O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kompanije redom odbijaju prevoziti rabljena električna vozila nakon niza ozbiljnih požara

Kompanije su počele sve češće odbijati prevoziti ‘rizična’ rabljena električna vozila (EV). Japanski Mitsui OSK Lines (MOL) je među posljednjim kompanijama koje su objavile da povlače uslugu prijevoza rabljenih automobila na baterije, piše Splash247.

MOL, koji upravlja jednom od najvećih flota brodova za prijevoz automobila na svijetu, pretrpio je najveću pomorsku nesreću do sada u ovoj godini kada se car carrier od 6.400 CEU Felicity Ace u vlasništvu ovog japanskog brodara prije pet tjedana zapalio i na kraju potonuo kod Azora. Prema procjenama, pretrpljena šteta iznosila je oko 500 milijuna dolara. Riječ je o četvrtoj nesreći, odnosno požaru, na car carrierima koji su prevozili električne automobile od 2019. godine.

Objavljen popis: Na dnu oceana završilo 846 Audija, 589 Porschea, 523 Volkswagena, 190 Bentleya…

Iako svaki požar ne nastane nužno zbog električnih vozila, ta vozila ozbiljno utječu na širenje požara. Problem je u baterijama. Naime, kada se zapale, litij-ionske baterije koje se nalaze u električnim vozilima mogu doseći temperaturu veću od 2.700 stupnjeva celzijevih.

Glasnogovornik MOL-a rekao je da se nova politika odnosi samo na rabljena električna vozila na baterije, ali ne i na hibridna vozila.

“Broj rabljenih električnih vozila koje prevozimo u posljednje je vrijeme u porastu, pa smo odlučili revidirati naše standarde. Odlučili smo za sada obustaviti prihvaćanje rezervacija za rabljena električna vozila na baterije”, rekao je glasnogovornik.

Iz MOL-a su naveli da provode sigurnosne provjere na benzincima i dizelašima prije ukrcaja, provjeravajući mogu li se kretati vlastitim pogonom i utvrđivajući eventualna curenja ulja ili goriva. Takve je postupke teško provoditi na rabljenim električnim vozilima, rekao je glasnogovornik.

VIDEO: Car carrier Felicity Ace potonuo u Atlanskom oceanu, gašenje otežale litij-ionske baterije

Australski portal GoAuto kontaktirao je brojne druge kompanije koje se bave prijevozom automobila, a mnoge su također ove godine odlučile obustaviti isporuku rabljenih električnih vozila.

Prošli tjedan južnokorejski Hyundai Glovis detaljno je predstavio novi protupožarni sustav na kojem je tvrtka radila s klasifikacijskim društvom Korean Register. Riječ je o unaprijeđenju postojećeg sustava i posebnih pokrivača otpornih na vatru kojima bi se električna vozila pokrivala tijekom tranzita.

Svjesna porasta rizika od požara zbog električnih vozila, Međunarodna pomorska organizacija (IMO) izdala je u lipnju prošle godine dokument u kojem se navodi da je potrebno revidirati protupožarne mjere i opremu na brodovima za prijevoz automobila.

U nedavnom izvješću, odvjetnička tvrtka Watson Farley & Williams sa sjedištem u Londonu navodi da, iako nije potvrđeno je li zaista veća vjerojatnost da će se električna vozila zapaliti od konvencionalnih vozila, obično su posljedice puno teže i potencijalno katastrofalne.

“Ako članovi posade nisu svjesni da gašenje požara na električnim vozilima zahtijeva drugačiju tehniku ​​od one koja se inače koristi u gašenju požara na brodu, incident bi lako mogao dovesti do potpunog gubitka. Dokazi pokazuju da trenutni protupožarni sustavi nisu dovoljni. Trebat će osmisliti nove sustave i uključiti ih u projektiranje brodova”, navode iz odvjetničkog društva.

Kompanije su počele sve češće odbijati prevoziti ‘rizična’ rabljena električna vozila (EV). Japanski Mitsui OSK Lines (MOL) je među posljednjim kompanijama koje su objavile da povlače uslugu prijevoza rabljenih automobila na baterije, piše Splash247.

MOL, koji upravlja jednom od najvećih flota brodova za prijevoz automobila na svijetu, pretrpio je najveću pomorsku nesreću do sada u ovoj godini kada se car carrier od 6.400 CEU Felicity Ace u vlasništvu ovog japanskog brodara prije pet tjedana zapalio i na kraju potonuo kod Azora. Prema procjenama, pretrpljena šteta iznosila je oko 500 milijuna dolara. Riječ je o četvrtoj nesreći, odnosno požaru, na car carrierima koji su prevozili električne automobile od 2019. godine.

Objavljen popis: Na dnu oceana završilo 846 Audija, 589 Porschea, 523 Volkswagena, 190 Bentleya…

Iako svaki požar ne nastane nužno zbog električnih vozila, ta vozila ozbiljno utječu na širenje požara. Problem je u baterijama. Naime, kada se zapale, litij-ionske baterije koje se nalaze u električnim vozilima mogu doseći temperaturu veću od 2.700 stupnjeva celzijevih.

Glasnogovornik MOL-a rekao je da se nova politika odnosi samo na rabljena električna vozila na baterije, ali ne i na hibridna vozila.

“Broj rabljenih električnih vozila koje prevozimo u posljednje je vrijeme u porastu, pa smo odlučili revidirati naše standarde. Odlučili smo za sada obustaviti prihvaćanje rezervacija za rabljena električna vozila na baterije”, rekao je glasnogovornik.

Iz MOL-a su naveli da provode sigurnosne provjere na benzincima i dizelašima prije ukrcaja, provjeravajući mogu li se kretati vlastitim pogonom i utvrđivajući eventualna curenja ulja ili goriva. Takve je postupke teško provoditi na rabljenim električnim vozilima, rekao je glasnogovornik.

VIDEO: Car carrier Felicity Ace potonuo u Atlanskom oceanu, gašenje otežale litij-ionske baterije

Australski portal GoAuto kontaktirao je brojne druge kompanije koje se bave prijevozom automobila, a mnoge su također ove godine odlučile obustaviti isporuku rabljenih električnih vozila.

Prošli tjedan južnokorejski Hyundai Glovis detaljno je predstavio novi protupožarni sustav na kojem je tvrtka radila s klasifikacijskim društvom Korean Register. Riječ je o unaprijeđenju postojećeg sustava i posebnih pokrivača otpornih na vatru kojima bi se električna vozila pokrivala tijekom tranzita.

Svjesna porasta rizika od požara zbog električnih vozila, Međunarodna pomorska organizacija (IMO) izdala je u lipnju prošle godine dokument u kojem se navodi da je potrebno revidirati protupožarne mjere i opremu na brodovima za prijevoz automobila.

U nedavnom izvješću, odvjetnička tvrtka Watson Farley & Williams sa sjedištem u Londonu navodi da, iako nije potvrđeno je li zaista veća vjerojatnost da će se električna vozila zapaliti od konvencionalnih vozila, obično su posljedice puno teže i potencijalno katastrofalne.

“Ako članovi posade nisu svjesni da gašenje požara na električnim vozilima zahtijeva drugačiju tehniku ​​od one koja se inače koristi u gašenju požara na brodu, incident bi lako mogao dovesti do potpunog gubitka. Dokazi pokazuju da trenutni protupožarni sustavi nisu dovoljni. Trebat će osmisliti nove sustave i uključiti ih u projektiranje brodova”, navode iz odvjetničkog društva.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here