Najveći lanac marina na Mediteranu, ACI d.d. ostvario je, unatoč izazovima pandemije, godinu gotovo na razini rekordne 2019., piše Novi list.
Predsezona je bila nešto slabija, no treći kvartal, odnosno sama špica sezone je bila prilično uspješna. Isto tako, materijalna i ostala prava djelatnika očuvana su te se tijekom krize nisu smanjivale plaće.
Istaknuto je to na tradicionalnom druženju ACI-jevih predstavnika s medijima u Rijeci.
Da je 2021. godina bila vrlo značajna za najveću hrvatsku nautičku kompaniju, potvrđuje i to što je u suradnji s njemačkom grupacijom Lürssen osnovana tvrtka ACI–GITONE d.o.o.
Ovoj tvrtki je putem natječaja dodijeljena koncesija u svrhu izgradnje i gospodarskog korištenja luke nautičkog turizma Porto Baroš.
Ondje će se graditi marina za mehajahte ACI Rijeka, jedna od najvećih investicija u nautički turizam u Hrvatskoj.
Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja, osvrnuvši se na godinu za nama, istaknuo je zadovoljstvo nautičkom 2021.
Treći kvartal je pokazao puni potencijal hrvatskog turizma pa tako i nautičke ponude. Mi smo u tom kvartalu ostvarili veće prihode nego rekordne 2019. i sada čekamo završi obračun kako bismo sumirali što nam je ova godina u finacijskom smislu ukupno donijela.
No u svakom slučaju, puno je bolja nego 2020. i stoga s optimizmom gledamo u 2022., kazao je Pavić.
Što se tiče projekta Porto Baroš, odnosno buduće ACI marine Rijeka, predsjednik Uprave ACI-ja je pojasnio kako su investitori u fazi izrade projektne dokumentacije.
Izrađuju se studije utjecaja na okoliš, maritimne studije i sve ostalo kako bi se moglo kvalitetno sagledati prostor koji je dobiven na raspolaganje i napraviti kvalitetan projekt.
Ovo je ona faza radova koji se ne vide, ali su vrlo bitni i cilj nam je do konca iduće godine ishoditi lokacijsku dozvolu, kazao je Pavić.