O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC i japanski kompanija kažnjeni zbog nepropisnog ispuštanja balastnih voda

Kako bi se podigla svijest o odgovornostima brodovlasnika i operatera prema Zakonu o kontroli izvora onečišćenja voda (Clean Water Act) u SAD-u, američka Agencija za zaštitu okoliša (EPA) kaznila je MSC-ov kontejnerski brod i bulk carrier kojim upravlja japanska kompanija zbog propusta u provođenju potrebnih postupaka u vezi ispuštanja balastnih voda, javlja The Maritime Executive.

Kazne koje je EPA 15. studenog procijenila za navedena dva plovila iznose ukupno 81.474 dolara, a odnose se na inspekciju kojom su se utvrdila kršenja zakona u Kaliforniji i Louisiani.

Radi se kontejnerašu MSC Aurora od 154.400 dwt, kapaciteta 13.169 TEU, koji je izgrađen 2012. godine i trenutno prometuje između Kine i Kalifornije pod zastavom Paname. Drugo plovilo je bulk carrier Western Durban od 39.300 dwt, koji je izgrađen u Kini 2015. godine za japanski Nisshin Shipping Co., a plovi pod zastavom Filipina. EPA je navela da su ova dva plovila prekršila Vessel General Permit (VGP) prema zakonu CWA.

Kako javlja Offshore energy, na MSC Aurori od studenog 2016. do srpnja 2021. godine nisu provedene potrebne rutinske vizualne inspekcije za 11 putovanja do luka u Long Beachu, Los Angelesu i Oaklandu. Također u periodu od 2016. do 2019. godine nisu dostavljena pravovremena godišnja izvješća EPA-i. Za ove višestruke inspekcije i prijavljena kršenja, švicarska kompanija pristala je platiti kaznu od 66.474 dolara prema nagodbi.

U kolovozu 2017. godine, Western Durban nije izvršio mjesečno praćenje funkcionalnosti i godišnju kalibraciju sustava za obradu balastne vode prije ispuštanja balastne vode u luci New Orleans. Brod također nije obavio potreban biološki nadzor nakon ispuštanja. EPA je kaznila kompaniju Victoria Ship Management sa sjedištem u Tokiju u ukupnom iznosu od 15.000 dolara.

Samoinspekcije plovila potrebne su kako bi se, recimo, identificirao izvor izlijevanja, neispravna oprema za sprječavanje onečišćenja i druge situacije koje mogu dovesti do kršenja zakona, te omogućiti vlasniku/operateru da ispravi situaciju što je prije moguće.

Plovila koja nisu u skladu sa svojim CWA dozvolama mogu imati značajan utjecaj na okoliš na naše vodne putove, uključujući unošenje invazivnih vrsta, rekla je Amy Miller, direktorica Odjela za provedbu i osiguranje usklađenosti EPA-e za jugozapadnu regiju.

Invazivne vrste stalni su problem u američkim obalnim i kopnenim vodama. Nepravilno upravljanje balastnom vodom može uvesti invazivne vrste ili oštetiti lokalne vrste narušavanjem staništa. Ispuštanja drugih otpadnih voda reguliranih VGP-om mogu imati štetni utjecaj na lokalne vrste ili sadržavati patogene organizme. Stoga je važno da se takva ispuštanja prate kako bi se osiguralo da su vodeni ekosustavi zaštićeni od ispuštanja iz plovila koji sadrže otpadne i štetne tvari, prema US EPA.

Kršenja su otkrivena u veljači 2020. u sklopu vizualnih inspekcija EPA-e i Obalne straže na brodovima MSC Aurora i Western Durban u lukama u Long Beachu i Los Angelesu.

Kako bi se podigla svijest o odgovornostima brodovlasnika i operatera prema Zakonu o kontroli izvora onečišćenja voda (Clean Water Act) u SAD-u, američka Agencija za zaštitu okoliša (EPA) kaznila je MSC-ov kontejnerski brod i bulk carrier kojim upravlja japanska kompanija zbog propusta u provođenju potrebnih postupaka u vezi ispuštanja balastnih voda, javlja The Maritime Executive.

Kazne koje je EPA 15. studenog procijenila za navedena dva plovila iznose ukupno 81.474 dolara, a odnose se na inspekciju kojom su se utvrdila kršenja zakona u Kaliforniji i Louisiani.

Radi se kontejnerašu MSC Aurora od 154.400 dwt, kapaciteta 13.169 TEU, koji je izgrađen 2012. godine i trenutno prometuje između Kine i Kalifornije pod zastavom Paname. Drugo plovilo je bulk carrier Western Durban od 39.300 dwt, koji je izgrađen u Kini 2015. godine za japanski Nisshin Shipping Co., a plovi pod zastavom Filipina. EPA je navela da su ova dva plovila prekršila Vessel General Permit (VGP) prema zakonu CWA.

Kako javlja Offshore energy, na MSC Aurori od studenog 2016. do srpnja 2021. godine nisu provedene potrebne rutinske vizualne inspekcije za 11 putovanja do luka u Long Beachu, Los Angelesu i Oaklandu. Također u periodu od 2016. do 2019. godine nisu dostavljena pravovremena godišnja izvješća EPA-i. Za ove višestruke inspekcije i prijavljena kršenja, švicarska kompanija pristala je platiti kaznu od 66.474 dolara prema nagodbi.

U kolovozu 2017. godine, Western Durban nije izvršio mjesečno praćenje funkcionalnosti i godišnju kalibraciju sustava za obradu balastne vode prije ispuštanja balastne vode u luci New Orleans. Brod također nije obavio potreban biološki nadzor nakon ispuštanja. EPA je kaznila kompaniju Victoria Ship Management sa sjedištem u Tokiju u ukupnom iznosu od 15.000 dolara.

Samoinspekcije plovila potrebne su kako bi se, recimo, identificirao izvor izlijevanja, neispravna oprema za sprječavanje onečišćenja i druge situacije koje mogu dovesti do kršenja zakona, te omogućiti vlasniku/operateru da ispravi situaciju što je prije moguće.

Plovila koja nisu u skladu sa svojim CWA dozvolama mogu imati značajan utjecaj na okoliš na naše vodne putove, uključujući unošenje invazivnih vrsta, rekla je Amy Miller, direktorica Odjela za provedbu i osiguranje usklađenosti EPA-e za jugozapadnu regiju.

Invazivne vrste stalni su problem u američkim obalnim i kopnenim vodama. Nepravilno upravljanje balastnom vodom može uvesti invazivne vrste ili oštetiti lokalne vrste narušavanjem staništa. Ispuštanja drugih otpadnih voda reguliranih VGP-om mogu imati štetni utjecaj na lokalne vrste ili sadržavati patogene organizme. Stoga je važno da se takva ispuštanja prate kako bi se osiguralo da su vodeni ekosustavi zaštićeni od ispuštanja iz plovila koji sadrže otpadne i štetne tvari, prema US EPA.

Kršenja su otkrivena u veljači 2020. u sklopu vizualnih inspekcija EPA-e i Obalne straže na brodovima MSC Aurora i Western Durban u lukama u Long Beachu i Los Angelesu.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here