OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Kruzeri budućnosti? – Meyer Turku razvija koncept za ‘ekološki prihvatljive’ kruzere

Finski brodograditelj Meyer Turku pokrenuo je projekt čiji je cilj razviti ugljično neutralna i održiva tehnološka rješenja za kruzere, ali i popuniti knjigu narudžbi finskog brodogradilišta.

Projekt naziva NEcOLEAP okupit će nekoliko važnih dionika pomorske industrije u svrhu razrađivanja koncepta klimatski neutralnog broda za krstarenje do 2025. godine. Meyer Turku također planira postati potpuno ugljično neutralan do 2030. godine, piše Cruise Industry News.

HTML Code here

“Teme istraživanja i razvoja usredotočit će se na četiri područja: sam brod za krstarenje, poslovanje brodogradilišta tj. brodogradnju, uvođenje pametnih tehnologija te zapošljavanje profesionalaca otvorenog uma u budućnosti”, rekli su iz Meyer Turka, a prenosi Offshore energy.

Brodogradilište je izabrano za sudjelovanje u projektu financiranja Business Finland, čiji je cilj potaknuti tvrtke na povećanje ulaganja u RDI (Research, Development, Innovation) u Finskoj.

Troškovi projekta NEcOLEAP iznose približno 100 milijuna eura, od čega će Business Finland za brodogradilište izdvojiti 20 milijuna eura, a sam Meyer Turku 30 milijuna eura. Business Finland također je izdvojio 50 milijuna eura za tvrtke, istraživačke institute i sveučilišta uključene u projekt.

Stjecanje sredstava Business Finland je od velikog značaja za Meyer Turku, budući da samo rad na istraživanju i razvoju te kontinuirana modernizacija i inovacije mogu jamčiti konkurentnost Meyer Turka u pomorskoj industriji, kažu iz brodogradilišta.

Narudžbom jedinstvenog klimatski neutralnog kruzera Meyer Turku osigurat će se otprilike 9.500 radnih mjesta u samom brodogradilištu te u partnerskim tvrtkama. Također će osigurati približno milijardu eura prihoda.

Prema riječima izvršnog potpredsjednika Meyer Turkua, glavni cilj projekta NEcOLEAP bit će prilagoditi poslovanje zelenoj tranziciji i zadovoljiti zahtjeve klimatskih ciljeva zajedno s Meyerovim partnerima, kojih bi do kraja provedbe projekta moglo biti oko 1.500.

Finski brodograditelj Meyer Turku pokrenuo je projekt čiji je cilj razviti ugljično neutralna i održiva tehnološka rješenja za kruzere, ali i popuniti knjigu narudžbi finskog brodogradilišta.

Projekt naziva NEcOLEAP okupit će nekoliko važnih dionika pomorske industrije u svrhu razrađivanja koncepta klimatski neutralnog broda za krstarenje do 2025. godine. Meyer Turku također planira postati potpuno ugljično neutralan do 2030. godine, piše Cruise Industry News.

“Teme istraživanja i razvoja usredotočit će se na četiri područja: sam brod za krstarenje, poslovanje brodogradilišta tj. brodogradnju, uvođenje pametnih tehnologija te zapošljavanje profesionalaca otvorenog uma u budućnosti”, rekli su iz Meyer Turka, a prenosi Offshore energy.

HTML Code here

Brodogradilište je izabrano za sudjelovanje u projektu financiranja Business Finland, čiji je cilj potaknuti tvrtke na povećanje ulaganja u RDI (Research, Development, Innovation) u Finskoj.

Troškovi projekta NEcOLEAP iznose približno 100 milijuna eura, od čega će Business Finland za brodogradilište izdvojiti 20 milijuna eura, a sam Meyer Turku 30 milijuna eura. Business Finland također je izdvojio 50 milijuna eura za tvrtke, istraživačke institute i sveučilišta uključene u projekt.

Stjecanje sredstava Business Finland je od velikog značaja za Meyer Turku, budući da samo rad na istraživanju i razvoju te kontinuirana modernizacija i inovacije mogu jamčiti konkurentnost Meyer Turka u pomorskoj industriji, kažu iz brodogradilišta.

Narudžbom jedinstvenog klimatski neutralnog kruzera Meyer Turku osigurat će se otprilike 9.500 radnih mjesta u samom brodogradilištu te u partnerskim tvrtkama. Također će osigurati približno milijardu eura prihoda.

Prema riječima izvršnog potpredsjednika Meyer Turkua, glavni cilj projekta NEcOLEAP bit će prilagoditi poslovanje zelenoj tranziciji i zadovoljiti zahtjeve klimatskih ciljeva zajedno s Meyerovim partnerima, kojih bi do kraja provedbe projekta moglo biti oko 1.500.

MOŽE VAS ZANIMATI