O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

‘Shopping spree’: MSC naručio 20 novih kontejnerskih brodova

Clarkson Research Services je u svom najnovijem tjednom izvješću objavio kako je Mediterranean Shipping Co (MSC), najveća svjetska kompanija za prijevoz kontejnera, nedavno naručila velik broj novih kontejnerskih brodova.

Clarksons izvještava da je MSC, trenutno pod vodstvom Sørena Tofta, u kineskom brodogradilištu New Times Shipbuilding naručio četrnaest kontejnerskih brodova kapaciteta 8.000 TEU s mogućnosti pogona na LNG, prenosi Splash247

Također je naručio dodatnih šest kontejneraša od 7.900 TEU u južnokorejskom HD Hyundaiju, brodogradilištu koje je ranije znano pod imenom Hyundai Heavy Industries. Sve jedinice bi trebale biti isporučene 2025. godine. Cijena za plovila naručena u Kini nije otkrivena, dok ona naručena u Koreji koštaju 134,3 milijuna američkih dolara po plovilu.

Ove narudžbe vrijedne nekoliko milijardi dolara osigurale su MSC-u prvo mjesto na vrhu ljestvice najvećih brodara. MSC-ova knjiga narudžbi sada je četiri puta veća od drugoplasiranog Maerska, a MSC je na putu da postane prva kompanija na svijetu koji upravlja flotom većom od 5 milijuna TEU.

Skromno počevši 1970. sa samo jednim njemačkim rabljenim brodom preimenovanim u Patricia od tek 2.900 dwt kupljenim od Hapag-Lloyda, MSC sada upravlja sa 664 broda. Od toga je njih 186 kupljeno na rabljenom tržištu od kolovoza 2020., što je najveće povećanje flote u 66 godina staroj povijesti kontejnerizacije.

Clarkson Research Services je u svom najnovijem tjednom izvješću objavio kako je Mediterranean Shipping Co (MSC), najveća svjetska kompanija za prijevoz kontejnera, nedavno naručila velik broj novih kontejnerskih brodova.

Clarksons izvještava da je MSC, trenutno pod vodstvom Sørena Tofta, u kineskom brodogradilištu New Times Shipbuilding naručio četrnaest kontejnerskih brodova kapaciteta 8.000 TEU s mogućnosti pogona na LNG, prenosi Splash247

Također je naručio dodatnih šest kontejneraša od 7.900 TEU u južnokorejskom HD Hyundaiju, brodogradilištu koje je ranije znano pod imenom Hyundai Heavy Industries. Sve jedinice bi trebale biti isporučene 2025. godine. Cijena za plovila naručena u Kini nije otkrivena, dok ona naručena u Koreji koštaju 134,3 milijuna američkih dolara po plovilu.

Ove narudžbe vrijedne nekoliko milijardi dolara osigurale su MSC-u prvo mjesto na vrhu ljestvice najvećih brodara. MSC-ova knjiga narudžbi sada je četiri puta veća od drugoplasiranog Maerska, a MSC je na putu da postane prva kompanija na svijetu koji upravlja flotom većom od 5 milijuna TEU.

Skromno počevši 1970. sa samo jednim njemačkim rabljenim brodom preimenovanim u Patricia od tek 2.900 dwt kupljenim od Hapag-Lloyda, MSC sada upravlja sa 664 broda. Od toga je njih 186 kupljeno na rabljenom tržištu od kolovoza 2020., što je najveće povećanje flote u 66 godina staroj povijesti kontejnerizacije.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video