O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi natječaj za koncesionara kontejnerskog terminala u Rijeci

IZVORHRT

Započeo je novi postupak davanja koncesije za razvoj i gospodarsko korištenje Zagreb Deep Sea kontejnerskog terminala u luci Rijeka. Postupak se provodi javnim prikupljanjem ponuda u otvorenom postupku i traje do 26. travnja 2021. godine; piše HRT. Koncesija se daje na razdoblje od 50 godina, a prethodni međunarodni natječaj bio je poništen bez navođenja razloga.

Lučka uprava Rijeka je jučer objavila Obavijest o namjeri davanja koncesije za razvoj i gospodarsko korištenje Zagreb Deep Sea kontejnerskim terminalom u luci Rijeka, a lučko područje koje se daje u koncesiju je površine 207.740 četvornih metara.

Davatelj koncesije primjenjivat će kriterij ekonomski najpovoljnije ponude, a ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na osnovi zajamčenog kontejnerskog prometa (90 posto) i komercijalne strategije (10 posto). Komercijalna strategija bodovat će se s obzirom na izrađenu strategiju razvoja tržišta zaleđa, strategiju privlačenja pomorskih prijevoznika i strategiju osnaživanja konkurentnosti i privlačnosti Rijeke za kontejnerski promet, navodi se u dokumentaciji.

Stalni dio koncesijske naknade iznosi 2 milijuna eura godišnje, dok promjenjivi dio koncesijske naknade iznosi šest posto od dijela bruto godišnjeg prihoda terminala, koji je manji ili jednak iznosu od 20 milijuna eura, odnosno pet posto od dijela bruto godišnjeg prihoda terminala koji je veći od dvadeset milijuna eura, a manji ili jednak iznosu od 40 milijuna eura. Naknada od četiri posto obračunat će se od dijela bruto godišnjeg prihoda koji je veći od 40 milijuna eura.

Lučka uprava Rijeka je lani 30. prosinca poništila postupak davanja koncesije za kontejnerski terminal, a na natječaj je ponudu dostavila zajednica natjecatelja koju čine kineske tvrtke Ningbo Zhoushan Port Company Limited, Tianjin Port Overseas Holding Limited i China Road and Bridge Corporation, dok je drugu ponudu dala zajednica natjecatelja u kojoj su nizozemska tvrtka APM Terminal BV i hrvatska tvrtka Enna Logic.

Ministar mora, pomorstva i infrastrukture Oleg Butković je nakon poništenja rekao kako je to bila isključivo poslovna procjena, dok su mediji špekulirali o navodnom pritisku zapadnih zemalja koje, prema tim izvorima, ne žele ulazak Kineza u taj strateški važan pothvat.

Započeo je novi postupak davanja koncesije za razvoj i gospodarsko korištenje Zagreb Deep Sea kontejnerskog terminala u luci Rijeka. Postupak se provodi javnim prikupljanjem ponuda u otvorenom postupku i traje do 26. travnja 2021. godine; piše HRT. Koncesija se daje na razdoblje od 50 godina, a prethodni međunarodni natječaj bio je poništen bez navođenja razloga.

Lučka uprava Rijeka je jučer objavila Obavijest o namjeri davanja koncesije za razvoj i gospodarsko korištenje Zagreb Deep Sea kontejnerskim terminalom u luci Rijeka, a lučko područje koje se daje u koncesiju je površine 207.740 četvornih metara.

Davatelj koncesije primjenjivat će kriterij ekonomski najpovoljnije ponude, a ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na osnovi zajamčenog kontejnerskog prometa (90 posto) i komercijalne strategije (10 posto). Komercijalna strategija bodovat će se s obzirom na izrađenu strategiju razvoja tržišta zaleđa, strategiju privlačenja pomorskih prijevoznika i strategiju osnaživanja konkurentnosti i privlačnosti Rijeke za kontejnerski promet, navodi se u dokumentaciji.

Stalni dio koncesijske naknade iznosi 2 milijuna eura godišnje, dok promjenjivi dio koncesijske naknade iznosi šest posto od dijela bruto godišnjeg prihoda terminala, koji je manji ili jednak iznosu od 20 milijuna eura, odnosno pet posto od dijela bruto godišnjeg prihoda terminala koji je veći od dvadeset milijuna eura, a manji ili jednak iznosu od 40 milijuna eura. Naknada od četiri posto obračunat će se od dijela bruto godišnjeg prihoda koji je veći od 40 milijuna eura.

Lučka uprava Rijeka je lani 30. prosinca poništila postupak davanja koncesije za kontejnerski terminal, a na natječaj je ponudu dostavila zajednica natjecatelja koju čine kineske tvrtke Ningbo Zhoushan Port Company Limited, Tianjin Port Overseas Holding Limited i China Road and Bridge Corporation, dok je drugu ponudu dala zajednica natjecatelja u kojoj su nizozemska tvrtka APM Terminal BV i hrvatska tvrtka Enna Logic.

Ministar mora, pomorstva i infrastrukture Oleg Butković je nakon poništenja rekao kako je to bila isključivo poslovna procjena, dok su mediji špekulirali o navodnom pritisku zapadnih zemalja koje, prema tim izvorima, ne žele ulazak Kineza u taj strateški važan pothvat.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here