O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Smanjena površina “zone visokog rizika” u Indijskom oceanu nakon pada slučajeva piratstva

Nakon pada u broju slučajeva piratstva u Somaliji, skupina vodećih prijevozničkih organizacija složile su se da se smanje geografske granice “zone visokog rizika” u Indijskom oceanu, prenosi gCaptain.

Predstavnici svjetskih prijevozničkih i naftnih industrija BIMCO, ICS, INTERCARGO, INTERTANKO i OCIMF smanjit će geografske granice zone na granice teritorijalnih voda Jemena i Somalije i njihove ekskluzivne ekonomske zone na istoku i jugu. Promjene će stupiti na snagu od 1. rujna ove godine.

Organizacije će u suradnji s međunarodnim partnerima također razraditi novi pristup procjeni međunarodnih sigurnosnih prijetnji na moru tako da prijevoznici mogu bolje procijeniti rizik pri putovanjima na svjetskoj razini. Očekuje se da će se plan razraditi do 31. prosinca 2021.

Granice zone visokog rizika u Indijskom oceanu stvorene su 2010. godine, kada je prijetnja od somalijskih pirata bila na vrhuncu. Cilj određivanja granica zone služio je kako bi pomorci i kompanije imali uvid u granice područja na kojima djeluju pirati. To je omogućilo kompanijama i pomorcima koji plove u tom području poduzimanje većih mjera opreza kako bi se izbjegli piratski napadi.

Ažuriranje granica zone odraz je promjene u stupnju opasnosti u toj regiji te uspješnog suzbijanja djelovanja somalijskih pirata. S obzirom na to da su se u drugim dijelovima svijeta također pojavile opasne zone, zaključeno je da su granice zone visokog rizika zastarjele te da se u obzir moraju uzeti i druga područja na kojima postoji opasnost za pomorce.

Iako je bilo nekoliko incidenata, somalijski pirati od 2017. godine nisu napali nijedan trgovački brod. Međutim, pojavile su se nove zone rizika na obalama zapadne Afrike te u području Arapskog poluotoka. Zaključak organizacija je da je stoga potrebno razviti globalniji pristup procjenama rizika za pomorce.

Nakon pada u broju slučajeva piratstva u Somaliji, skupina vodećih prijevozničkih organizacija složile su se da se smanje geografske granice “zone visokog rizika” u Indijskom oceanu, prenosi gCaptain.

Predstavnici svjetskih prijevozničkih i naftnih industrija BIMCO, ICS, INTERCARGO, INTERTANKO i OCIMF smanjit će geografske granice zone na granice teritorijalnih voda Jemena i Somalije i njihove ekskluzivne ekonomske zone na istoku i jugu. Promjene će stupiti na snagu od 1. rujna ove godine.

Organizacije će u suradnji s međunarodnim partnerima također razraditi novi pristup procjeni međunarodnih sigurnosnih prijetnji na moru tako da prijevoznici mogu bolje procijeniti rizik pri putovanjima na svjetskoj razini. Očekuje se da će se plan razraditi do 31. prosinca 2021.

Granice zone visokog rizika u Indijskom oceanu stvorene su 2010. godine, kada je prijetnja od somalijskih pirata bila na vrhuncu. Cilj određivanja granica zone služio je kako bi pomorci i kompanije imali uvid u granice područja na kojima djeluju pirati. To je omogućilo kompanijama i pomorcima koji plove u tom području poduzimanje većih mjera opreza kako bi se izbjegli piratski napadi.

Ažuriranje granica zone odraz je promjene u stupnju opasnosti u toj regiji te uspješnog suzbijanja djelovanja somalijskih pirata. S obzirom na to da su se u drugim dijelovima svijeta također pojavile opasne zone, zaključeno je da su granice zone visokog rizika zastarjele te da se u obzir moraju uzeti i druga područja na kojima postoji opasnost za pomorce.

Iako je bilo nekoliko incidenata, somalijski pirati od 2017. godine nisu napali nijedan trgovački brod. Međutim, pojavile su se nove zone rizika na obalama zapadne Afrike te u području Arapskog poluotoka. Zaključak organizacija je da je stoga potrebno razviti globalniji pristup procjenama rizika za pomorce.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video