O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

35 pomoraca mjesecima nisu primili plaće zbog spora između kompanija

Trideset pet pomoraca, koji rade na brodovima za prijevoz stoke, nisu primili plaće tri mjeseca zbog spora između upravitelja i vlasnika brodova, piše The Guardian, a prenosi Seafarertimes.

Međunarodno udruženje transportnih radnika (ITF) tvrdi da bi se zbog neisplate plaća, posade brodova BARKLY PEARL i DIAMANTINA mogle prema međunarodnom pravu smatrati napuštenima.

Oba broda su u 70%-tnom vlasništvu singapurske tvrtke Beng Kuang Marine (BKM), kao dio zajedničkog pothvata s tvrtkom NTXLS pod nazivom Cattle Line. Australski poduzetnik Nick Thorne posjeduje preostalih 30% u sklopu svoje tvrtke za izvoz NTXLS sa sjedištem u Sjevernom teritoriju.

Diamantina od 7.700 bruto tona i Barkly Pearl od 5.400 bruto tona služe za prijevoz stoke iz Australije u jugoistočnu Aziju. Posljednja tri mjeseca, ova dva broda nalaze se u indonezijskim vodama zbog neriješenog spora između vlasnika i upravitelja, Global Radiance Ship Management.

Brodski dnevnici pokazuju da su pomorske vlasti u više navrata utvrdile kršenja sigurnosna pravila otkako su ova dva plovila u vlasništvu Cattle Linea, pri čemu je na Barkly Pearlu zabilježeno 177 kršenja, a na Diamantini njih 68.

U siječnju je Australska uprava za pomorsku sigurnost (AMSA) na dvije godine zabranila plovilu Barkly Pearl pristajanje u australske luke nakon što je utvrđeno da na trupu broda postoji rupa. AMSA je tada objavila priopćenje u kojem se navodi da je loše stanje broda “ugrozilo živote pomoraca na brodu i predstavlja neposrednu prijetnju australskom morskom okolišu”.

Iz ITF-a navode da se Barkly Pearl trenutno nalazi u brodogradilištu u vlasništvu BKM-a na indonezijskom otoku Batamu u blizini Singapura, dok se Diamantina nalazi kraj Jakarte, nakon što je indonezijska mornarica zadržala plovilo krajem kolovoza zbog sidrenja u teritorijalnim vodama bez dopuštenja.

Nakon intervencije ITF-a, većina pakistanskih, filipinskih i indonezijskih članova posade na ova dva broda primili su plaće krajem studenog, dok njih osam još uvijek čeka na isplatu.

Izvješće koje je kompanija BKM podnijela singapurskoj burzi pokazuje da je kompanija prošle godine zabilježila ukupni gubitak od 15,4 milijuna singapurskih dolara (oko 11,3 milijuna USD).

ITF-ov predstavnik optužio je predstavnika BKM-a za zlostavljanje pakistanskih članova posade nakon što su im isplaćene zaostale plaće za rad na Diamantini, nakon čega se agent BKM-a i službeno ispričao.

Glavni financijski direktor BKM-a rekao je da je BKM “predan ispunjavanju obveza, uključujući isplatu plaće posadi” te okrivio bivšeg upravitelja ovih dvaju brodova, singapursku tvrtku Global Radiance Ship Management, s kojom je BKM prestao surađivati u listopadu. Izjavio da je GRSM taj koji je “prestao isplaćivati ​​plaće posadama”.

Također je negirao da brodovi imaju povijest kršenja sigurnosnih pravila.

Prestali smo surađivati s našim bivšim upraviteljem kako bi se osigurao i održao integritet i dobrobit stoke i naših pomoraca, izjavio je financijski direktor BKM-a.

Međutim, ITF i GRSM tvrde da je GRSM ranije isplaćivao plaće, ali da im BKM to nije nadoknadio. Tvrtka je zbog toga u rujnu pokrenula sudski postupak, a nesretni pomorci ponovno su se našli u središtu spora između “velikih igrača”.

