O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Transformacija Rijeke: Jedna od najvažnijih luka na Mediteranu

IZVORHRT

Više od milijardu eura vrijedni su kapitalni projekti koji bi već u idućih nekoliko godina trebali znatno ojačati riječko gospodarstvo. Posebno se to odnosi na riječku luku. Istodobno, izgradnjom nove marine Rijeka bi trebala postati i jedna od vodećih nautičkih luka na Jadranu za velika luksuzna plovila, piše HRT.

Novi riječki kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali i koncesijski ugovor s tvrtkom APM Terminals, jednim od vodećih svjetskih kontejnerskih operatora, donijet će Rijeci nekoliko stotina novih radnih mjesta, a luci omogućiti da ponovno zauzme čelnu poziciju među sjevernojadranskim lukama te prestigne Kopar i Trst. 

To je uz Pelješki most sigurno jedan od najvećih događaja ne samo u pomorskoj infrastrukturi, nego i u cijeloj godini što se tiče gospodarskih događaja, rekao je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Uz državnu cestu D-403, koja terminal vrijedan 200 milijuna eura povezuje s riječkom obilaznicom, skorom izgradnjom dvokolosiječne pruge kroz Rijeku stvorit će se uvjeti za rasterećenje protoka robe i glavnih prometnica u gradu.

Rijeka je definitivno danas najveće gradilište u Republici Hrvatskoj i realizacijom ovih projekata u narednih nekoliko godina definitivno će promijeniti lice grada, kaže gradonačelnik Rijeke Marko Filipović.

A posebno izgradnjom nove nautičke luke, ACI marine u Porto Barošu, s 260 vezova za plovila prosječno dugih 19 metara. Riječ je o investiciji vrednijoj od 360 milijuna kuna, što je najveće ulaganje u nautički turizam posljednjih desetljeća.

Zadovoljstvo je što ćemo u partnerstvu s Lursenom biti dio cijele te priče. Želimo napraviti od Rijeke destinaciju u koju će nautičari rado dolaziti sa svim tehnologijama budućnosti. Samim time i druga vrsta klijenata, druga vrsta plovila koja će dati dodanu vrijednost, naglašava predsjednik Uprave ACI marina Kristijan Pavić.

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa rekao je kako će po završetku projekta, gledano s morske strane u sredini biti prelijepu marinu, a s lijeve i desne strane dva velika kontejnerska terminala i cestovna infrastruktura, te povezanost najbolja od svih mediteranskih gradova, ne samo na sjevernom Jadranu nego i šire.

Time se, uz potporu hrvatske Vlade te korištenje kapitalnih ulagača i europskih fondova, Rijeka vraća na kartu najvećih i najvažnijih luka na Mediteranu.

Više od milijardu eura vrijedni su kapitalni projekti koji bi već u idućih nekoliko godina trebali znatno ojačati riječko gospodarstvo. Posebno se to odnosi na riječku luku. Istodobno, izgradnjom nove marine Rijeka bi trebala postati i jedna od vodećih nautičkih luka na Jadranu za velika luksuzna plovila, piše HRT.

Novi riječki kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali i koncesijski ugovor s tvrtkom APM Terminals, jednim od vodećih svjetskih kontejnerskih operatora, donijet će Rijeci nekoliko stotina novih radnih mjesta, a luci omogućiti da ponovno zauzme čelnu poziciju među sjevernojadranskim lukama te prestigne Kopar i Trst. 

To je uz Pelješki most sigurno jedan od najvećih događaja ne samo u pomorskoj infrastrukturi, nego i u cijeloj godini što se tiče gospodarskih događaja, rekao je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Uz državnu cestu D-403, koja terminal vrijedan 200 milijuna eura povezuje s riječkom obilaznicom, skorom izgradnjom dvokolosiječne pruge kroz Rijeku stvorit će se uvjeti za rasterećenje protoka robe i glavnih prometnica u gradu.

Rijeka je definitivno danas najveće gradilište u Republici Hrvatskoj i realizacijom ovih projekata u narednih nekoliko godina definitivno će promijeniti lice grada, kaže gradonačelnik Rijeke Marko Filipović.

A posebno izgradnjom nove nautičke luke, ACI marine u Porto Barošu, s 260 vezova za plovila prosječno dugih 19 metara. Riječ je o investiciji vrednijoj od 360 milijuna kuna, što je najveće ulaganje u nautički turizam posljednjih desetljeća.

Zadovoljstvo je što ćemo u partnerstvu s Lursenom biti dio cijele te priče. Želimo napraviti od Rijeke destinaciju u koju će nautičari rado dolaziti sa svim tehnologijama budućnosti. Samim time i druga vrsta klijenata, druga vrsta plovila koja će dati dodanu vrijednost, naglašava predsjednik Uprave ACI marina Kristijan Pavić.

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa rekao je kako će po završetku projekta, gledano s morske strane u sredini biti prelijepu marinu, a s lijeve i desne strane dva velika kontejnerska terminala i cestovna infrastruktura, te povezanost najbolja od svih mediteranskih gradova, ne samo na sjevernom Jadranu nego i šire.

Time se, uz potporu hrvatske Vlade te korištenje kapitalnih ulagača i europskih fondova, Rijeka vraća na kartu najvećih i najvažnijih luka na Mediteranu.