Slučaj iz 2019. godine, kada je kruzer MSC Opera udario u riječni kruzer i pristanište pri dolasku u Veneciju, zaključen je sporazumom kojim će kapetan i članovi posade optuženi za nesreću dobiti zatvorsku kaznu.
Nesreća se dogodila 2. lipnja 2019. godine, dok je MSC Opera pristajao u Veneciji. Palube broda bile su prepune putnika, a očevici su izjavili da kruzer nije usporio dok se približavao pristaništu. Neki svjedoci govore da se čak činilo da je kruzer možda i ubrzao kada je udario u riječni kruzer Uniworlda – River Countess. Putnici kruzera počeli su paničariti i trčati, te je zabilježeno nekoliko lakših ozljeda. River Countess je pretrpio ozbiljnu štetu.
Stručnjaci koji su svjedočili u ovom slučaju naveli su nekoliko pogrešaka posade kruzera koje su dovele do nesreće. Kompanija MSC Cruises pokušala je okriviti graditelja broda Chantiers de l’Atlantique, tvrdeći da su postojali nedostatci u dizajnu broda. 59.000 GT MSC Opera je započeo s plovidbom 2004. godine.
Među problemima koje su stručnjaci iznijeli bila je greška upravitelja stroja i elektrotehničara da upozore na mogući kvar na glavnoj električnoj razvodnoj ploči kruzera koji se odnosio na napajanje motora i komande upravljanja na mostu. MSC je izjavio da se alarm nije pojavio na nadzornom sustavu, optužujući brodograditelja za pogrešku u dizajnu.
Stručnjaci su također napomenuli da je kruzer tijekom plovidbe kanalom, dok se približavao pristaništu, putovao puno većom brzinom nego što je prihvatljivo.
Dva tegljača su došli u pomoć, kako bi se napravilo sve da se uspori brzina kruzera te su upravljali njime kako bi spriječili ozbiljniji udar. Kapetani tegljača bili su oslobođeni krivice za nesreću.
Prema izvješćima talijanskih medija, kapetan Carmine Siviero s MSC Opere odslužit će pet mjeseci zatvora, dok će upravitelj stroja i glavni električar provesti po dva mjeseca u zatvoru. Još dva člana posade provest će po 10 dana iza rešetaka, dok su drugi članovi posade oslobođeni odgovornosti.
Uniworld, vlasnik kruzera River Countess, podnio je zahtjev za gotovo 14 milijuna dolara odštete koju je pretrpio kruzer, kao i zbog izgubljenih prihoda dok je riječni kruzer bio van upotrebe.