O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dva njemačka brodogradilišta objavila stečaj u istom danu

U samo jednom danu, dva njemačka brodogradilišta u vlasništvu tvrtke Genting Hong Kong objavila su stečaj. Zahtjev za stečajem podnijela su brodogradilišta MV Werften i Lloyd-Weft u ponedjeljak, 10. siječnja, nakon što su se neuspješno završili pregovori između Genting Hong Konga i njemačkih vlasti o uvjetima državne pomoći za nastavak poslovanja, piše The Maritime Executive

Sindikati su prozvali ponedjeljak “crnim danom” za brodogradnju u Njemačkoj. Čelnici Gentinga tvrde da je njemačka vlada zaboravila na važan financijski doprinos brodogradilišta i količinu radnih mjesta koje pruža. “Da nije bilo pandemije, nikada ne bismo tražili od vlade niti jedan euro“, rekao je predsjednik Genting Hong Konga Colin Au, a prenose njemački mediji.

Regija Mecklenburg-Vorpormmern, gdje se nalazi MV Werften, u jesen 2020. odobrila je sredstva pomoći za ponovno pokretanje brodogradilišta koje je bilo zatvoreno tijekom pandemije. Ta sredstva iskorištena su za dovršetak ekspedicijskog broda za krstarenje za Gentingov Crystal Cruises. U lipnju 2021. objavljeno je da je vlada razvila novi paket za restrukturiranje poslovanja brodogradilišta za izgradnju prvog od dva kruzera od 208.000 bruto tona za Global Dream.

Paket je restrukturiran nekoliko puta, a prošlog tjedna izvijestili su da vlada nudi 600 milijuna eura za nastavak poslovanja. No, kako bi primio sredstva, Genting je morao uložiti 20 posto vrijednosti zajma.

Vlada je učinila sve kako bi spriječila stečaj i sačuvala radna mjesta. Međutim, vlasnici su odbili našu pomoć. Posljedica je odlazak u stečaj“, rekao je u ponedjeljak ministar gospodarstva Robert Habeck.

Iz Gentinga tvrde da je kompanija vladi dostavila čak četiri različite ponude tijekom pregovora, no one su odbijene.

Njemački ministar i državni dužnosnici kažu da su trenutno prioritet održavanje radnih mjesta i dovršetak izgradnje kruzera za Global Dream. Brod je dovršen 75 posto, a isporuka se očekuje kasnije ove godine. Pozivaju na dugoročno restrukturiranje tvrtke i eventualno razdvajanje triju brodogradilišta.

MV Werften je u svojih 75 godina postojanja isporučio više od 2500 brodova. Lloyd-Werft specijalizirao se za gradnju luksuznih jahti, kao i za poslove remonta. Prošle godine iz Gentinga su objavili da će se Lloyd-Werft zatvoriti, no nedavno je objavljeno da će se vjerojatno ipak prodati. Tvrtka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata navodno je zainteresirana za stjecanje 50 posto brodogradilišta, koje je zapošljavalo oko 300 ljudi u Bremerhavenu.

U samo jednom danu, dva njemačka brodogradilišta u vlasništvu tvrtke Genting Hong Kong objavila su stečaj. Zahtjev za stečajem podnijela su brodogradilišta MV Werften i Lloyd-Weft u ponedjeljak, 10. siječnja, nakon što su se neuspješno završili pregovori između Genting Hong Konga i njemačkih vlasti o uvjetima državne pomoći za nastavak poslovanja, piše The Maritime Executive

Sindikati su prozvali ponedjeljak “crnim danom” za brodogradnju u Njemačkoj. Čelnici Gentinga tvrde da je njemačka vlada zaboravila na važan financijski doprinos brodogradilišta i količinu radnih mjesta koje pruža. “Da nije bilo pandemije, nikada ne bismo tražili od vlade niti jedan euro“, rekao je predsjednik Genting Hong Konga Colin Au, a prenose njemački mediji.

Regija Mecklenburg-Vorpormmern, gdje se nalazi MV Werften, u jesen 2020. odobrila je sredstva pomoći za ponovno pokretanje brodogradilišta koje je bilo zatvoreno tijekom pandemije. Ta sredstva iskorištena su za dovršetak ekspedicijskog broda za krstarenje za Gentingov Crystal Cruises. U lipnju 2021. objavljeno je da je vlada razvila novi paket za restrukturiranje poslovanja brodogradilišta za izgradnju prvog od dva kruzera od 208.000 bruto tona za Global Dream.

Paket je restrukturiran nekoliko puta, a prošlog tjedna izvijestili su da vlada nudi 600 milijuna eura za nastavak poslovanja. No, kako bi primio sredstva, Genting je morao uložiti 20 posto vrijednosti zajma.

Vlada je učinila sve kako bi spriječila stečaj i sačuvala radna mjesta. Međutim, vlasnici su odbili našu pomoć. Posljedica je odlazak u stečaj“, rekao je u ponedjeljak ministar gospodarstva Robert Habeck.

Iz Gentinga tvrde da je kompanija vladi dostavila čak četiri različite ponude tijekom pregovora, no one su odbijene.

Njemački ministar i državni dužnosnici kažu da su trenutno prioritet održavanje radnih mjesta i dovršetak izgradnje kruzera za Global Dream. Brod je dovršen 75 posto, a isporuka se očekuje kasnije ove godine. Pozivaju na dugoročno restrukturiranje tvrtke i eventualno razdvajanje triju brodogradilišta.

MV Werften je u svojih 75 godina postojanja isporučio više od 2500 brodova. Lloyd-Werft specijalizirao se za gradnju luksuznih jahti, kao i za poslove remonta. Prošle godine iz Gentinga su objavili da će se Lloyd-Werft zatvoriti, no nedavno je objavljeno da će se vjerojatno ipak prodati. Tvrtka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata navodno je zainteresirana za stjecanje 50 posto brodogradilišta, koje je zapošljavalo oko 300 ljudi u Bremerhavenu.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here