O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Obujam međunarodnog pomorskog prijevoza porast će i u 2022.

Obujam međunarodnog pomorskog prijevoza vratio se na razine prije pandemije, a prema novim podacima i prognozama Clarkson Research Servicesa, na dobrom je putu da ove godine poraste do 3,4%, prenosi Splash247.

Količina robe prevezene morskim putem tijekom prošle godine porasla je za 3,4% u tonama i tona miljama, s ukupnom količinom od 12 milijardi tona. Time se pomorska trgovina vratila na razine iz 2019. i vratila 400 milijuna tona koje su ‘izgubljene’ tijekom 2020. zbog pandemije, navodi se u posljednjem Clarksonovom tjednom izvješću.

Prema posljednjim prognozama britanskog brokera, pomorska trgovina porast će za još 3,4% tijekom 2022. godine (za 3,9% u tona miljama), iako će se trendovi između vrsta tereta razlikovati.

Nije svaka vrsta tereta zabilježila porast, kao što pokazuju grafički podaci Clarksonsa. Jedna od vrsta tereta koja se još nije vratila na razine prije pandemije je nafta. Prema Poten & Partneru, potražnja je prošle godine pala za još 5,3% u odnosu na 2020. godinu, uz pad od 5,5% u odnosu na godinu prije. Poten u svom najnovijem tjednom izvješću ističe da je tržište tankera tijekom 2021. palo zbog kombinacije pada potražnje i porasta flote.

Foto: Splash247

Obujam međunarodnog pomorskog prijevoza vratio se na razine prije pandemije, a prema novim podacima i prognozama Clarkson Research Servicesa, na dobrom je putu da ove godine poraste do 3,4%, prenosi Splash247.

Količina robe prevezene morskim putem tijekom prošle godine porasla je za 3,4% u tonama i tona miljama, s ukupnom količinom od 12 milijardi tona. Time se pomorska trgovina vratila na razine iz 2019. i vratila 400 milijuna tona koje su ‘izgubljene’ tijekom 2020. zbog pandemije, navodi se u posljednjem Clarksonovom tjednom izvješću.

Prema posljednjim prognozama britanskog brokera, pomorska trgovina porast će za još 3,4% tijekom 2022. godine (za 3,9% u tona miljama), iako će se trendovi između vrsta tereta razlikovati.

Nije svaka vrsta tereta zabilježila porast, kao što pokazuju grafički podaci Clarksonsa. Jedna od vrsta tereta koja se još nije vratila na razine prije pandemije je nafta. Prema Poten & Partneru, potražnja je prošle godine pala za još 5,3% u odnosu na 2020. godinu, uz pad od 5,5% u odnosu na godinu prije. Poten u svom najnovijem tjednom izvješću ističe da je tržište tankera tijekom 2021. palo zbog kombinacije pada potražnje i porasta flote.

Foto: Splash247

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video