O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lučka kapetanija u patroli: ‘Progledat ćemo kroz prste za neke manje prekršaje, no neke stvari su neoprostive‘

Na vrhuncu sezone na Jadranu je i najveći broj plovila. Za sigurnost na moru svakodnevno se brinu pripadnici lučke kapetanije koji redovito nadziru pomorski promet. Pune ruke posla ima i riječka Lučka kapetanija. Na jednom od njezinih brodova bila je i ekipa HRT-a, prenosi Otvoreno more.

Tek što je ekipa isplovila – prvo zaustavljanje i nepropisna vožnja. Slovenska obitelj na gliseru – previše blizu obale. To je jedan je od najčešćih prekršaja na moru, pokazuje statistika.

Tomaž, gost iz Ljubljane platio je kaznu i pravedno je, kaže – što je platio. Iako je vozio sporo, vozio je preblizu obale. Slušao je ženu i djecu koja su birala mjesta na kojima bi se kupali, dodaje.

Ispod Krčkog mosta ispiše se najviše kazni – glisiranje je ovdje zabranjeno jer ste u svakom trenutku bliže od dopuštenih 300 metara od obale. Gosti iz Nizozemske, kažu, nisu to znali. Kao ni da moraju imati punomoć za vožnju glisera koji nije u njihovu vlasništvu.

– Nisam znao da moram imati dokument o vlasništvu broda, ali zaustavili su nas zbog prebrze vožnje na mjestu gdje to nije bilo dopušteno.

– Problem u dokumentima nije bio kritičan pa što se toga tiče nismo htjeli raditi na tome pitanju, ali smo ga zbog brzine i sigurnosti u plovidbi kaznili propisno, kaže Toni Mlinar, mornar na patrolnom brodu “Vid” Lučke kapetanije Rijeka.

Kazne za glisiranje preblizu obale kreću se i do 50 tisuća kuna. Progledat će, kažu, kroz prste za neke manje prekršaje, no neke stvari su neoprostive. Glisiranje, ugrožavanje života kupača i ostalih sudionika u plovidbi – to nema tolerancije, dodaje Saša Turkalj, zapovjednik patrolnog broda “Vid”.

Na kraju dana kapetan Lučke kapetanije Rijeka Darko Glažar je zadovoljan. Nije bilo onog najgoreg, stradalih i ozlijeđenih. Mirno, sigurno i zadivljujuće lijepo – jedina je to slika o Jadranu koju moramo i želimo gledati i ove turističke sezone, piše HRT.

Na vrhuncu sezone na Jadranu je i najveći broj plovila. Za sigurnost na moru svakodnevno se brinu pripadnici lučke kapetanije koji redovito nadziru pomorski promet. Pune ruke posla ima i riječka Lučka kapetanija. Na jednom od njezinih brodova bila je i ekipa HRT-a, prenosi Otvoreno more.

Tek što je ekipa isplovila – prvo zaustavljanje i nepropisna vožnja. Slovenska obitelj na gliseru – previše blizu obale. To je jedan je od najčešćih prekršaja na moru, pokazuje statistika.

Tomaž, gost iz Ljubljane platio je kaznu i pravedno je, kaže – što je platio. Iako je vozio sporo, vozio je preblizu obale. Slušao je ženu i djecu koja su birala mjesta na kojima bi se kupali, dodaje.

Ispod Krčkog mosta ispiše se najviše kazni – glisiranje je ovdje zabranjeno jer ste u svakom trenutku bliže od dopuštenih 300 metara od obale. Gosti iz Nizozemske, kažu, nisu to znali. Kao ni da moraju imati punomoć za vožnju glisera koji nije u njihovu vlasništvu.

– Nisam znao da moram imati dokument o vlasništvu broda, ali zaustavili su nas zbog prebrze vožnje na mjestu gdje to nije bilo dopušteno.

– Problem u dokumentima nije bio kritičan pa što se toga tiče nismo htjeli raditi na tome pitanju, ali smo ga zbog brzine i sigurnosti u plovidbi kaznili propisno, kaže Toni Mlinar, mornar na patrolnom brodu “Vid” Lučke kapetanije Rijeka.

Kazne za glisiranje preblizu obale kreću se i do 50 tisuća kuna. Progledat će, kažu, kroz prste za neke manje prekršaje, no neke stvari su neoprostive. Glisiranje, ugrožavanje života kupača i ostalih sudionika u plovidbi – to nema tolerancije, dodaje Saša Turkalj, zapovjednik patrolnog broda “Vid”.

Na kraju dana kapetan Lučke kapetanije Rijeka Darko Glažar je zadovoljan. Nije bilo onog najgoreg, stradalih i ozlijeđenih. Mirno, sigurno i zadivljujuće lijepo – jedina je to slika o Jadranu koju moramo i želimo gledati i ove turističke sezone, piše HRT.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video