O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U luci Mumbai gradi se novi LNG terminal

Mumbai Port Trust potpisao je ugovor sa SP Armada Clean Energy Ventures Private Limited (SPACEVPL) za projektiranje, izgradnju i upravljanje plutajućom jedinicom za skladištenje i ponovno uplinjavanje (FSRU) u luci Mumbai.; piše FleetMon

Tvrtka će upravljati i održavati FSRU infrastrukturu tijekom sljedećih 30 godina.

Shapoorji Pallonji Oil and Gas Private Limited vlasnik je 51% dionica SP Armada Clean Energy Ventures, dok ostatak udjela posjeduje podružnica malezijske Bumi Armada Berhad koja je u potpunosti u vlasništvu Malezije.

Usklađujući se s vladom indijske politike povećanja udjela LNG-a u energetskom miksu gospodarstva, lučke vlasti u Indiji rade na razvoju novih LNG terminala. Na zapadnoj obali Indije postoji pet LNG terminala: Hazira, Dahej, Dabhol, Kochi i Jaigarh. Ovaj terminal u Mumbaiju bit će šesti LNG terminal na zapadnoj obali Indije.

Dužnosnik Ministarstva luka, brodarstva i plovnog puta rekao je da će uvoz LNG-a u budućnosti rasti zato što se domaća potražnja za LNG-om ne može zadovoljiti s ograničenim resursima LNG-a u zemlji.

Dodao je još da će za potporu uvozu biti potreban razvoj infrastrukture, a FSRU nudi brze, fleksibilne i nisko rizične opcije u usporedbi s tradicionalnim kopnenim LNG terminalima.

Mumbai Port Trust potpisao je ugovor sa SP Armada Clean Energy Ventures Private Limited (SPACEVPL) za projektiranje, izgradnju i upravljanje plutajućom jedinicom za skladištenje i ponovno uplinjavanje (FSRU) u luci Mumbai.; piše FleetMon

Tvrtka će upravljati i održavati FSRU infrastrukturu tijekom sljedećih 30 godina.

Shapoorji Pallonji Oil and Gas Private Limited vlasnik je 51% dionica SP Armada Clean Energy Ventures, dok ostatak udjela posjeduje podružnica malezijske Bumi Armada Berhad koja je u potpunosti u vlasništvu Malezije.

Usklađujući se s vladom indijske politike povećanja udjela LNG-a u energetskom miksu gospodarstva, lučke vlasti u Indiji rade na razvoju novih LNG terminala. Na zapadnoj obali Indije postoji pet LNG terminala: Hazira, Dahej, Dabhol, Kochi i Jaigarh. Ovaj terminal u Mumbaiju bit će šesti LNG terminal na zapadnoj obali Indije.

Dužnosnik Ministarstva luka, brodarstva i plovnog puta rekao je da će uvoz LNG-a u budućnosti rasti zato što se domaća potražnja za LNG-om ne može zadovoljiti s ograničenim resursima LNG-a u zemlji.

Dodao je još da će za potporu uvozu biti potreban razvoj infrastrukture, a FSRU nudi brze, fleksibilne i nisko rizične opcije u usporedbi s tradicionalnim kopnenim LNG terminalima.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?