O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hrvatska čarter flota među najjačima na svijetu: ‘Stvorili smo brand’

Prije i poslije svega je pozicija, a onda i vizija naših ljudi, njihovo ulaganje u posao – rezultiralo time da se hrvatska flota trenutno ubraja među četiri najjače čarter flote na svijetu, piše Slobodna Dalmacija.

A od toga je pola brodova za najam smješteno upravo u splitskom akvatoriju.

Gdje je kvaka? Kako smo došli to tog fascinantnog uspjeha, pitali su iz Slobodne ljude iz čarter biznisa koji minula dva desetljeća ulažu u razvoj flote, prihvat turista, a od nadležnih traže pomoć pri gradnji infrastrukture koja taj napredak kojem svjedočimo jedina osigurava.

Nakon izgradnje ACI-marina diljem Jadrana, perjanica našeg nautičkog turizma, počelo se i s privatnim ulaganjima u građenje marina, što je temelj daljnjeg razvoja.

Kako smo došli do ove zavidne pozicije budući da su i koncem listopada čarter brodovi i dalje puni, i to uz jedan kuriozitet – sve više gostiju imamo s druge strane svijeta. U ljepotama našeg mora, otoka, nedirnute prirode, u posljednjih pet godina dolaze sve više uživati nautičari iz daleke Australije, dok su se Amerikanci na Jadranu već udomaćili. Kao destinaciju za odmor biraju nas i Južnoamerikanci: Brazilci i Čileanci, te Novozelanđani…

Stvorili smo brand čarter turizma i sada na vidjelo dolazi sve ono što smo radili minula dva desetljeća. A sve je “eksplodiralo” ulaskom u Europsku uniju 2013. godine, dok je, naravno, i globalna povezanost preko interneta učinila svoje. Lako smo dostupni, Jadransko more je u stvari veće jezero, sigurno za plovidbu, nema opasnosti za nautičare koje vrebaju na otvorenom pučinskom moru. Sigurna luka vam je uvijek na svakih pet, šest milja, a u srcu smo Starog kontinenta, što je još jedna prednost, dok splitski bazen ima i blagodati blizine aerodroma i autoceste. Sve to znači savršenu poziciju, a to je prva stavka u cijeloj priči zbog koje smo postali poželjna nautička odrednica, kaže Armano Zekan, vrhunski jedriličar, “dite” splitskog kluba “Mornar”, zadnja dva i pol desetljeća aktivan u čarteru.

Voditelj je ove grane turizma u “Marini Kaštela” u Kaštel Gomilici, i još važnije, ima osam godina iskustva kao predsjednik čarter udruženja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijska komora Split, tako da sve probleme i uspjehe itekako dobro poznaje.

Moramo biti svjesni da je osnova nautičkog turizma korištenje pomorskih resursa, a ti potencijali nisu neiscrpni. Zato ih moramo štititi, pametno i promišljeno u njih ulagati, a pri promjenama u prostoru paziti i na zaštitu okoliša jer nas gosti-nautičari biraju isključivo zbog nedirnute prirode. Zbog onog što nigdje na svijetu nemaju – otoka, razvijene obale, zanimljivog krajolika sačinjenog od krša i goleti do šuma, pješčanih i šljunčanih plaža, destinacija za zarone, ribolov, degustaciju domaćih autohtonih specijaliteta… I sve to uz ono najvažnije pitanje: “Koliko Jadran može primiti plovila, a da se navedeno ne uništi?”

Sve to je karika u lancu, dio mozaika zvanog čarter turizam u sklopu kojeg se i “Marina Kaštela” uzdignula kao moderna luka nautičkog turizma jer gostu-čarterašu pruža kvalitetan servis i sve drugo što mu je potrebno.

Hrvatska čarter flota broji više od 3500 brodova, od čega ih je skoro pola u splitskom akvatoriju. U Splitu, Kaštelima, Trogiru, Marini, ali i u Dubrovniku… Oko četrdeset posto plovila smješteno je u zadarsko-šibenskom bazenu, a još imamo marine u Istri i Punatu. Nakon ove sezone, u Tursku je prodano dosta plovila iz naše čarter flote, no i dalje smo vodeći po broju plovila za najam, iznosi Zekan, pojašnjavajući kako je dosta i stranog kapitala u našim marinama, što je omogućeno ulaskom u EU te otvaranju tržišta.

Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.

Prije i poslije svega je pozicija, a onda i vizija naših ljudi, njihovo ulaganje u posao – rezultiralo time da se hrvatska flota trenutno ubraja među četiri najjače čarter flote na svijetu, piše Slobodna Dalmacija.

A od toga je pola brodova za najam smješteno upravo u splitskom akvatoriju.

Gdje je kvaka? Kako smo došli to tog fascinantnog uspjeha, pitali su iz Slobodne ljude iz čarter biznisa koji minula dva desetljeća ulažu u razvoj flote, prihvat turista, a od nadležnih traže pomoć pri gradnji infrastrukture koja taj napredak kojem svjedočimo jedina osigurava.

Nakon izgradnje ACI-marina diljem Jadrana, perjanica našeg nautičkog turizma, počelo se i s privatnim ulaganjima u građenje marina, što je temelj daljnjeg razvoja.

Kako smo došli do ove zavidne pozicije budući da su i koncem listopada čarter brodovi i dalje puni, i to uz jedan kuriozitet – sve više gostiju imamo s druge strane svijeta. U ljepotama našeg mora, otoka, nedirnute prirode, u posljednjih pet godina dolaze sve više uživati nautičari iz daleke Australije, dok su se Amerikanci na Jadranu već udomaćili. Kao destinaciju za odmor biraju nas i Južnoamerikanci: Brazilci i Čileanci, te Novozelanđani…

Stvorili smo brand čarter turizma i sada na vidjelo dolazi sve ono što smo radili minula dva desetljeća. A sve je “eksplodiralo” ulaskom u Europsku uniju 2013. godine, dok je, naravno, i globalna povezanost preko interneta učinila svoje. Lako smo dostupni, Jadransko more je u stvari veće jezero, sigurno za plovidbu, nema opasnosti za nautičare koje vrebaju na otvorenom pučinskom moru. Sigurna luka vam je uvijek na svakih pet, šest milja, a u srcu smo Starog kontinenta, što je još jedna prednost, dok splitski bazen ima i blagodati blizine aerodroma i autoceste. Sve to znači savršenu poziciju, a to je prva stavka u cijeloj priči zbog koje smo postali poželjna nautička odrednica, kaže Armano Zekan, vrhunski jedriličar, “dite” splitskog kluba “Mornar”, zadnja dva i pol desetljeća aktivan u čarteru.

Voditelj je ove grane turizma u “Marini Kaštela” u Kaštel Gomilici, i još važnije, ima osam godina iskustva kao predsjednik čarter udruženja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijska komora Split, tako da sve probleme i uspjehe itekako dobro poznaje.

Moramo biti svjesni da je osnova nautičkog turizma korištenje pomorskih resursa, a ti potencijali nisu neiscrpni. Zato ih moramo štititi, pametno i promišljeno u njih ulagati, a pri promjenama u prostoru paziti i na zaštitu okoliša jer nas gosti-nautičari biraju isključivo zbog nedirnute prirode. Zbog onog što nigdje na svijetu nemaju – otoka, razvijene obale, zanimljivog krajolika sačinjenog od krša i goleti do šuma, pješčanih i šljunčanih plaža, destinacija za zarone, ribolov, degustaciju domaćih autohtonih specijaliteta… I sve to uz ono najvažnije pitanje: “Koliko Jadran može primiti plovila, a da se navedeno ne uništi?”

Sve to je karika u lancu, dio mozaika zvanog čarter turizam u sklopu kojeg se i “Marina Kaštela” uzdignula kao moderna luka nautičkog turizma jer gostu-čarterašu pruža kvalitetan servis i sve drugo što mu je potrebno.

Hrvatska čarter flota broji više od 3500 brodova, od čega ih je skoro pola u splitskom akvatoriju. U Splitu, Kaštelima, Trogiru, Marini, ali i u Dubrovniku… Oko četrdeset posto plovila smješteno je u zadarsko-šibenskom bazenu, a još imamo marine u Istri i Punatu. Nakon ove sezone, u Tursku je prodano dosta plovila iz naše čarter flote, no i dalje smo vodeći po broju plovila za najam, iznosi Zekan, pojašnjavajući kako je dosta i stranog kapitala u našim marinama, što je omogućeno ulaskom u EU te otvaranju tržišta.

Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here