O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

UK P&I Club okrivio vlasti Sueskog kanala za veliku brzinu Ever Givena

UK P&I Club, osiguravatelj Ever Given-a, uzvratio je udarac u borbi za oslobođenje broda. UK P&I Club jučer je osporio tvrdnje SCA da je kapetan kriv za nesreću u kojoj je u ožujku blokiran Sueski kanal na 6 dana; piše Splash 247

Snimke nesreće pokazuju da je u brod u nepovoljnim uvjetima plovio brzinom od 13 čvorova, što je 4 do 5 čvora više od standardne brzine.

Dok se obje strane bore oko odštete, koja bi potencijalno mogla iznositi stotine milijuna dolara, UK Club izjavio je da kapetan broda ne bi trebao snositi krivnju za brzinu kojom je brod plovio.

”Iako je kapetan glavna i odgovorna osoba na brodu, važno je istaknuti da vlasti Sueskog kanala kontroliraju plovidbu u konvoju. Te kontrole uključuju brzinu tranzita i dostupnost tegljača”, izjavili su.

Ever Given je ”zarobljen” u Velikom gorkom jezeru te čeka na konačnu presudu i saslušanje koje je zakazano za 20.lipnja.

UK P&I Club, osiguravatelj Ever Given-a, uzvratio je udarac u borbi za oslobođenje broda. UK P&I Club jučer je osporio tvrdnje SCA da je kapetan kriv za nesreću u kojoj je u ožujku blokiran Sueski kanal na 6 dana; piše Splash 247

Snimke nesreće pokazuju da je u brod u nepovoljnim uvjetima plovio brzinom od 13 čvorova, što je 4 do 5 čvora više od standardne brzine.

Dok se obje strane bore oko odštete, koja bi potencijalno mogla iznositi stotine milijuna dolara, UK Club izjavio je da kapetan broda ne bi trebao snositi krivnju za brzinu kojom je brod plovio.

”Iako je kapetan glavna i odgovorna osoba na brodu, važno je istaknuti da vlasti Sueskog kanala kontroliraju plovidbu u konvoju. Te kontrole uključuju brzinu tranzita i dostupnost tegljača”, izjavili su.

Ever Given je ”zarobljen” u Velikom gorkom jezeru te čeka na konačnu presudu i saslušanje koje je zakazano za 20.lipnja.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here