O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Posada LNG-a Croatia: “Nama je najviše stalo do sigurnosti okolnih naselja i mora”

Brod s 280 metara duljine i gotovo 40 metara visine iz neposredne blizine zauzima doslovno cijelo vidno polje. Sama ulazna rampa, brodska “skala”, visoka je otprilike kao trokatnica, a s nje se dobro vidi kako more uz pramčani dio broda pjeni.

Svi smo mi ovdje iz Hrvatske, sva trideset i trojica člana posade. Uz to, dobar dio ih je tu, iz Rijeke i okolice, i nitko od nas ne bi dopustio da se dogodi bilo kakav incident kojim bismo onečistili more, obalu ili ugrozili sigurnost prvenstveno nas samih, kao ni stanovništva okolnih naselja, kaže Boris Martić, zapovjednik broda LNG Croatia, ploveće jedinice za skladištenje i uplinjavanje ukapljenog prirodnog plina (FSRU), odnosno plovećeg terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG) u Omišlju na otoku Krku.; piše Novi List

LNG Hrvatska posjetili su u povodu prvog takozvanog “ship to ship transfera”, odnosno prekrcaja ukapljenog prirodnog plina s FSRU broda LNG Croatia na manji brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina.

Prema riječima Hrvoja Krhena, direktora LNG Hrvatska, tvrtke koja upravlja terminalom, riječ je o prvoj takvoj operaciji, prekrcaju relativno male količine od oko sedam tisuća metara kubičnih s broda na brod, na Mediteranu, što Hrvatsku čini predvodnicom na tržištu pružanja ove usluge.

Naime, ukapljeni prirodni plin ovoga puta nije uplinjen i transportiran s terminala u plinski transportni sustav Republike Hrvatske, već je pretovaren na manji brod, Avenir Accolade, koji će teret LNG-ja iskrcati na terminalu na Sardiniji, čime je, uz transport plina iz LNG terminala klasičnim putem, plinovodom Plinacroa, Hrvatska dobila mogućnost isporuke ukapljenog plina i morskim putem.

U narednih nekoliko mjeseci očekuje se još najmanje jedna slična isporuka, a početkom ovog vida poslovanja u LNG Hrvatska otvaraju se nove mogućnosti u sektorima turizma i gospodarstva jer se njime omogućava takozvani bunkering, mogućnost primanja i punjenja drugih brodova ekološki prihvatljivijim pogonskim gorivom – ukapljenim prirodnim plinom, a čime se znatno smanjuje štetni utjecaj brodarstva na okoliš.

Kako izgleda radni dan posade LNG Croatia pročitajte ovdje

Brod s 280 metara duljine i gotovo 40 metara visine iz neposredne blizine zauzima doslovno cijelo vidno polje. Sama ulazna rampa, brodska “skala”, visoka je otprilike kao trokatnica, a s nje se dobro vidi kako more uz pramčani dio broda pjeni.

Svi smo mi ovdje iz Hrvatske, sva trideset i trojica člana posade. Uz to, dobar dio ih je tu, iz Rijeke i okolice, i nitko od nas ne bi dopustio da se dogodi bilo kakav incident kojim bismo onečistili more, obalu ili ugrozili sigurnost prvenstveno nas samih, kao ni stanovništva okolnih naselja, kaže Boris Martić, zapovjednik broda LNG Croatia, ploveće jedinice za skladištenje i uplinjavanje ukapljenog prirodnog plina (FSRU), odnosno plovećeg terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG) u Omišlju na otoku Krku.; piše Novi List

LNG Hrvatska posjetili su u povodu prvog takozvanog “ship to ship transfera”, odnosno prekrcaja ukapljenog prirodnog plina s FSRU broda LNG Croatia na manji brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina.

Prema riječima Hrvoja Krhena, direktora LNG Hrvatska, tvrtke koja upravlja terminalom, riječ je o prvoj takvoj operaciji, prekrcaju relativno male količine od oko sedam tisuća metara kubičnih s broda na brod, na Mediteranu, što Hrvatsku čini predvodnicom na tržištu pružanja ove usluge.

Naime, ukapljeni prirodni plin ovoga puta nije uplinjen i transportiran s terminala u plinski transportni sustav Republike Hrvatske, već je pretovaren na manji brod, Avenir Accolade, koji će teret LNG-ja iskrcati na terminalu na Sardiniji, čime je, uz transport plina iz LNG terminala klasičnim putem, plinovodom Plinacroa, Hrvatska dobila mogućnost isporuke ukapljenog plina i morskim putem.

U narednih nekoliko mjeseci očekuje se još najmanje jedna slična isporuka, a početkom ovog vida poslovanja u LNG Hrvatska otvaraju se nove mogućnosti u sektorima turizma i gospodarstva jer se njime omogućava takozvani bunkering, mogućnost primanja i punjenja drugih brodova ekološki prihvatljivijim pogonskim gorivom – ukapljenim prirodnim plinom, a čime se znatno smanjuje štetni utjecaj brodarstva na okoliš.

Kako izgleda radni dan posade LNG Croatia pročitajte ovdje

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here