O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zadar u 2022. i službeno ostao bez jedine međunarodne linije: Zbogom Anconi!

Zadar u 2022. godini ostaje bez jedine međunarodne trajektne linije koja je ukinuta već prošle godine na liniji s Anconom, javlja 057info.

Ove godine i službeno jer Jadrolinija tu liniju u sezonskom izdanju nije uopće uvrstila u red plovidbe. Pod geslom “Povezujemo talijansku i hrvatsku obalu u 2022. godini”, državna brodarska putnička kompanija oglasila je prodaju na međunarodnim linijama Dubrovnik – Bari, od travnja do kraja studenog i Split – Ancona – cijelu godinu.

Zadar, koji je prvi imao međunarodnu brodsku liniju koju je održavala talijanska brodarska kompanija, sustavnom politikom poslovanja Jadrolinije sveden je u novom tisućljeću na samo sezonsku. Trajekt Zadar u vrijeme ministra mora Božidara Kalmeta izgrađen je za tu najkraću prekomorsku liniju.

On je lani bio potrebniji Hvaru na koje je dovozio tisuće motoriziranih turista nego što bi u kolovozu na zadarsko područje prevezao Talijane na godišnji odmor. Zadar je ostao bez povijesne morske povezanosti sa susjedima s kojima je imao i hidroavionsku vezu. Sad kada ima najveću i najmoderniju putničku luku u Gaženici, ostao je bez ikakve brodske veze s Italijom.

Trajekt Zadar lani je doplovio u Gaženicu i vraćen je u Stari Grad, za što su usred sezone blagoslov dali direktor Jadrolinije David Sopta i Paula Vidović, šefica Agencije za obalni linijski promet.

Gat za međunarodnu plovidbu, za koji je i prije završetka luke bio putokaz s oznakom pristaništa broda za Grčku, ostaje pust i prazan. Adio Zadru, zbogom Anconi!

Zadar u 2022. godini ostaje bez jedine međunarodne trajektne linije koja je ukinuta već prošle godine na liniji s Anconom, javlja 057info.

Ove godine i službeno jer Jadrolinija tu liniju u sezonskom izdanju nije uopće uvrstila u red plovidbe. Pod geslom “Povezujemo talijansku i hrvatsku obalu u 2022. godini”, državna brodarska putnička kompanija oglasila je prodaju na međunarodnim linijama Dubrovnik – Bari, od travnja do kraja studenog i Split – Ancona – cijelu godinu.

Zadar, koji je prvi imao međunarodnu brodsku liniju koju je održavala talijanska brodarska kompanija, sustavnom politikom poslovanja Jadrolinije sveden je u novom tisućljeću na samo sezonsku. Trajekt Zadar u vrijeme ministra mora Božidara Kalmeta izgrađen je za tu najkraću prekomorsku liniju.

On je lani bio potrebniji Hvaru na koje je dovozio tisuće motoriziranih turista nego što bi u kolovozu na zadarsko područje prevezao Talijane na godišnji odmor. Zadar je ostao bez povijesne morske povezanosti sa susjedima s kojima je imao i hidroavionsku vezu. Sad kada ima najveću i najmoderniju putničku luku u Gaženici, ostao je bez ikakve brodske veze s Italijom.

Trajekt Zadar lani je doplovio u Gaženicu i vraćen je u Stari Grad, za što su usred sezone blagoslov dali direktor Jadrolinije David Sopta i Paula Vidović, šefica Agencije za obalni linijski promet.

Gat za međunarodnu plovidbu, za koji je i prije završetka luke bio putokaz s oznakom pristaništa broda za Grčku, ostaje pust i prazan. Adio Zadru, zbogom Anconi!

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video