O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk objavio detalje o ugovoru za proizvodnju ekološki prihvatljivog kontejneraša

Iz Maersk-a su objavili da je potpisan ugovor o proizvodnji zelenog goriva za kontejneraš koje će raditi na pogon ugljično neutralnog metanola, piše Splash247.

REintegrate, podružnica danske tvrtke European Energy, pokrenut će novi danski pogon za proizvodnju približno 10 000 tona ugljično neutralnog e-metanola, kojeg će prvo plovilo Maerska sa sposobnošću rada na zelenom e-metanolu trošiti na godišnjoj bazi. Brod bi trebao biti isporučen do 2023. godine iz brodogradilišta Hyundai Mipo.

Iz Maersk-a su izjavili da bi ova vrsta partnerstva mogla postati nacrt za povećanje proizvodnje zelenog goriva kroz suradnju s partnerima iz cijelog industrijskog ekosustava. Pružit će i dragocjena iskustva u napretku na putu ka dekarbonizaciji opskrbnih lanaca kupaca.

Postrojenje za proizvodnju metanola koristit će obnovljivu energiju i biogeni CO2 za proizvodnju e-metanola. Očekuje se da će proizvodnja goriva početi 2023. godine. Energiju potrebnu za proizvodnju osigurat će solarna farma u Kassøu u južnoj Danskoj.

Prvi kontejneraš na pogon e-metanola na svijetu bit će dug 172 metra s kapacitetom od 2 100 teu, a očekuje se da će se pridružiti floti Maersk-a sredinom 2023. godine. Plovit će pod danskom zastavom u mreži Sealand Europe, podružnice Maerska, na baltičkoj pomorskoj ruti između Sjeverne Europe i Botničkog zaljeva.

Iz Maersk-a su objavili da je potpisan ugovor o proizvodnji zelenog goriva za kontejneraš koje će raditi na pogon ugljično neutralnog metanola, piše Splash247.

REintegrate, podružnica danske tvrtke European Energy, pokrenut će novi danski pogon za proizvodnju približno 10 000 tona ugljično neutralnog e-metanola, kojeg će prvo plovilo Maerska sa sposobnošću rada na zelenom e-metanolu trošiti na godišnjoj bazi. Brod bi trebao biti isporučen do 2023. godine iz brodogradilišta Hyundai Mipo.

Iz Maersk-a su izjavili da bi ova vrsta partnerstva mogla postati nacrt za povećanje proizvodnje zelenog goriva kroz suradnju s partnerima iz cijelog industrijskog ekosustava. Pružit će i dragocjena iskustva u napretku na putu ka dekarbonizaciji opskrbnih lanaca kupaca.

Postrojenje za proizvodnju metanola koristit će obnovljivu energiju i biogeni CO2 za proizvodnju e-metanola. Očekuje se da će proizvodnja goriva početi 2023. godine. Energiju potrebnu za proizvodnju osigurat će solarna farma u Kassøu u južnoj Danskoj.

Prvi kontejneraš na pogon e-metanola na svijetu bit će dug 172 metra s kapacitetom od 2 100 teu, a očekuje se da će se pridružiti floti Maersk-a sredinom 2023. godine. Plovit će pod danskom zastavom u mreži Sealand Europe, podružnice Maerska, na baltičkoj pomorskoj ruti između Sjeverne Europe i Botničkog zaljeva.