O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Između Švedske i Njemačke zaplovio trajekt na metanol dobiven recikliranjem ostataka u proizvodnji čelika

Tvrtka Stena Line 2015. godine ušla je u povijest kada je 240-metarska Stena Germanica postala prvi trajekt na svijetu pogonjen metanolom. Sada je švedska trajektna kompanija postigla još jedan uspjeh – Stena Germanica plovi na metanol koji je dobiven recikliranjem iz ostataka u proizvodnji čelika, piše Otvoreno more.

Ovaj tjedan Stena Line učinila je novi korak na svom putu ka postizanju cilja koji se zove – nula ugljika. Trajekt Stena Germanica zaplovio je iz Švedske u Njemačku (linija Göteborg – Kiel) pogonjen gorivom nazvanim “plavi metanol”, kojim se dodatno smanjuje emisija ugljika u brodu.

Iako je metanol fosilno gorivo, puno je čišći od uobičajenog dizela kojeg koriste brodski motori. Sumpor i čestice smanjuju se za 90%, a dušik za 60%. Industrija čelika i pomorski sektor dva su najveća svjetska proizvođača CO2.

Stena Line je jedan od najvećih i vodećih trajektnih operatera na svijetu s 37 plovila koja prometuju na 37 trajektnih ruta širom Europe. Švedska trajektna tvrtka također je lider u održivom brodarstvu i trenutno je 10 godina ispred međunarodnih ciljeva smanjenja  emisija CO2 u pomorskoj industriji.

Do 2030. godine tvrtka želi smanjiti ukupne emisije CO2 za 30%. Važan ključ uspjeha je povećati upotrebu alternativnih goriva, poput metanola i vodika te pogona na baterije.

Tvrtka Stena Line 2015. godine ušla je u povijest kada je 240-metarska Stena Germanica postala prvi trajekt na svijetu pogonjen metanolom. Sada je švedska trajektna kompanija postigla još jedan uspjeh – Stena Germanica plovi na metanol koji je dobiven recikliranjem iz ostataka u proizvodnji čelika, piše Otvoreno more.

Ovaj tjedan Stena Line učinila je novi korak na svom putu ka postizanju cilja koji se zove – nula ugljika. Trajekt Stena Germanica zaplovio je iz Švedske u Njemačku (linija Göteborg – Kiel) pogonjen gorivom nazvanim “plavi metanol”, kojim se dodatno smanjuje emisija ugljika u brodu.

Iako je metanol fosilno gorivo, puno je čišći od uobičajenog dizela kojeg koriste brodski motori. Sumpor i čestice smanjuju se za 90%, a dušik za 60%. Industrija čelika i pomorski sektor dva su najveća svjetska proizvođača CO2.

Stena Line je jedan od najvećih i vodećih trajektnih operatera na svijetu s 37 plovila koja prometuju na 37 trajektnih ruta širom Europe. Švedska trajektna tvrtka također je lider u održivom brodarstvu i trenutno je 10 godina ispred međunarodnih ciljeva smanjenja  emisija CO2 u pomorskoj industriji.

Do 2030. godine tvrtka želi smanjiti ukupne emisije CO2 za 30%. Važan ključ uspjeha je povećati upotrebu alternativnih goriva, poput metanola i vodika te pogona na baterije.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video