O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Inzistiranje na manjem broju članova posada sve rizičnije i opasnije i za promet i za ljudske živote

Pomorci nikada aktivnije na društvenim mrežama nisu upozoravali na izrabljivanje, na nelogične odnose prema zaposlenima, smanjivanje broja posada, zastarjele protokole koji dovode u težak položaj u kritičnim i rubnim situacijama. Žale se na odnose u svjetskom pomorstvu koji nisu dobri ni u tzv. dobrim kompanijama ni u uređenim zemljama čiju zastavu brodovi nose; javljaju iz splitskog studija emisije Pomorska večer

Gost emisije bio je tajnik Sindikata pomoraca, gospodin Neven Melvan

Pomorci se žale na rad ministarstva i rad pomorskih organizacija u svijetu. Nekoliko njih koji su gostovali u emisiji Pomorska večer rekli su da tvrtke i dalje forsiraju sve manji broj članova posada na brodovima, a teza je da se upravo iz tog razloga događa sve više pomorskih nesreća.

Jesu li sindikati već stavili na znanje tvrtkama da je to inzistiranje na manjem broju posade sve rizičnije i opasnije i za promet i za ljudske živote?

”Poslodavac voli kazati da je uzrok problema ljudski faktor. Ali uzrok ljudskog faktora je umor, a umor nastaje zbog pre malog broja članova posade na brodovima. To je jedan začarani krug u kojem se pomorci maksimalno iskorištavaju. Međutim, pomorac nije glavni faktor tog začaranog kruga. Glavni faktor je kapital, odnosno, pohlepne potrebe tvrtki. IMO u Londonu koji postavlja standarde baš i nije blagonaklon pomorcima. U interesu im je samo profit.” – izjavio je tajnik SPH

Jedan pomorac javio se u emisiju i rekao:

”Nas je 18 na brodu. Brod je zahtjevan i radimo više od 12 sati preko dana jer situacija tako zahtjeva. Brži je protok posla i zaista nam je naporno. Čak i dva mjeseca smjene nam je puno.”

Gospodin Neven Melvan: ”IMO su predstavnici država pod direktnim utjecajem kapitala. ITF ima samo jednog predstavnika u tom tijelu. Sve moguće svjetske organizacije, uključujući države, kompanije i udruge brodara imaju s jedan interes – profit, a ITF stoji sam na drugoj strani kao zagovaratelj pomoraca.”

Cijeli audio intervju možete poslušati >>ovdje<<

Pomorci nikada aktivnije na društvenim mrežama nisu upozoravali na izrabljivanje, na nelogične odnose prema zaposlenima, smanjivanje broja posada, zastarjele protokole koji dovode u težak položaj u kritičnim i rubnim situacijama. Žale se na odnose u svjetskom pomorstvu koji nisu dobri ni u tzv. dobrim kompanijama ni u uređenim zemljama čiju zastavu brodovi nose; javljaju iz splitskog studija emisije Pomorska večer

Gost emisije bio je tajnik Sindikata pomoraca, gospodin Neven Melvan

Pomorci se žale na rad ministarstva i rad pomorskih organizacija u svijetu. Nekoliko njih koji su gostovali u emisiji Pomorska večer rekli su da tvrtke i dalje forsiraju sve manji broj članova posada na brodovima, a teza je da se upravo iz tog razloga događa sve više pomorskih nesreća.

Jesu li sindikati već stavili na znanje tvrtkama da je to inzistiranje na manjem broju posade sve rizičnije i opasnije i za promet i za ljudske živote?

”Poslodavac voli kazati da je uzrok problema ljudski faktor. Ali uzrok ljudskog faktora je umor, a umor nastaje zbog pre malog broja članova posade na brodovima. To je jedan začarani krug u kojem se pomorci maksimalno iskorištavaju. Međutim, pomorac nije glavni faktor tog začaranog kruga. Glavni faktor je kapital, odnosno, pohlepne potrebe tvrtki. IMO u Londonu koji postavlja standarde baš i nije blagonaklon pomorcima. U interesu im je samo profit.” – izjavio je tajnik SPH

Jedan pomorac javio se u emisiju i rekao:

”Nas je 18 na brodu. Brod je zahtjevan i radimo više od 12 sati preko dana jer situacija tako zahtjeva. Brži je protok posla i zaista nam je naporno. Čak i dva mjeseca smjene nam je puno.”

Gospodin Neven Melvan: ”IMO su predstavnici država pod direktnim utjecajem kapitala. ITF ima samo jednog predstavnika u tom tijelu. Sve moguće svjetske organizacije, uključujući države, kompanije i udruge brodara imaju s jedan interes – profit, a ITF stoji sam na drugoj strani kao zagovaratelj pomoraca.”

Cijeli audio intervju možete poslušati >>ovdje<<

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here