Trideset pet pomoraca, koji rade na brodovima za prijevoz stoke, nisu primili plaće tri mjeseca zbog spora između upravitelja i vlasnika brodova, piše The Guardian, a prenosi Seafarertimes.

Međunarodno udruženje transportnih radnika (ITF) tvrdi da bi se zbog neisplate plaća, posade brodova BARKLY PEARL i DIAMANTINA mogle prema međunarodnom pravu smatrati napuštenima.

Oba broda su u 70%-tnom vlasništvu singapurske tvrtke Beng Kuang Marine (BKM), kao dio zajedničkog pothvata s tvrtkom NTXLS pod nazivom Cattle Line. Australski poduzetnik Nick Thorne posjeduje preostalih 30% u sklopu svoje tvrtke za izvoz NTXLS sa sjedištem u Sjevernom teritoriju.

Diamantina od 7.700 bruto tona i Barkly Pearl od 5.400 bruto tona služe za prijevoz stoke iz Australije u jugoistočnu Aziju. Posljednja tri mjeseca, ova dva broda nalaze se u indonezijskim vodama zbog neriješenog spora između vlasnika i upravitelja, Global Radiance Ship Management.

Brodski dnevnici pokazuju da su pomorske vlasti u više navrata utvrdile kršenja sigurnosna pravila otkako su ova dva plovila u vlasništvu Cattle Linea, pri čemu je na Barkly Pearlu zabilježeno 177 kršenja, a na Diamantini njih 68.

U siječnju je Australska uprava za pomorsku sigurnost (AMSA) na dvije godine zabranila plovilu Barkly Pearl pristajanje u australske luke nakon što je utvrđeno da na trupu broda postoji rupa. AMSA je tada objavila priopćenje u kojem se navodi da je loše stanje broda “ugrozilo živote pomoraca na brodu i predstavlja neposrednu prijetnju australskom morskom okolišu”.

Iz ITF-a navode da se Barkly Pearl trenutno nalazi u brodogradilištu u vlasništvu BKM-a na indonezijskom otoku Batamu u blizini Singapura, dok se Diamantina nalazi kraj Jakarte, nakon što je indonezijska mornarica zadržala plovilo krajem kolovoza zbog sidrenja u teritorijalnim vodama bez dopuštenja.

Nakon intervencije ITF-a, većina pakistanskih, filipinskih i indonezijskih članova posade na ova dva broda primili su plaće krajem studenog, dok njih osam još uvijek čeka na isplatu.

Izvješće koje je kompanija BKM podnijela singapurskoj burzi pokazuje da je kompanija prošle godine zabilježila ukupni gubitak od 15,4 milijuna singapurskih dolara (oko 11,3 milijuna USD).

ITF-ov predstavnik optužio je predstavnika BKM-a za zlostavljanje pakistanskih članova posade nakon što su im isplaćene zaostale plaće za rad na Diamantini, nakon čega se agent BKM-a i službeno ispričao.

Glavni financijski direktor BKM-a rekao je da je BKM “predan ispunjavanju obveza, uključujući isplatu plaće posadi” te okrivio bivšeg upravitelja ovih dvaju brodova, singapursku tvrtku Global Radiance Ship Management, s kojom je BKM prestao surađivati u listopadu. Izjavio da je GRSM taj koji je “prestao isplaćivati ​​plaće posadama”.

Također je negirao da brodovi imaju povijest kršenja sigurnosnih pravila.

Prestali smo surađivati s našim bivšim upraviteljem kako bi se osigurao i održao integritet i dobrobit stoke i naših pomoraca, izjavio je financijski direktor BKM-a.

Međutim, ITF i GRSM tvrde da je GRSM ranije isplaćivao plaće, ali da im BKM to nije nadoknadio. Tvrtka je zbog toga u rujnu pokrenula sudski postupak, a nesretni pomorci ponovno su se našli u središtu spora između “velikih igrača”.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here