O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC Cruises: Sljedeće godine u flotu stižu brodovi s pogonom na LNG

IZVORUHPA.HR
IZVORUHPA.HR

Odjel za krstarenja MSC Grupe i Chantiers de l’Atlantique proslavili su dvije značajne prekretnice u izgradnji ekološki naprednih brodova nove generacije ove kompanije; javlja MSC Cruises, a prenosi UHPA.hr

MSC World Europa i MSC Euribia će postati prvi brodovi pogonjeni LNG-om koji će se pridružiti floti sljedeće godine. Uz planirani početak izgradnje broda World Europa II početkom 2023. godine, investicija u brodove pogonjene LNG-om doseći će 3 milijarde eura.

Ovi brodovi igraju važnu ulogu u ostvarenju zacrtanog cilja kompanije, a to je postizanje neto nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine. LNG je najčišće brodsko gorivo koje je dostupno u većim razmjerima i praktički eliminira lokalnu emisiju onečišćivača zraka. Što se tiče globalnog utjecaja emisije, LNG igra ključnu ulogu u ublažavanju klimatskih promjena, a motori ova dva broda imaju potencijal smanjenja emisije CO2 do 25% u usporedbi sa standardnim gorivima. Dodatno, s naknadnom dostupnošću bio i sintetičkih oblika LNG-a, ovaj izbor energije će osigurati put prema postupnoj dekarbonizaciji operacija.

Također, otkriveno je da su MSC Cruises i Chantiers de l’Atlantique potvrdili instalaciju pilot postrojenja gorive ćelije na MSC World Europa, poznato još i kao Blue Horizon. Tehnologija će koristiti LNG za pretvaranje goriva u električnu energiju uz jednu od najvećih učinkovitosti u usporedbi s bilo kojim drugim rješenjem koje je danas dostupno, proizvodeći tako električnu energiju i toplinu na brodu. To je prvi put da je goriva ćelija na LNG korištena na brodu za kružna putovanja.

Foto: MSC World Europa/MCS Cruises

Prvo isplovljavanje broda MSC World Europa, prvog broda s pogonom na LNG koji će se pridružiti floti MSC Cruisesa, obavljeno je 2. prosinca 2021. u brodogradilištu u Saint-Nazaireu, a brod će odsad biti na mokrom vezu gdje će se nastaviti radovi sve do isporuke u studenom 2022. Istoga dana za drugi brod s pogonom na LNG, MSC Euribia, održana je svečanost polaganja kovanice u kobilicu broda koji će postati jedan od ekološki najučinkovitijih suvremenih plovila izgrađenih u Francuskoj.

Više pročitajte ovdje.

Odjel za krstarenja MSC Grupe i Chantiers de l’Atlantique proslavili su dvije značajne prekretnice u izgradnji ekološki naprednih brodova nove generacije ove kompanije; javlja MSC Cruises, a prenosi UHPA.hr

MSC World Europa i MSC Euribia će postati prvi brodovi pogonjeni LNG-om koji će se pridružiti floti sljedeće godine. Uz planirani početak izgradnje broda World Europa II početkom 2023. godine, investicija u brodove pogonjene LNG-om doseći će 3 milijarde eura.

Ovi brodovi igraju važnu ulogu u ostvarenju zacrtanog cilja kompanije, a to je postizanje neto nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine. LNG je najčišće brodsko gorivo koje je dostupno u većim razmjerima i praktički eliminira lokalnu emisiju onečišćivača zraka. Što se tiče globalnog utjecaja emisije, LNG igra ključnu ulogu u ublažavanju klimatskih promjena, a motori ova dva broda imaju potencijal smanjenja emisije CO2 do 25% u usporedbi sa standardnim gorivima. Dodatno, s naknadnom dostupnošću bio i sintetičkih oblika LNG-a, ovaj izbor energije će osigurati put prema postupnoj dekarbonizaciji operacija.

Također, otkriveno je da su MSC Cruises i Chantiers de l’Atlantique potvrdili instalaciju pilot postrojenja gorive ćelije na MSC World Europa, poznato još i kao Blue Horizon. Tehnologija će koristiti LNG za pretvaranje goriva u električnu energiju uz jednu od najvećih učinkovitosti u usporedbi s bilo kojim drugim rješenjem koje je danas dostupno, proizvodeći tako električnu energiju i toplinu na brodu. To je prvi put da je goriva ćelija na LNG korištena na brodu za kružna putovanja.

Foto: MSC World Europa/MCS Cruises

Prvo isplovljavanje broda MSC World Europa, prvog broda s pogonom na LNG koji će se pridružiti floti MSC Cruisesa, obavljeno je 2. prosinca 2021. u brodogradilištu u Saint-Nazaireu, a brod će odsad biti na mokrom vezu gdje će se nastaviti radovi sve do isporuke u studenom 2022. Istoga dana za drugi brod s pogonom na LNG, MSC Euribia, održana je svečanost polaganja kovanice u kobilicu broda koji će postati jedan od ekološki najučinkovitijih suvremenih plovila izgrađenih u Francuskoj.

Više pročitajte ovdje.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video