O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Legendarni ‘Tijat’ ponovno u Šibeniku

Nakon što je više od pet mjeseci plovio u lošinjskom akvatoriju, legendardni Tijat vratio se u Šibenik, javlja Šibenski portal.

Jedan od najdugovječnijih brodova Jadrolinije, proizveden davne 1955. godine, ovdje nije samo običan linijski brod već, kako je netko napisao, dio folklora, dio običaja, uspomena koje čuvaju generacije.

Tijat je izgrađen u brodogradilištu Split 1955. godine, a krajem sedamdesetih preuzeo je liniju na kojoj plovi i danas. Dok nije preuzeo današnje linije u šibenskom arhipelagu, plovio je na relaciji Šibenik – Skradin do otvaranja Šibenskog mosta te u splitskom okružju za otoke Brač, Šoltu, Drvenik Veli i Drvenik Mali. Sve do 1997. Tijat je putnike prevozio pod imenom Ohrid.

Pročitajte i: Tijat: Priča o legendarnom brodu

Godine su prolazile, brodovi su odlazili, a Tijat je uvijek odolijevao svim vremenskim uvjetima i prkosio svojim godinama. Tako je liniju prema otocima Kapriju i Žirju preuzeo trajekt iako i danas ima priča kako je linija bolje prometovala dok su klasični brodovi bili na toj liniji.

Nakon što je više od pet mjeseci plovio u lošinjskom akvatoriju, legendardni Tijat vratio se u Šibenik, javlja Šibenski portal.

Jedan od najdugovječnijih brodova Jadrolinije, proizveden davne 1955. godine, ovdje nije samo običan linijski brod već, kako je netko napisao, dio folklora, dio običaja, uspomena koje čuvaju generacije.

Tijat je izgrađen u brodogradilištu Split 1955. godine, a krajem sedamdesetih preuzeo je liniju na kojoj plovi i danas. Dok nije preuzeo današnje linije u šibenskom arhipelagu, plovio je na relaciji Šibenik – Skradin do otvaranja Šibenskog mosta te u splitskom okružju za otoke Brač, Šoltu, Drvenik Veli i Drvenik Mali. Sve do 1997. Tijat je putnike prevozio pod imenom Ohrid.

Pročitajte i: Tijat: Priča o legendarnom brodu

Godine su prolazile, brodovi su odlazili, a Tijat je uvijek odolijevao svim vremenskim uvjetima i prkosio svojim godinama. Tako je liniju prema otocima Kapriju i Žirju preuzeo trajekt iako i danas ima priča kako je linija bolje prometovala dok su klasični brodovi bili na toj liniji.

MOŽE VAS ZANIMATI