Grčka kompanija Capital Product Partners najavila je prodaju dva 9.288 teu kontejneraša za 195 milijuna dolara, a saznaje se da je kupac MSC.
Brodovi koje Capital prodaje su CMA CGM Magdalena izgrađen 2016. godine i Adonis iz 2015. godine. Ovaj par ima zajedničku vrijednost od 187,1 milijuna dolara prema VesselsValueu; međutim, cijene kontejneraša su trenutno u porastu.
CMA CGM Magdalena trebala bi biti isporučena u svibnju, a Adonis u srpnju ili kolovozu.
Ranije ovog tjedna, Splash je izvijestio da je MSC kupio dva Awilco broda. Radi se o 4.250 teu Tejasu izgrađenom 2011. godine i 4.363 teu Mattina izgrađen 2007. godine. Uključujući ove najnovije kupovine, MSC ima oko 13 polovnih kontejneraša koji još uvijek trebaju biti dostavljeni.
MSC je drugi na svijetu po narudžbi novih kontejneraša, odmah nakon tajvanske tvrtke Evergreen i trebao bi uskoro srušiti Maersk s mjesta najveće svjetske kontejnerske linije.
MSC kupio dva kontejneraša za 195 milijuna dolara
Grčka kompanija Capital Product Partners najavila je prodaju dva 9.288 teu kontejneraša za 195 milijuna dolara, a saznaje se da je kupac MSC.
Brodovi koje Capital prodaje su CMA CGM Magdalena izgrađen 2016. godine i Adonis iz 2015. godine. Ovaj par ima zajedničku vrijednost od 187,1 milijuna dolara prema VesselsValueu; međutim, cijene kontejneraša su trenutno u porastu.
CMA CGM Magdalena trebala bi biti isporučena u svibnju, a Adonis u srpnju ili kolovozu.
Ranije ovog tjedna, Splash je izvijestio da je MSC kupio dva Awilco broda. Radi se o 4.250 teu Tejasu izgrađenom 2011. godine i 4.363 teu Mattina izgrađen 2007. godine. Uključujući ove najnovije kupovine, MSC ima oko 13 polovnih kontejneraša koji još uvijek trebaju biti dostavljeni.
MSC je drugi na svijetu po narudžbi novih kontejneraša, odmah nakon tajvanske tvrtke Evergreen i trebao bi uskoro srušiti Maersk s mjesta najveće svjetske kontejnerske linije.