O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pulski “Uljanik” – Stara tradicija, nove narudžbe

IZVORHRT

Gotovo tri godine prošle su od gašenja pulskog brodogradilišta “Uljanik”. Na njegovim je temeljima niknula nova tvrtka koja je na dobrom putu da zadrži brodograđevnu tradiciju u Puli, dugu gotovo 2 stoljeća, piše HRT.

Užurbano se radi na brodskim sekcijama za talijansko brodogradilište Fincantieri. Radnike čekaju i dva broda, za prijevoz stoke i onaj za prijevoz automobila. A radnici, većinom stari uljanikovci.

1.10.1990. sam počeo tu raditi i par puta odlazio, vraćao se, i evo, prošlo je nekako 30 godina i sad sam se 1.6. vratio opet u Uljanik, prisjeća se Oliver Savić, Pula.

Radio sam ovdje prije negoli je Uljanik otišao u stečaj, jedno 23 godine, i sad sam opet tu, i zasad ide, dobro je to, priča Alen Đurić, Pula.

Da se povjerenje vraća govori i činjenica da su dvije istarske tvrtke koje se bave proizvodnjom brodskih uređaja i opreme ušle u portfelj Uljanik Brodogradnje 1856.

Brodogradilišta su uvijek vezala na sebe puno vanjskih, onih koji su mogli raditi na brodu, tako da ulazak tih partnera ne čudi i daje optimizam da i drugi prepoznaju da nam brodogradnja treba, rekao je Samir Hadžić, direktor tvrtke Uljanik Brodogradnja 1856.

U samo mjesec dana Uljanik Brodogradnja 1856 zaposlila je novih 150 radnika. I traži ih još.

U sljedećih 2 do 3 mjeseca će nam trebati još 100 radnika, na ovih 250 koje imamo sad zaposlenih, iskoristit ću priliku i pozvati ljude da se jave, hvala Bogu, posla ima i idemo naprijed, dodaje Hadžić.

Tijekom stanke provode se testiranja zaposlenih svakih desetak dana. Stalno dolaze novi radnici i to je nužno zbog opće sigurnosti.

Gotovo tri godine prošle su od gašenja pulskog brodogradilišta “Uljanik”. Na njegovim je temeljima niknula nova tvrtka koja je na dobrom putu da zadrži brodograđevnu tradiciju u Puli, dugu gotovo 2 stoljeća, piše HRT.

Užurbano se radi na brodskim sekcijama za talijansko brodogradilište Fincantieri. Radnike čekaju i dva broda, za prijevoz stoke i onaj za prijevoz automobila. A radnici, većinom stari uljanikovci.

1.10.1990. sam počeo tu raditi i par puta odlazio, vraćao se, i evo, prošlo je nekako 30 godina i sad sam se 1.6. vratio opet u Uljanik, prisjeća se Oliver Savić, Pula.

Radio sam ovdje prije negoli je Uljanik otišao u stečaj, jedno 23 godine, i sad sam opet tu, i zasad ide, dobro je to, priča Alen Đurić, Pula.

Da se povjerenje vraća govori i činjenica da su dvije istarske tvrtke koje se bave proizvodnjom brodskih uređaja i opreme ušle u portfelj Uljanik Brodogradnje 1856.

Brodogradilišta su uvijek vezala na sebe puno vanjskih, onih koji su mogli raditi na brodu, tako da ulazak tih partnera ne čudi i daje optimizam da i drugi prepoznaju da nam brodogradnja treba, rekao je Samir Hadžić, direktor tvrtke Uljanik Brodogradnja 1856.

U samo mjesec dana Uljanik Brodogradnja 1856 zaposlila je novih 150 radnika. I traži ih još.

U sljedećih 2 do 3 mjeseca će nam trebati još 100 radnika, na ovih 250 koje imamo sad zaposlenih, iskoristit ću priliku i pozvati ljude da se jave, hvala Bogu, posla ima i idemo naprijed, dodaje Hadžić.

Tijekom stanke provode se testiranja zaposlenih svakih desetak dana. Stalno dolaze novi radnici i to je nužno zbog opće sigurnosti.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here