O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kontaminirano brodsko gorivo iz Singapura dospjelo na oko 200 brodova: Prijavljeni brojni kvarovi

Pomorska i lučka uprava Singapura (MPA) objavila je preliminarne nalaze istrage o kontaminiranom brodskom gorivu isporučenom brojim brodovima u najvećem svjetskom čvorištu za bunkeriranje, piše gCaptain.

Problem kontaminacije goriva započeo je sredinom veljače, a nadležnim organima prijavljen je tek sredinom ožujka. Tek nakon što je nekoliko plovila izvijestilo o kvarovima na pumpama za gorivo i problemima s motorima, izdana su upozorenja, navodi The Maritime Executive.

MPA je potvrdila izvješća nekoliko službi za testiranje koje su zaključile da se radi o gorivu s visokim sadržajem sumpora (HSFO), koje je kontaminirano visokim razinama koncentracije kloriranih organskih spojeva (COC).

Prateći kretanje goriva, MPA je uspjela identificirati čak 200 brodova koji su u Singapuru primili kontaminirano gorivo, od čega je zasad 80 brodova prijavilo kvarove na pumpama za gorivo ili na motorima.

Također, priopćili su kako je istragom o kontaminaciji otkriveno da je dotično gorivo isporučila tvrtka Glencore Singapore Pte Ltd, podružnica kompanije Glencore International. Ona je o tome obavijestila singapurski MPA nakon što su primili izvješća o kontaminaciji goriva i proveli testiranje. Međutim, u trenutku kad je gorivo identificirano i testirano, dio je već bio prodan tvrtki PetroChina International Pte Ltd, koja je gorivo koristila za opskrbu brojnih brodove Singapurskoj luci, piše Splash247.

Tvrtka za ispitivanje goriva, Veritas Petroleum Services (VPS), otkrila je dodatne pojedinosti, savjetovajući pritom kupcima da budu na oprezu.

Identificirali smo značajnu količinu kontaminiranog brodskog goriva, točnije 140.170 metričkih tona“, izjavio je Malcolm Cooper, izvršni direktor VPS-a u ažuriranju objavljenom 11. travnja, dodajući, “To je količina goriva vrijednosti od 120 milijuna dolara“.

VPS je izvijestio da su identificirali 60 plovila koja su primila kontaminirani HSFO prilikom bunkeriranja u luci Singapur. Međutim, samo 14 plovila je pretrpjelo je ozbiljnije kvarove zbog kontaminacije, s time da od ožujka nisu prijavljeni novi kvarovi.

Jedan od problema koji su identificirale i službe za ispitivanje goriva i MPA je taj što onečišćenja nisu otkrivena u standardnim ISO i ASTM postupcima. Glencore je testirao gorivo, koje je bilo u skladu s ISO standardima.

Također, MPA je napomenula da je ovo prvi slučaj kontaminacije goriva visokom koncentracijom COC-a u Singapuru u posljednja dva desetljeća.

Kao glavno središte za bunkeriranje, MPA ozbiljno shvaća osiguranje kvalitete goriva i neće oklijevati poduzeti potrebne korake protiv relevantnih strana ukoliko nisu postupile u skladu s uvjetima licence za bunkeriranje ili drugih propisa”, navodi MPA.

“U kontaktu smo s dionicima pomorske industrije kako bismo uveli dodatne provjere kvalitete goriva radi detekcije neprihvatljivih kemikalija. Također, namjeravamo podnijeti dokument o kontaminaciji goriva Međunarodnoj pomorskoj organizaciji kako bismo ih upoznali sa situacijom“, navode u izvješću.

Pomorska i lučka uprava Singapura (MPA) objavila je preliminarne nalaze istrage o kontaminiranom brodskom gorivu isporučenom brojim brodovima u najvećem svjetskom čvorištu za bunkeriranje, piše gCaptain.

Problem kontaminacije goriva započeo je sredinom veljače, a nadležnim organima prijavljen je tek sredinom ožujka. Tek nakon što je nekoliko plovila izvijestilo o kvarovima na pumpama za gorivo i problemima s motorima, izdana su upozorenja, navodi The Maritime Executive.

MPA je potvrdila izvješća nekoliko službi za testiranje koje su zaključile da se radi o gorivu s visokim sadržajem sumpora (HSFO), koje je kontaminirano visokim razinama koncentracije kloriranih organskih spojeva (COC).

Prateći kretanje goriva, MPA je uspjela identificirati čak 200 brodova koji su u Singapuru primili kontaminirano gorivo, od čega je zasad 80 brodova prijavilo kvarove na pumpama za gorivo ili na motorima.

Također, priopćili su kako je istragom o kontaminaciji otkriveno da je dotično gorivo isporučila tvrtka Glencore Singapore Pte Ltd, podružnica kompanije Glencore International. Ona je o tome obavijestila singapurski MPA nakon što su primili izvješća o kontaminaciji goriva i proveli testiranje. Međutim, u trenutku kad je gorivo identificirano i testirano, dio je već bio prodan tvrtki PetroChina International Pte Ltd, koja je gorivo koristila za opskrbu brojnih brodove Singapurskoj luci, piše Splash247.

Tvrtka za ispitivanje goriva, Veritas Petroleum Services (VPS), otkrila je dodatne pojedinosti, savjetovajući pritom kupcima da budu na oprezu.

Identificirali smo značajnu količinu kontaminiranog brodskog goriva, točnije 140.170 metričkih tona“, izjavio je Malcolm Cooper, izvršni direktor VPS-a u ažuriranju objavljenom 11. travnja, dodajući, “To je količina goriva vrijednosti od 120 milijuna dolara“.

VPS je izvijestio da su identificirali 60 plovila koja su primila kontaminirani HSFO prilikom bunkeriranja u luci Singapur. Međutim, samo 14 plovila je pretrpjelo je ozbiljnije kvarove zbog kontaminacije, s time da od ožujka nisu prijavljeni novi kvarovi.

Jedan od problema koji su identificirale i službe za ispitivanje goriva i MPA je taj što onečišćenja nisu otkrivena u standardnim ISO i ASTM postupcima. Glencore je testirao gorivo, koje je bilo u skladu s ISO standardima.

Također, MPA je napomenula da je ovo prvi slučaj kontaminacije goriva visokom koncentracijom COC-a u Singapuru u posljednja dva desetljeća.

Kao glavno središte za bunkeriranje, MPA ozbiljno shvaća osiguranje kvalitete goriva i neće oklijevati poduzeti potrebne korake protiv relevantnih strana ukoliko nisu postupile u skladu s uvjetima licence za bunkeriranje ili drugih propisa”, navodi MPA.

“U kontaktu smo s dionicima pomorske industrije kako bismo uveli dodatne provjere kvalitete goriva radi detekcije neprihvatljivih kemikalija. Također, namjeravamo podnijeti dokument o kontaminaciji goriva Međunarodnoj pomorskoj organizaciji kako bismo ih upoznali sa situacijom“, navode u izvješću.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here