OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Brodosplit uskoro potpisuje ugovor za prvi rezidencijalni brod vrijedan više od pola milijarde eura

Na svojoj splitskoj turneji za Liderov serijal poslovna scena, Nikolina Oršulić je popričala s Tomislavom Debeljakom, predsjednikom Uprave Brodosplita, jedne od najvećih tvrtki grada koja zapošljava više od dvije tisuće ljudi, prenosi Škveranka.

Početak godine bio je veoma dinamičan u Brodosplitu. U siječnju su potpisali više od 200 milijuna eura vrijedne ugovore za gradnju luksuzne megajahte i polarnog kruzera. U veljači su svoju tešku mehanizaciju dopremili u Ston i krenuli s montažom prvog segmenta mosta koji će spajati dva tunela na pristupnoj cesti za Pelješki most. Najavili su i gradnju jedrenjaka s nultom emisijom ispušnih plinova, a DIV grupa objavila je da prelazi na obnovljive izvore energije u svim proizvodnim pogonima grupacije. Za proizvodni pogon brodogradilišta Brodosplit predviđena je izgradnja fotonaponske elektrane snage 8100 KW, piše LIDER, a prenosi Škveranka.

Koji su vam najveći projekti ove godine?

Nastavljamo s vodećom ulogom na tržištu gradnje putničkih brodova za plovidbu polarnim područjima. Usprkos trenutnoj velikoj krizi industrije krstarenja, koncem prošle godine ugovorili smo gradnju luksuznog broda vrijednosti preko sto milijuna eura, a osobito smo ponosni na očekivani skori početak gradnje mega-jahte, daleko veće po vrijednosti.

U 2022. godini očekuje nas isporuka još jednog broda za krstarenje polarnim područjima, drugog u nizu za istog brodovlasnika, a nadamo se tada i objavi polaganje kobilice i za treći brod u seriji. Poziciju jednog od vodećih izvoznika u Hrvatskoj učvrstit ćemo i dugoročnim izvozom vojnog programa, s očekivanim početkom realizacije upravo kroz par narednih mjeseci. Također je u tijeku i realizacija infrastrukturnih projekata s naglaskom na specijalne čelične konstrukcije, konkretno završetak gradnje mosta Ston, kao i očekivani početak radova na rekonstrukciji raskrižja državne ceste DC 8 na solinskoj Širini.

Kako stojite s radnom snagom, uvozite li je?

Broj zaposlenih u DIV grupi već godinama nije manji od 3400 radnika, a u samoj Brodosplit grupi od oko 2000, pri čemu su zastupljene sve brodograđevne specijalnosti, tako da podugovaramo usluge jedino u periodima vršnog opterećenja u poslovnom procesu. Deficit radnika određenih struka ne samo u splitskom bazenu, nego i u regiji prisiljava nas na uvoz radnika. (…)

Kakvi su vam kratkoročni i dugoročni planovi?

(…) Trend u industriji krstarenja snažno se okreće prema manjim i srednjim brodovima luksuznog nivoa opremanja što dodatno ojačava našu poziciju s obzirom na prepoznatljivost Brodosplita u tom segmentu kao i velikim rezidencijalnim brodovima gdje kabine postaju stambene jedinice i prodaju se kao oblik trajnog vlasništva. Evo mogu najaviti i skorašnje potpisivanje ugovora za prvi takav brod, vrijednosti preko pola milijarde eura.

Naravno, ključni su preduvjeti realizacije tih projekata, a time postizanja i pune najmanje petogodišnje zaposlenosti brodogradilišta, osiguranje financiranja gradnji na kojem se upravo intenzivno radi, kao i investicije u infrastrukturu poput prilagodbe, ali i gradnje novih hala za mega-jahte te nabave mostne dizalice nosivosti barem 650 tona.


Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.


Nikolina Oršulić / LIDER

Na svojoj splitskoj turneji za Liderov serijal poslovna scena, Nikolina Oršulić je popričala s Tomislavom Debeljakom, predsjednikom Uprave Brodosplita, jedne od najvećih tvrtki grada koja zapošljava više od dvije tisuće ljudi, prenosi Škveranka.

Početak godine bio je veoma dinamičan u Brodosplitu. U siječnju su potpisali više od 200 milijuna eura vrijedne ugovore za gradnju luksuzne megajahte i polarnog kruzera. U veljači su svoju tešku mehanizaciju dopremili u Ston i krenuli s montažom prvog segmenta mosta koji će spajati dva tunela na pristupnoj cesti za Pelješki most. Najavili su i gradnju jedrenjaka s nultom emisijom ispušnih plinova, a DIV grupa objavila je da prelazi na obnovljive izvore energije u svim proizvodnim pogonima grupacije. Za proizvodni pogon brodogradilišta Brodosplit predviđena je izgradnja fotonaponske elektrane snage 8100 KW, piše LIDER, a prenosi Škveranka.

Koji su vam najveći projekti ove godine?

Nastavljamo s vodećom ulogom na tržištu gradnje putničkih brodova za plovidbu polarnim područjima. Usprkos trenutnoj velikoj krizi industrije krstarenja, koncem prošle godine ugovorili smo gradnju luksuznog broda vrijednosti preko sto milijuna eura, a osobito smo ponosni na očekivani skori početak gradnje mega-jahte, daleko veće po vrijednosti.

U 2022. godini očekuje nas isporuka još jednog broda za krstarenje polarnim područjima, drugog u nizu za istog brodovlasnika, a nadamo se tada i objavi polaganje kobilice i za treći brod u seriji. Poziciju jednog od vodećih izvoznika u Hrvatskoj učvrstit ćemo i dugoročnim izvozom vojnog programa, s očekivanim početkom realizacije upravo kroz par narednih mjeseci. Također je u tijeku i realizacija infrastrukturnih projekata s naglaskom na specijalne čelične konstrukcije, konkretno završetak gradnje mosta Ston, kao i očekivani početak radova na rekonstrukciji raskrižja državne ceste DC 8 na solinskoj Širini.

Kako stojite s radnom snagom, uvozite li je?

Broj zaposlenih u DIV grupi već godinama nije manji od 3400 radnika, a u samoj Brodosplit grupi od oko 2000, pri čemu su zastupljene sve brodograđevne specijalnosti, tako da podugovaramo usluge jedino u periodima vršnog opterećenja u poslovnom procesu. Deficit radnika određenih struka ne samo u splitskom bazenu, nego i u regiji prisiljava nas na uvoz radnika. (…)

Kakvi su vam kratkoročni i dugoročni planovi?

(…) Trend u industriji krstarenja snažno se okreće prema manjim i srednjim brodovima luksuznog nivoa opremanja što dodatno ojačava našu poziciju s obzirom na prepoznatljivost Brodosplita u tom segmentu kao i velikim rezidencijalnim brodovima gdje kabine postaju stambene jedinice i prodaju se kao oblik trajnog vlasništva. Evo mogu najaviti i skorašnje potpisivanje ugovora za prvi takav brod, vrijednosti preko pola milijarde eura.

Naravno, ključni su preduvjeti realizacije tih projekata, a time postizanja i pune najmanje petogodišnje zaposlenosti brodogradilišta, osiguranje financiranja gradnji na kojem se upravo intenzivno radi, kao i investicije u infrastrukturu poput prilagodbe, ali i gradnje novih hala za mega-jahte te nabave mostne dizalice nosivosti barem 650 tona.


Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.


Nikolina Oršulić / LIDER

MOŽE VAS ZANIMATI