uključuju dugoročne zajmove, porezne olakšice i subvencije za tehnološki razvoj.

 

 

 

Do sada je pronađena samo jedna poruka u boci s Titanica

Imabari Shipbuilding i Japan Marine United – dva najveća brodogradilišta u zemlji, udružila su snage i 1. siječnja započeli su sa zajedničkim projektom –  radom brodogradilišta Nihon, devet mjeseci kasnije od planiranog zahvaljujući Covid-19 virusu i dugotrajnim procesom odobravanja propisa.

Imabari ima 51% udjela, a ostatak drži JMU.

Predsjednik nove tvrtke Maeta Yoshinori rekao je novinarima da Imabari i JMU prepoznaju potrebu za brodogradilištem radi jake konkurencije rivala iz Južne Koreje i Kine.

Japanska vlada priprema prijedlog zakona o potpori domaćim brodograditeljima. Mjere uključuju dugoročne zajmove, porezne olakšice i subvencije za tehnološki razvoj.

 

 

 

Do sada je pronađena samo jedna poruka u boci s Titanica

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here