O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kina gradi dosad najveće brodove za prijevoz automobila na LNG pogon

China State Shipbuilding Corporation zaprimila je narudžbu za izgradnju dva najveća broda za prijevoz automobila na LNG pogon na svijetu. Plovila je dizajnirao i razvio Shanghai Ship Research and Design Institute, a brodograditelj izvještava da će se na brodovima implementirati ​​nove tehnologije i dizajn kako bi se povećala učinkovitost i ispunili ciljevi za zaštitu okoliša, piše The Maritime Executive.

Ova dva broda, svaki od 131.000 dwt, gradit će se u brodogradilištu Jiangnan Shipbuilding za Anji Logistics, podružnicu kineske SAIC grupe. Plovila će biti duga 200 metara, široka 38 metara te će imati kapacitet od 7.600 automobila.

Riječ je o dosad najvećim brodovima za prijevoz automobila s tzv. dual fuel motorima. Koristit će LNG kao glavno gorivo, ali također mogu biti pogonjeni i konvencionalnim gorivom s niskim udjelom sumpora. Kako kažu iz brodogradilišta, ova plovila ispunjavaju zahtjeve energetske učinkovitosti Ship Energy Efficiency Design Index (EEDI) 2025., i imat će znatno niže emisije CO2 od drugih brodova tog tipa. Također su opremljeni WinGD ICER tehnologijom za dodatno poboljšanje učinkovitosti goriva.

Operativna učinkovitost također će se postići kroz dizajn vijka, kormila te krmenim utovarom. Plovila će moći postići radnu brzinu od 19 čvorova uz malu potrošnju goriva te po jedan LNG spremnik tipa C kapaciteta od 4000 kubičnih metara, kojima će moći prijeći do 19.000 nautičkih milja.

Brodovi će zahvaljujući modernom dizajnu biti prikladni za prijevoz svih trenutnih i budućih vozila, uključujući hibridna električna vozila. Imat će 13 paluba za vozila i četiri pokretne palube. Učinkovitost utovara i istovara omogućit će se korištenjem dugih, ravnih rampi.

China State Shipbuilding Corporation zaprimila je narudžbu za izgradnju dva najveća broda za prijevoz automobila na LNG pogon na svijetu. Plovila je dizajnirao i razvio Shanghai Ship Research and Design Institute, a brodograditelj izvještava da će se na brodovima implementirati ​​nove tehnologije i dizajn kako bi se povećala učinkovitost i ispunili ciljevi za zaštitu okoliša, piše The Maritime Executive.

Ova dva broda, svaki od 131.000 dwt, gradit će se u brodogradilištu Jiangnan Shipbuilding za Anji Logistics, podružnicu kineske SAIC grupe. Plovila će biti duga 200 metara, široka 38 metara te će imati kapacitet od 7.600 automobila.

Riječ je o dosad najvećim brodovima za prijevoz automobila s tzv. dual fuel motorima. Koristit će LNG kao glavno gorivo, ali također mogu biti pogonjeni i konvencionalnim gorivom s niskim udjelom sumpora. Kako kažu iz brodogradilišta, ova plovila ispunjavaju zahtjeve energetske učinkovitosti Ship Energy Efficiency Design Index (EEDI) 2025., i imat će znatno niže emisije CO2 od drugih brodova tog tipa. Također su opremljeni WinGD ICER tehnologijom za dodatno poboljšanje učinkovitosti goriva.

Operativna učinkovitost također će se postići kroz dizajn vijka, kormila te krmenim utovarom. Plovila će moći postići radnu brzinu od 19 čvorova uz malu potrošnju goriva te po jedan LNG spremnik tipa C kapaciteta od 4000 kubičnih metara, kojima će moći prijeći do 19.000 nautičkih milja.

Brodovi će zahvaljujući modernom dizajnu biti prikladni za prijevoz svih trenutnih i budućih vozila, uključujući hibridna električna vozila. Imat će 13 paluba za vozila i četiri pokretne palube. Učinkovitost utovara i istovara omogućit će se korištenjem dugih, ravnih rampi.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here