O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

‘Viktor Lenac’ odgodio projekt Doka 11; čeka se pad cijene čelika

Na redovnoj godišnjoj Skupštini »Viktora Lenca« jučer je potvrđeno da će se i lanjska rekordna dobit od 35,2 milijuna kuna rasporediti u zadržanu dobit društva. Time ovo brodogradilište nastavlja jačati svoju financijsku poziciju, piše Novi list.

Prvo polugodište ove godine remontno brodogradilište u Martinšćici dobrim je dijelom »izguralo« zahvaljujući poslovima koje su odradili za američku ratnu mornaricu jer je oko polovina prihoda ostvarena od poslova na četiri broda američke Šeste flote.

Međutim, u ljetne mjesece »Lenac« ulazi sa slabijom popunjenošću kapaciteta, što će se, između ostalog, iskoristiti za pojačano održavanje velikog Doka 11. U »Lencu«, kao što je poznato, planiraju nabavku novog doka, bitno veće podizne moći, s kojim bi bili u mogućnosti prihvaćati velike kontejneraše i LNG brodove iz okruženja.

Cijeli projekt u visokoj je fazi pripreme, međutim, konačna odluka i početak realizacije ovog tridesetak milijuna eura vrijednog ulaganja prolongirao se za nekoliko mjeseci s obzirom na aktualno divljanje cijena sirovina na svjetskom tržištu, pa tako i čelika, doznajemo od članice Uprave »Viktora Lenca« Sandre Uzelac.

Nakon što se unutar Palumbo grupe otvorila mogućnost dobave dijela dokovske konstrukcije, u »Lencu« su razradili projekt njegove rekonstrukcije i nadogradnje. Riječ je o velikom i složenom zahvatu koji bi, između ostalog, obuhvaćao obradu oko 9.000 tona čelika za izradu pontonskih sekcija i tornjeva budućeg doka što je, po težini, približan ekvivalent jednom brodu od 50.000 tona nosivosti.

Intencija je »Lenca« da u taj posao uključi i susjedna brodogradilišta, riječko i pulsko, međutim, cijena čelika, koja trenutno skače iznad 1.000 dolara po toni, odgodila je početak realizacije projekta.

 Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>.

Na redovnoj godišnjoj Skupštini »Viktora Lenca« jučer je potvrđeno da će se i lanjska rekordna dobit od 35,2 milijuna kuna rasporediti u zadržanu dobit društva. Time ovo brodogradilište nastavlja jačati svoju financijsku poziciju, piše Novi list.

Prvo polugodište ove godine remontno brodogradilište u Martinšćici dobrim je dijelom »izguralo« zahvaljujući poslovima koje su odradili za američku ratnu mornaricu jer je oko polovina prihoda ostvarena od poslova na četiri broda američke Šeste flote.

Međutim, u ljetne mjesece »Lenac« ulazi sa slabijom popunjenošću kapaciteta, što će se, između ostalog, iskoristiti za pojačano održavanje velikog Doka 11. U »Lencu«, kao što je poznato, planiraju nabavku novog doka, bitno veće podizne moći, s kojim bi bili u mogućnosti prihvaćati velike kontejneraše i LNG brodove iz okruženja.

Cijeli projekt u visokoj je fazi pripreme, međutim, konačna odluka i početak realizacije ovog tridesetak milijuna eura vrijednog ulaganja prolongirao se za nekoliko mjeseci s obzirom na aktualno divljanje cijena sirovina na svjetskom tržištu, pa tako i čelika, doznajemo od članice Uprave »Viktora Lenca« Sandre Uzelac.

Nakon što se unutar Palumbo grupe otvorila mogućnost dobave dijela dokovske konstrukcije, u »Lencu« su razradili projekt njegove rekonstrukcije i nadogradnje. Riječ je o velikom i složenom zahvatu koji bi, između ostalog, obuhvaćao obradu oko 9.000 tona čelika za izradu pontonskih sekcija i tornjeva budućeg doka što je, po težini, približan ekvivalent jednom brodu od 50.000 tona nosivosti.

Intencija je »Lenca« da u taj posao uključi i susjedna brodogradilišta, riječko i pulsko, međutim, cijena čelika, koja trenutno skače iznad 1.000 dolara po toni, odgodila je početak realizacije projekta.

 Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video