O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

BURNA NOĆ: MV Horsburgh kružio Riječkim zaljevom, LNG Croatia pridržavali tegljači

Zbog olujne bure koja je u naletima na području Kvarnera prelazila i u orkansku, Maerskov brod MV Horsburgh bio je u ranim večernjim satima primoran napustiti vez u Luci Rijeka te je čitavu noć kružio Riječkim zaljevom.

Riječ je o brodu koji je 353 metra dugačak, 53 metra širok i ima nosivost od 15.226 TEU. Riječkim zaljevom kružio je brzinom koja je varirala od 4 do 6 čvorova, dok je gaz bio nešto manji od 14 metara.

Nevolje za Maersk Horsburgh počele su već tijekom prijepodneva kada su mu popucali konopi kojima je bio vezan za lučku obalu, pa su u pomoć priskočili tegljači. No, kako je bura pred večer jačala, Zapovjedniku broda nije preostalo ništa osim da napusti lučko postrojenje i da se u kružnu plovidbu Riječkim zaljevom dok bura ne oslabi.

Foto: MarineTraffic Screenshot

Slične probleme imao je i LNG Croatia kojeg su od udara bure branila dva tegljača, odnosno remorkera, vršeći konstantni pritisak ovog plutajućeg terminala prema obali. Da bura zna biti jako neugodna i nije neko iznenađenje, ali kod ovakvih osjetljivih tehničkih rješenja valja biti na dodatnom oprezu.

Iza posade Maersk-ovog Horsburgha je neprospavana noć, no vremenska prognoza i za danas nije baš najbajnija, pa se ne zna hoće li se sve operacije s teretom uspjeti izvršiti i kada će ova kontejnerska grdosija nastaviti svoju planiranu rutu.

Petar Zuanović

Zbog olujne bure koja je u naletima na području Kvarnera prelazila i u orkansku, Maerskov brod MV Horsburgh bio je u ranim večernjim satima primoran napustiti vez u Luci Rijeka te je čitavu noć kružio Riječkim zaljevom.

Riječ je o brodu koji je 353 metra dugačak, 53 metra širok i ima nosivost od 15.226 TEU. Riječkim zaljevom kružio je brzinom koja je varirala od 4 do 6 čvorova, dok je gaz bio nešto manji od 14 metara.

Nevolje za Maersk Horsburgh počele su već tijekom prijepodneva kada su mu popucali konopi kojima je bio vezan za lučku obalu, pa su u pomoć priskočili tegljači. No, kako je bura pred večer jačala, Zapovjedniku broda nije preostalo ništa osim da napusti lučko postrojenje i da se u kružnu plovidbu Riječkim zaljevom dok bura ne oslabi.

Foto: MarineTraffic Screenshot

Slične probleme imao je i LNG Croatia kojeg su od udara bure branila dva tegljača, odnosno remorkera, vršeći konstantni pritisak ovog plutajućeg terminala prema obali. Da bura zna biti jako neugodna i nije neko iznenađenje, ali kod ovakvih osjetljivih tehničkih rješenja valja biti na dodatnom oprezu.

Iza posade Maersk-ovog Horsburgha je neprospavana noć, no vremenska prognoza i za danas nije baš najbajnija, pa se ne zna hoće li se sve operacije s teretom uspjeti izvršiti i kada će ova kontejnerska grdosija nastaviti svoju planiranu rutu.

Petar Zuanović

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video