O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

FOTO: Brodosplit razvio projekt za FSRU

U Brodograđevnoj industriji Split razvijen je projekt plutajuće jedinice za skladištenje i prekrcaj prirodnog ukapljenog plina (LNG) s LNG brodova na kopno, kako bi se zadovoljile potrebe potrošača i za proizvodnju električne energije, piše Škveranka.

Foto: Škveranka

FSRU jedinica prima ukapljeni plin (-163°C) koji se zagrijavanjem dovodi u plinovito stanje i potom isporučuje u sustav cjevovoda na kopnu za daljnju distribuciju prema krajnjim korisnicima. Temelji se na trupu u obliku broda privezanom za betonski tvrdi vez. Može istovremeno primati i slati prirodni ukapljeni plin (LNG) kako bi se osigurao konstantan protok LNG-a u postrojenje za regasifikaciju.

Foto: Škveranka

Skladište LNG-a na brodu FSRU ima ciljni kapacitet skladištenja od 286 000 m³ (98%). FSRU mora biti sposoban za jednu kontinuiranu operaciju istovara primanja tereta 220 000 m³ ili otprilike 140 000 m³ što odgovara LNG carrieru tipa Q-Flex. Da bi se to osiguralo, u FSRU će biti ugrađeno najmanje 66.000 m³ međuspremnika s neprekidnom opskrbom plina.

Foto: Škveranka

FSRU su dužine 262 metra i širine 50 metara, imat će nosivost 130.000 tona. Dizajnirane su i opremljene za utovar LNG-a i istovar NG-a putem standardne utovarne ruke bazirane na molu.

Foto: Škveranka

Teretni prostor je podijeljen na pet teretnih tankova, odvojenih pregradama i izrađenih u skladu sa sustavom nezavisnih tankova IMO tip B (ili alternativno sustav zadržavanja membranskog tipa) za prijevoz LNG tereta na kriogen temperaturi (-163°C).

Foto: Škveranka

Nakon isporučenih podmorskih podizača naftovoda (Pipeline Lifting Tool) u veljači 2014. godine za brazilski Petrobras, i čeličnih brana u projektu Mose i zaštite Venecije od utjecaja plime, proizvode iz „Off/On Shore“ programa visoke vrijednosti, DIV grupa je definirala kao strateške projekte.

Foto: Škveranka

Anita Matijaš

U Brodograđevnoj industriji Split razvijen je projekt plutajuće jedinice za skladištenje i prekrcaj prirodnog ukapljenog plina (LNG) s LNG brodova na kopno, kako bi se zadovoljile potrebe potrošača i za proizvodnju električne energije, piše Škveranka.

Foto: Škveranka

FSRU jedinica prima ukapljeni plin (-163°C) koji se zagrijavanjem dovodi u plinovito stanje i potom isporučuje u sustav cjevovoda na kopnu za daljnju distribuciju prema krajnjim korisnicima. Temelji se na trupu u obliku broda privezanom za betonski tvrdi vez. Može istovremeno primati i slati prirodni ukapljeni plin (LNG) kako bi se osigurao konstantan protok LNG-a u postrojenje za regasifikaciju.

Foto: Škveranka

Skladište LNG-a na brodu FSRU ima ciljni kapacitet skladištenja od 286 000 m³ (98%). FSRU mora biti sposoban za jednu kontinuiranu operaciju istovara primanja tereta 220 000 m³ ili otprilike 140 000 m³ što odgovara LNG carrieru tipa Q-Flex. Da bi se to osiguralo, u FSRU će biti ugrađeno najmanje 66.000 m³ međuspremnika s neprekidnom opskrbom plina.

Foto: Škveranka

FSRU su dužine 262 metra i širine 50 metara, imat će nosivost 130.000 tona. Dizajnirane su i opremljene za utovar LNG-a i istovar NG-a putem standardne utovarne ruke bazirane na molu.

Foto: Škveranka

Teretni prostor je podijeljen na pet teretnih tankova, odvojenih pregradama i izrađenih u skladu sa sustavom nezavisnih tankova IMO tip B (ili alternativno sustav zadržavanja membranskog tipa) za prijevoz LNG tereta na kriogen temperaturi (-163°C).

Foto: Škveranka

Nakon isporučenih podmorskih podizača naftovoda (Pipeline Lifting Tool) u veljači 2014. godine za brazilski Petrobras, i čeličnih brana u projektu Mose i zaštite Venecije od utjecaja plime, proizvode iz „Off/On Shore“ programa visoke vrijednosti, DIV grupa je definirala kao strateške projekte.

Foto: Škveranka

Anita Matijaš

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video