O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Evergreen naručio 24 nova kontejneraša

Tajvanska kompanija Evergreen Marine Corporation odlučila je naručiti 24 kontejnerska broda iz Kine, piše Offshore energy.

Plovila će se graditi u CSSC Huangpu Wenchong Shipbuilding Company Limited, naveli su iz Evergreena. Narudžba obuhvaća jedanaest brodova od 3000 TEU, jedanaest brodova od 2300 TEU i dva broda kapaciteta 1800 TEU. Evergreen Marine platit će između 958 milijuna i 1,1 milijarde dolara za 24 novogradnje, točnije između 28 i 51 milijun dolara po brodu.

Najnovija narudžba dio je programa obnove flote kompanije, kako Evergreen teži “potpuno održivom životnom ciklusu” svojih plovila – od projektiranja, izgradnje, rada i na kraju do stavljanja van pogona. Prema programu obnove flote, stariji će brodovi postupno prestajati s plovidbom, a unajmljena plovila vraćati se vlasnicima. Rezultat će biti tehnički napredna i održiva flota kontejnerskih brodova, kažu iz Evergreena.

U ožujku ove godine, Evergreen je također poslao narudžbu za izgradnju dvadeset kontejneraša od 15 000 TEU u južnokorejsko brodogradilište Samsung Heavy Industries (SHI). Posao je vrijedan oko 2,5 milijuna USD.

U lipnju kompanija je naručila i dva kontejneraša od 24 000 TEU od kineskog brodograditelja Hudong-Zhonghua Shipbuilding. Predviđa se da će biti isporučeni 2024. godine, a imat će niz “zelenih” značajki, uključujući visoku učinkovitost, uštedu energije i sigurnosna rješenja u skladu sa zahtjevima za emisiju štetnih plinova.

Tajvanska kompanija Evergreen Marine Corporation odlučila je naručiti 24 kontejnerska broda iz Kine, piše Offshore energy.

Plovila će se graditi u CSSC Huangpu Wenchong Shipbuilding Company Limited, naveli su iz Evergreena. Narudžba obuhvaća jedanaest brodova od 3000 TEU, jedanaest brodova od 2300 TEU i dva broda kapaciteta 1800 TEU. Evergreen Marine platit će između 958 milijuna i 1,1 milijarde dolara za 24 novogradnje, točnije između 28 i 51 milijun dolara po brodu.

Najnovija narudžba dio je programa obnove flote kompanije, kako Evergreen teži “potpuno održivom životnom ciklusu” svojih plovila – od projektiranja, izgradnje, rada i na kraju do stavljanja van pogona. Prema programu obnove flote, stariji će brodovi postupno prestajati s plovidbom, a unajmljena plovila vraćati se vlasnicima. Rezultat će biti tehnički napredna i održiva flota kontejnerskih brodova, kažu iz Evergreena.

U ožujku ove godine, Evergreen je također poslao narudžbu za izgradnju dvadeset kontejneraša od 15 000 TEU u južnokorejsko brodogradilište Samsung Heavy Industries (SHI). Posao je vrijedan oko 2,5 milijuna USD.

U lipnju kompanija je naručila i dva kontejneraša od 24 000 TEU od kineskog brodograditelja Hudong-Zhonghua Shipbuilding. Predviđa se da će biti isporučeni 2024. godine, a imat će niz “zelenih” značajki, uključujući visoku učinkovitost, uštedu energije i sigurnosna rješenja u skladu sa zahtjevima za emisiju štetnih plinova.

HTML Code here
HTML Code here