O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Sea-Intelligence: Dvije trećine svih kontejnerskih brodova kasni

Gužve u lukama i zaostaci i dalje su svjetski problem u brodskom prijevozu. Prema novim podacima Sea-Intelligencea, pouzdanost rasporeda procijenjenog vremena dolaska brodova u luke je na najnižim razinama zabilježenima u 2021. godini. U rujnu je dvije trećine svih plovila kasnilo, a broj dana kašnjenja također je ostao na najvišim razinama, javlja The Maritime Post.

Jedino ‘pozitivno’ je to da pouzdanost procjene vremena dolaska brodova u luke ne pada dalje, rekao je Alan Murphy, izvršni direktor Sea-Intelligencea. Pouzdanost rasporeda neznatno se poboljšala u rujnu 2021., iako analiza tvrtke pokazuje da je i dalje na najnižim razinama ove godine.

Analitičko-savjetodavna služba svoje izvješće temelji na analizi 34 različite rute i više od 60 prijevoznika. Tijekom rujna pouzdanost rasporeda procijenjenog vremena dolaska brodova poboljšala se za samo 0,6 posto, a ukupno iznosi 34 posto. Šest od 14 najvećih prijevoznika zabilježilo je poboljšanje pouzdanosti rasporeda plovidbe tijekom istog mjeseca.

Na godišnjoj razini, pouzdanost rasporeda u rujnu je pala za 22 postotna boda. Sea-Intelligence izvještava da je pouzdanost rasporeda tijekom cijele 2021. bila u rasponu od 34 do 40 posto.

Prosječno kašnjenje plovila iznosilo je 7,27 dana. Iz Sea-Intelligencea kažu da, iako se kašnjenje neznatno smanjilo, duljina kašnjenja i dalje je najveća brojka za ovaj mjesec. Ističu da je to tema koja se ponavlja tijekom 2021. godine.

Pad pouzdanosti rasporeda procijenjenog vremena dolaska brodova u luke dogodio se unatoč brojnim naporima prijevoznika da izbjegnu uska grla. Osim prilagođavanja pojedinačnih putovanja, prijevoznici su odlučili izbjegavati luke u kojima su zabilježene najveće gužve.

Maersk je izvijestio da je počeo preusmjeravati neke od svojih većih brodova iz Felixstowea u Engleskoj. Podsjetimo, ranije ovog mjeseca, iz CMA CGM-a i Hapag-a objavili su da će preusmjeravati brodove u druge luke zbog zagušenja u Savanni u Georgiji, a od ovog tjedna Maersk, MSC i Zim privremeno preusmjeravaju brodove iz Seattlea.

Global Liner Performance, izvješće Sea-Intelligencea, pokazuje da pouzdanost rasporeda uvelike varira među velikim prijevoznicima. Maersk ostaje na vrhu ljestvice među 14 najboljih prijevoznika, s pouzdanošću rasporeda od 44,2 posto u rujnu. Tri prijevoznika bila su iznad 30 posto, dok su četiri bila iznad 20 posto. Šest velikih prijevoznika, svi sa sjedištem u Aziji, u rujnu su imali manje od 20 posto pouzdanosti.

Prije godinu dana i Maersk i Hamburg-Sud izvijestili su da dvije trećine njihovih brodova plovi prema rasporedu. Osam prijevoznika imalo je 50-postotnu pouzdanost rasporeda, a kod onih najlošijih, trećina brodova je ipak plovila prema rasporedu.

Gužve u lukama i zaostaci i dalje su svjetski problem u brodskom prijevozu. Prema novim podacima Sea-Intelligencea, pouzdanost rasporeda procijenjenog vremena dolaska brodova u luke je na najnižim razinama zabilježenima u 2021. godini. U rujnu je dvije trećine svih plovila kasnilo, a broj dana kašnjenja također je ostao na najvišim razinama, javlja The Maritime Post.

Jedino ‘pozitivno’ je to da pouzdanost procjene vremena dolaska brodova u luke ne pada dalje, rekao je Alan Murphy, izvršni direktor Sea-Intelligencea. Pouzdanost rasporeda neznatno se poboljšala u rujnu 2021., iako analiza tvrtke pokazuje da je i dalje na najnižim razinama ove godine.

Analitičko-savjetodavna služba svoje izvješće temelji na analizi 34 različite rute i više od 60 prijevoznika. Tijekom rujna pouzdanost rasporeda procijenjenog vremena dolaska brodova poboljšala se za samo 0,6 posto, a ukupno iznosi 34 posto. Šest od 14 najvećih prijevoznika zabilježilo je poboljšanje pouzdanosti rasporeda plovidbe tijekom istog mjeseca.

Na godišnjoj razini, pouzdanost rasporeda u rujnu je pala za 22 postotna boda. Sea-Intelligence izvještava da je pouzdanost rasporeda tijekom cijele 2021. bila u rasponu od 34 do 40 posto.

Prosječno kašnjenje plovila iznosilo je 7,27 dana. Iz Sea-Intelligencea kažu da, iako se kašnjenje neznatno smanjilo, duljina kašnjenja i dalje je najveća brojka za ovaj mjesec. Ističu da je to tema koja se ponavlja tijekom 2021. godine.

Pad pouzdanosti rasporeda procijenjenog vremena dolaska brodova u luke dogodio se unatoč brojnim naporima prijevoznika da izbjegnu uska grla. Osim prilagođavanja pojedinačnih putovanja, prijevoznici su odlučili izbjegavati luke u kojima su zabilježene najveće gužve.

Maersk je izvijestio da je počeo preusmjeravati neke od svojih većih brodova iz Felixstowea u Engleskoj. Podsjetimo, ranije ovog mjeseca, iz CMA CGM-a i Hapag-a objavili su da će preusmjeravati brodove u druge luke zbog zagušenja u Savanni u Georgiji, a od ovog tjedna Maersk, MSC i Zim privremeno preusmjeravaju brodove iz Seattlea.

Global Liner Performance, izvješće Sea-Intelligencea, pokazuje da pouzdanost rasporeda uvelike varira među velikim prijevoznicima. Maersk ostaje na vrhu ljestvice među 14 najboljih prijevoznika, s pouzdanošću rasporeda od 44,2 posto u rujnu. Tri prijevoznika bila su iznad 30 posto, dok su četiri bila iznad 20 posto. Šest velikih prijevoznika, svi sa sjedištem u Aziji, u rujnu su imali manje od 20 posto pouzdanosti.

Prije godinu dana i Maersk i Hamburg-Sud izvijestili su da dvije trećine njihovih brodova plovi prema rasporedu. Osam prijevoznika imalo je 50-postotnu pouzdanost rasporeda, a kod onih najlošijih, trećina brodova je ipak plovila prema rasporedu.

Što nas pokreće