O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najnoviji lockdown u Šangaju mogao bi uzrokovati još veće gužve u lukama diljem svijeta

Lockdown u Šangaju, gradu od 26 milijuna stanovnika, vjerojatno će uzrokovati probleme u lancima opskrbe tijekom narednih dana, s obzirom da se upravo ovdje nalazi najprometnija kontejnerska luka na svijetu. No, s obzirom da je Kina postala ‘vještija’ i održavanju redovnih usluga uz svoju politiku nulte tolerancije prema slučajevima koronavirusa, lockdown vjerojatno neće uzrokovati iste probleme na velikom broju kineskih terminala, na kojima se operacije odvijaju relativno normalno u usporedbi s ranijim lockdownima.

Kina je u nedjelju najavila da će Šangaj uvesti postupni lockdown, počevši od ponedjeljka s istočnim područjem koje će biti zatvoreno do petka, dok će zapadno područje biti zatvoreno između 1. i 5. travnja, javlja Splash247.

Novi lockdown u Kini zasigurno će uzrokovati nove probleme vezane uz pomorski prijevoz. Naime, prijevoz i isporuka praznih kontejnera nisu dopušteni u lukama Waigaoqiao i Yangshan do petka, ističe se u ažuriranju logističke tvrtke Geodis.

Maersk je izvijestio da su neka skladišta u Šangaju i dalje zatvorena do daljnjeg, dok će usluge transporta u i izvan Šangaja biti ozbiljno ugrožene te pasti za oko 30%. Sva skladišta u Šangaju ostat će zatvorena do kraja tjedna.

Kineski Global Times citirao je lučke uprave koje tvrde da se u Šangaju i dalje obrađuje oko 140.000 TEU, dok druge luke također rade normalno i oporavljaju se od lockdowna koji je uveden ranije ovog mjeseca u Shenzhenu. Global Times je, međutim, također citirao izvješća sa Shanghai International Shipping Institute, koji predviđa pad rada luka te ističe da je razina zagušenja luka “relativno ozbiljna”. Također su izvijestili da su se pošiljke koje su ovog tjedna trebale krenuti za Japan prebacile za sljedeći tjedan, piše The Maritime Executive.

Lockdown u Šangaju dolazi usred ponovnog stvaranja gužvi u luci kroz veći dio ožujka, i to za sve vrste brodova, a ne samo kontejneraše. Podaci iz VesselsValuea pokazali su da se broj brodova koji čekaju na ukrcaj ili iskrcaj u Šangaj u posljednja dva i pol tjedna povećao gotovo peterostruko.

Lockdown u u Šangaju također utječe na mjere prevencije u drugim lučkim gradovima. Luka Zhoushan u Ningbou, recimo, uvela je strože mjere prevencije i kontrole pri čemu roba iz područja visokog rizika privremeno ne može ići u skladišta, a svi vozači iz drugih provincija moraju imati negativan PCR test u zadnjih 48 sati kako bi ušli u provinciju.

Posljednji lockdown u Kini pridonio je kašnjenima u cijelom svijetu, a analitičari iz Linerlytice izvijestili su da je ukupni kapacitet kontejnerskih brodova koji su zapeli zbog gužvi u lukama diljem svijeta prošlog tjedna po prvi put premašio 14% kapaciteta flote.

Unatoč tome, očekuje se da će vozarine dalje padati, budući da je na kinesku proizvodnju također utjecala razina iskorištenosti kapaciteta plovila koja je još uvijek preniska da bi preokrenula pad koji se bilježi od siječnja. Za razliku od prošle godine, sve veće gužve nisu dovoljne za povećanje vozarina zbog slabije potražnje”, navodi Linerlytica u svom najnovijem tjednom izvješću.

Foto: Splash247

Lockdown u Šangaju, gradu od 26 milijuna stanovnika, vjerojatno će uzrokovati probleme u lancima opskrbe tijekom narednih dana, s obzirom da se upravo ovdje nalazi najprometnija kontejnerska luka na svijetu. No, s obzirom da je Kina postala ‘vještija’ i održavanju redovnih usluga uz svoju politiku nulte tolerancije prema slučajevima koronavirusa, lockdown vjerojatno neće uzrokovati iste probleme na velikom broju kineskih terminala, na kojima se operacije odvijaju relativno normalno u usporedbi s ranijim lockdownima.

Kina je u nedjelju najavila da će Šangaj uvesti postupni lockdown, počevši od ponedjeljka s istočnim područjem koje će biti zatvoreno do petka, dok će zapadno područje biti zatvoreno između 1. i 5. travnja, javlja Splash247.

Novi lockdown u Kini zasigurno će uzrokovati nove probleme vezane uz pomorski prijevoz. Naime, prijevoz i isporuka praznih kontejnera nisu dopušteni u lukama Waigaoqiao i Yangshan do petka, ističe se u ažuriranju logističke tvrtke Geodis.

Maersk je izvijestio da su neka skladišta u Šangaju i dalje zatvorena do daljnjeg, dok će usluge transporta u i izvan Šangaja biti ozbiljno ugrožene te pasti za oko 30%. Sva skladišta u Šangaju ostat će zatvorena do kraja tjedna.

Kineski Global Times citirao je lučke uprave koje tvrde da se u Šangaju i dalje obrađuje oko 140.000 TEU, dok druge luke također rade normalno i oporavljaju se od lockdowna koji je uveden ranije ovog mjeseca u Shenzhenu. Global Times je, međutim, također citirao izvješća sa Shanghai International Shipping Institute, koji predviđa pad rada luka te ističe da je razina zagušenja luka “relativno ozbiljna”. Također su izvijestili da su se pošiljke koje su ovog tjedna trebale krenuti za Japan prebacile za sljedeći tjedan, piše The Maritime Executive.

Lockdown u Šangaju dolazi usred ponovnog stvaranja gužvi u luci kroz veći dio ožujka, i to za sve vrste brodova, a ne samo kontejneraše. Podaci iz VesselsValuea pokazali su da se broj brodova koji čekaju na ukrcaj ili iskrcaj u Šangaj u posljednja dva i pol tjedna povećao gotovo peterostruko.

Lockdown u u Šangaju također utječe na mjere prevencije u drugim lučkim gradovima. Luka Zhoushan u Ningbou, recimo, uvela je strože mjere prevencije i kontrole pri čemu roba iz područja visokog rizika privremeno ne može ići u skladišta, a svi vozači iz drugih provincija moraju imati negativan PCR test u zadnjih 48 sati kako bi ušli u provinciju.

Posljednji lockdown u Kini pridonio je kašnjenima u cijelom svijetu, a analitičari iz Linerlytice izvijestili su da je ukupni kapacitet kontejnerskih brodova koji su zapeli zbog gužvi u lukama diljem svijeta prošlog tjedna po prvi put premašio 14% kapaciteta flote.

Unatoč tome, očekuje se da će vozarine dalje padati, budući da je na kinesku proizvodnju također utjecala razina iskorištenosti kapaciteta plovila koja je još uvijek preniska da bi preokrenula pad koji se bilježi od siječnja. Za razliku od prošle godine, sve veće gužve nisu dovoljne za povećanje vozarina zbog slabije potražnje”, navodi Linerlytica u svom najnovijem tjednom izvješću.

Foto: Splash247

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?