O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dvije Uljanikove brodogradnje opet na dražbi: Cijena je 1 kn

RIJEKA – Krenuo je novi, peti krug prodaje za dva nezavršena broda koji se vode kao dio stečajne mase Uljanika. U skladu s odlukama Skupštine ovog propalog krovnog društva Uljanik grupe, novogradnja 526, odnosno brod za prijevoz stoke te novogradnja 527, koja zauzima navoz u riječkom »3. maju« ponovo su oglašeni za 1 kunu.

Hoće li se ovog puta uspjeti posložiti kockice i učiniti kakav-takav pomak s ovim novogradnjama, bit će jasnije 9. kolovoza kada istječe rok za uplatu jamčevine, a definitivno 1. rujna kada završava dražbovanje; piše Novi List

Ovi nezavršeni brodovi, oba u fazi gradnje na navozu, indikatori su što se kroz neko skorije vrijeme može očekivati da će se događati – ili neće – s riječkim i pulskim brodogradilištem.

Kao što je poznato, Vlada je odlučila dati šansu nastavku gradnje brodova i u Puli, i to kroz novu tvrtku Uljanik Brodogradnja 1856. kojoj su ujesen prošle godine odobrena i prva državna jamstva u iznosu od 32,5 milijuna kuna za restart proizvodnje. U planovima i projekcijama nastavka brodograđevne djelatnosti u Puli upravo je završetak novogradnje 526 bila prva odrednica.

Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>

RIJEKA – Krenuo je novi, peti krug prodaje za dva nezavršena broda koji se vode kao dio stečajne mase Uljanika. U skladu s odlukama Skupštine ovog propalog krovnog društva Uljanik grupe, novogradnja 526, odnosno brod za prijevoz stoke te novogradnja 527, koja zauzima navoz u riječkom »3. maju« ponovo su oglašeni za 1 kunu.

Hoće li se ovog puta uspjeti posložiti kockice i učiniti kakav-takav pomak s ovim novogradnjama, bit će jasnije 9. kolovoza kada istječe rok za uplatu jamčevine, a definitivno 1. rujna kada završava dražbovanje; piše Novi List

Ovi nezavršeni brodovi, oba u fazi gradnje na navozu, indikatori su što se kroz neko skorije vrijeme može očekivati da će se događati – ili neće – s riječkim i pulskim brodogradilištem.

Kao što je poznato, Vlada je odlučila dati šansu nastavku gradnje brodova i u Puli, i to kroz novu tvrtku Uljanik Brodogradnja 1856. kojoj su ujesen prošle godine odobrena i prva državna jamstva u iznosu od 32,5 milijuna kuna za restart proizvodnje. U planovima i projekcijama nastavka brodograđevne djelatnosti u Puli upravo je završetak novogradnje 526 bila prva odrednica.

Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video