O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi kontejneraši s ugljično neutralnim gorivom

Maersk je napokon otkrio detalje o gradnji prvih kontejneraša na metanol. Ugovor o gradnji 2,100 teu brodova koji će trgovati u sjevernom dijelu Europe, danski div potpisao je s južnokorejskim Hyundai Mipo Dockyardom, piše Splash 247

Iz Maerska su poručili da će od 2023. godine novi kontejneraši zadovoljiti potražnju brojnih kupaca koji teže dekarbonizaciji vlastitih opskrbnih lanaca. ”Razvoj ovakvog tipa plovila velik je izazov, ali već smo dosta toga napravili. Radimo s provjerenim tehnologijama, a troškovnik je sve jasniji”, dodali su.

Iako je narudžba trebala biti u veljači, iz Maerska su potvrdili da je već napravljena.

Konfiguraciju s metanolom postavit će MAN Energy Solutions, Hyundai Engine i Machinery i Himsen, a klasifikaciju će napraviti Američki brodski ured (ABS).

Maersk je napokon otkrio detalje o gradnji prvih kontejneraša na metanol. Ugovor o gradnji 2,100 teu brodova koji će trgovati u sjevernom dijelu Europe, danski div potpisao je s južnokorejskim Hyundai Mipo Dockyardom, piše Splash 247

Iz Maerska su poručili da će od 2023. godine novi kontejneraši zadovoljiti potražnju brojnih kupaca koji teže dekarbonizaciji vlastitih opskrbnih lanaca. ”Razvoj ovakvog tipa plovila velik je izazov, ali već smo dosta toga napravili. Radimo s provjerenim tehnologijama, a troškovnik je sve jasniji”, dodali su.

Iako je narudžba trebala biti u veljači, iz Maerska su potvrdili da je već napravljena.

Konfiguraciju s metanolom postavit će MAN Energy Solutions, Hyundai Engine i Machinery i Himsen, a klasifikaciju će napraviti Američki brodski ured (ABS).

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here