OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Tisuće kontejnera godišnje završi u moru

Prema nedavnom izvješću WSC-a (World Shipping Council), kontejneri koji završe u moru koštaju kompanije milijune dolara godišnje, prenosi Seafarertimes.

Izvješće je pokazalo da je samo u 2020. godini u moru završilo tri tisuće kontejnera, zbog čega se šteta broji u milijunima dolara.

2020. godina je po mnogočemu bila jedinstvena, pa je zato posebno zabrinjavajuća količina izgubljenih kontejnera.

WSC izvještava da je brojka izgubljenih kontejnera već godinama velika, s prosjekom od 1382 izgubljena kontejnera godišnje.

Ove statistike su posebno zabrinjavajuće, s obzirom na to da gubitak kontejnera utječe na povećanje troškova, stvaranje potencijalno opasnih uvjeta rada za pomorce i ostavljanje negativnog učinka na okoliš.

Loše vremenske prilike i visoki valovi glavni su razlozi gubitka kontejnera na moru. Premda članovi posade rade sve kako bi ih osigurali, uz pomoć modernih tehnologija, ovakve nesreće i dalje se događaju.

Na gubitak kontejnera utječu i strogi rasporedi dolaska brodova na svoje destinacije, što ostavlja malo prostora za manevar i eventualno biranje najsigurnije moguće rute.

Kontejneri često nisu izolirani od proboja vode, pa dosta njih ne ostane dugo plutati na površini nakon što dospiju u more.

Pandemija je također uzela svoj danak u 2020. godini te se dosta gubitaka kontejnera dogodilo zbog prekrcavanja brodova, posebice nakon porasta potražnje zbog elektronske trgovine.

Prema nedavnom izvješću WSC-a (World Shipping Council), kontejneri koji završe u moru koštaju kompanije milijune dolara godišnje, prenosi Seafarertimes.

Izvješće je pokazalo da je samo u 2020. godini u moru završilo tri tisuće kontejnera, zbog čega se šteta broji u milijunima dolara.

2020. godina je po mnogočemu bila jedinstvena, pa je zato posebno zabrinjavajuća količina izgubljenih kontejnera.

WSC izvještava da je brojka izgubljenih kontejnera već godinama velika, s prosjekom od 1382 izgubljena kontejnera godišnje.

Ove statistike su posebno zabrinjavajuće, s obzirom na to da gubitak kontejnera utječe na povećanje troškova, stvaranje potencijalno opasnih uvjeta rada za pomorce i ostavljanje negativnog učinka na okoliš.

Loše vremenske prilike i visoki valovi glavni su razlozi gubitka kontejnera na moru. Premda članovi posade rade sve kako bi ih osigurali, uz pomoć modernih tehnologija, ovakve nesreće i dalje se događaju.

Na gubitak kontejnera utječu i strogi rasporedi dolaska brodova na svoje destinacije, što ostavlja malo prostora za manevar i eventualno biranje najsigurnije moguće rute.

Kontejneri često nisu izolirani od proboja vode, pa dosta njih ne ostane dugo plutati na površini nakon što dospiju u more.

Pandemija je također uzela svoj danak u 2020. godini te se dosta gubitaka kontejnera dogodilo zbog prekrcavanja brodova, posebice nakon porasta potražnje zbog elektronske trgovine.

MOŽE VAS ZANIMATI