O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka Boat Show i ove godine u tradicionalnom terminu

Organizatori najstarijeg nautičkog sajma u Hrvatskoj s veseljem su objavili kako će se ovogodišnji Rijeka Boat Show održati u tradicionalnog terminu, posljednjeg vikenda rujna, od 24. do 26. rujna, piše Otvoreno more.

“Preuzimajući odgovornost za sajam, od početka smo zacrtali cilj, a to je vrlo snažan i relevantan sajam nautike u budućnosti. Recentna događanja u Rijeci i okolici, vezana za nautičku luku Porto Baroš i ostale investicije u nautici od strane inozemnih i domaćih snažnih kompanija, otvaraju nove perspektive i mogućnosti te potvrđuju da će Rijeka Boat Show vrlo skoro biti snažan i relevantan sajam nautike, a grad Rijeka ponovno postati ono što je oduvijek i bio, prvo more većem dijelu Europe”, naveo je direktor sajma Ivan Črnjarić.

Ohrabreni prošlogodišnjim postignućima unatoč svim pandemijskim ograničenjima s optimizmom očekuju ovogodišnje povećanje broja izlagača i broj posjetitelja.

Kao imperativ smatraju da je u ovim izazovnim vremenima potrebno zadržati entuzijazam, te nastaviti raditi, a uspjeh i pozitivni poslovni rezultati će zasigurno doći. 

Organizatori najstarijeg nautičkog sajma u Hrvatskoj s veseljem su objavili kako će se ovogodišnji Rijeka Boat Show održati u tradicionalnog terminu, posljednjeg vikenda rujna, od 24. do 26. rujna, piše Otvoreno more.

“Preuzimajući odgovornost za sajam, od početka smo zacrtali cilj, a to je vrlo snažan i relevantan sajam nautike u budućnosti. Recentna događanja u Rijeci i okolici, vezana za nautičku luku Porto Baroš i ostale investicije u nautici od strane inozemnih i domaćih snažnih kompanija, otvaraju nove perspektive i mogućnosti te potvrđuju da će Rijeka Boat Show vrlo skoro biti snažan i relevantan sajam nautike, a grad Rijeka ponovno postati ono što je oduvijek i bio, prvo more većem dijelu Europe”, naveo je direktor sajma Ivan Črnjarić.

Ohrabreni prošlogodišnjim postignućima unatoč svim pandemijskim ograničenjima s optimizmom očekuju ovogodišnje povećanje broja izlagača i broj posjetitelja.

Kao imperativ smatraju da je u ovim izazovnim vremenima potrebno zadržati entuzijazam, te nastaviti raditi, a uspjeh i pozitivni poslovni rezultati će zasigurno doći. 

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video